efej1 Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Piszę w imieniu ojca ,a problem jest nastepujacy samochód gasnie na wolnych obrotach ,przy dojezdzaniu do świateł ,itd trzeba trzymać noge na gazie ale tylko wtedy gdy auto jest zatankowane gazem do pełna ,problemy calkowicie znikaja po wyjeżdżeniu części gazu,jakaś polowa ,i dzieje się tak i na benie i lpg,Instalacja 2generacji ,brc reduktor zawoli ges-elektronik,z krokowcem reduktor ustawiony ruwnolegle do auta jeśli tak to mozna okreslić,problem zauważalny 4raz z kolei ,wiec nie ma przypadku ,liczę na fachowa pomoc ,trochę ta jazda uciążliwa ,pomimo że ojciec sie troche przyzwyczaił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 zapomniałeś dodać, że chodzi o Fiata Brawę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 27 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 zapomniałeś dodać, że chodzi o Fiata Brawę nie zapomnialem jest napisane ,fakt nie w samy poscie ale zawsze ,ale co wymisliles ?,jak zawsze na ciebie można liczyc,jakieś foto dac tej ins.? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ochen1977 Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 Witam mam prawie podobny problem z moją primerą 1,6 instalacja 2 gen Lovato u mnie problem występuje bez różnicy czy butla jest pełna czy też nie i tylko na LPG. Na początku problem występował na zimnym silniku ale dziś przytrafiło mi się to na ciepłym . Filtr gazu wymieniany ok 2 tyś km temu.Ktoś coś doradzi w tym temacie byłbym wdzięczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 24 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2012 pomysłów mam sporo napewno jest nie odpowiednia dawka gazu winne tu będzie zasmarowany krokowiec zabrudzony reduktor filtr powietrza warto zadbać o układ zapłonowy ,,,, itp ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ochen1977 Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 Filtr powietrza jest ok wymieniany jakieś 7 tys km temu ostatnio sprawdzałem był lekko przybrudzony wyczyściłem go sprężarką ,układ zapłonowy wydaje mi się być sprawny na benzynie jest dobrze nie gaśnie choć kable zapłonowe są jeszcze nissanowskie świece co prawda zawsze wymieniałem co 10-15 tyś ale te pewnie mają po za 20 tyś.Zacznę chyba od wymian świec .Jeśli będzie bez zmian udam się do jakiegoś gazownika i niech sprawdzi reduktor oraz ustawi odpowiednią dawkę gazu.Dzięki za naprowadzenie na trop .Jeśli się Primerce poprawi dam znać. Trochę się mi zapomniało o moim problemie tzn. został rozwiązany ,na moje bolączki pomogło wyczyszczenie przepustnicy , przepływomierza oraz wymiana świec. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 no i fajnie ,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
efej1 Opublikowano 3 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2013 Sprawa z gasnącym fiatem brawa rozwiazana,poszedł w niego nowy reduktor za namową Dina,i został wymieniony krokowiec, ustawienia w tej ins.brc,dokonywal gazmen,fiat znowu prawie jedzie.p.s.80pln ,za ustawienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.