Gość peteronyx Opublikowano 27 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2012 Witam kolegów. Od pewnego czasu mam problem z ABS- em w mojej Primerze P12 !.8 benzyna. Jakiś czas temu po przejechaniu dłuższego dystansu na ekranie monitorka zaczynał mi sie wyświetlać komunikat o problemach Z ABS i zapalała sie lampka kontroli ABS.. Po naciśnięciu gałki np od radia komunikat znikał. Ostatnio komunikat zapala się coraz częsciei a podczas hamowania nawet delikatnego na suchej nawierzchni czasami włącza się system ABS co jest wyraznie odczuwalne. Moje pytanie jest takie -co może byc przyczyną tej usterki? Z góry dziękuję za pomoc Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 Zabłocone czujniki, przerwa w przewodach czujników ,rożne opony na przodzie lub tyle pojazdu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 A NIE DRIFTUJESZ ZA CZĘSTO Błotnych przygód nie miałeś Przy stałych różnicach obrotów kół przednich i tylnych komp podaje sygnał ABS i ESP jeśli takowe posiadasz. Ale zdejmij kółka i dokładnie obejżyj przewody i taką zębatke przy osłonie gumowej przegubu pod amortyzatorem. Czy nie jest to zabłocone lub uszkodzone. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peteronyx Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 Bardzo dziękuję za podpowiedzi. Nie driftowałem (: ale może i są zabłocone. ESP nie mam Ale jak odkręcę kola to gdzie szukać czujników . A ta zębatka jest z obydwu stron ? Przepraszam że marudzę (: Piotr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Na 99% pęknięty któryś pierścień ABS-u tylko musisz zlokalizować który. Pierścień znajduję się na przegubie, a czujnik to chyba nie będziesz miał problemu znaleść, jak ściągniesz koło to będzie widać kabelek który idzie do czujnika. Musisz dokładnie się przyjrzeć przednim pierścieniom, czy któryś nie ma gdzieś pęknięcia, tyllne raczej rzadko padają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 Jak zdejmiesz koło i skręcisz je na maxa tak by tylna jego część skręcała się na zewnątrz. Nad wachaczem jest ośka napędowa zakończona gumową osłoną przegubu. Jak kończy sie ta osłona przy kole to za chwilę powinno być widać harakterystyczną zębatkę. Takie kwadraciki wokół kręcące się razem z kołem. Gdzies w okolicy są przewody elektryczne idące od dziury silnika do czujnika ABS To wszystko trzeba dokładnie obejżeć i oczyścić BAw sie dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikaella Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 U mnie byl to pierscien ABS. Zrob tak jak chlopaki pisza. Przejrzyj pierscienie ABS na przegubach jesli ktorys jest pekniety to trzeba kupic caly przegub z pierscieniem. Za porada mechanika kupilem na szrocie bo podobno zamienniki sa do bani. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 ===================================================================================================== Głosujemy w konkursie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! http://www.auto-swia...san-klub-polska ===================================================================================================== Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość peteronyx Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Bardzo dziękuję. Jutro zobacze te czujniki. (mam nadzieje (: ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szatek99 Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2017 Ja mam problem z ABS i nie wiem co jest już wymieniłem czujniki i dalej to samo przy 100 na godzinę się załącza mi kontrolka od ABS Proszę o pomoc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.