Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

instalacja gazowa


Gość babinkton
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

STAG4 to tylko elektronika, i niestety ale gorsza od TECH-a, sprawdzone na sobie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

używam 4ty rok i jestem bardzo zadowolony.

 

a czy ja napisałem, ze nie będziesz zadowolony???????????

nie, ja tylko napisałem, że TECH jest lepszy po doświadczeniach jakie miałem w swoim nissmo, bo zmieniałem STAG-a na TECH-a i bawiłem sie jednym i drugim,

 

ps: pokaż co tam masz, daj mapy i ustawienia, tak z ciekawości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jakie ma znaczenie skrzynia??? ja też mam automat i jest gitt, więcej tarabanienia przy strojeniu i tylko tyle

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość babinkton

a jakie ma znaczenie skrzynia??? ja też mam automat i jest gitt, więcej tarabanienia przy strojeniu i tylko tyle

 

 

a jakie ma znaczenie skrzynia??? ja też mam automat i jest gitt, więcej tarabanienia przy strojeniu i tylko tyle

 

ok.a jak Ci się sprawuje to CVT.bo tyle tu piszą że pada :STEP MOTOR" po 150 000 tyś. ja mam 175.000 i wszystko ok.ale nie wiem czy juz się rozglądać za nowym?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaka instalacja gazowa do primery p11 2000

 

Polecam KME Nevo :D sam mam już ponad 10kkm i zero problemów. Do tego wtryski Hana które są nie do zaje...chania. Z tą instalką przypominam sobie że mam gaz tylko wtedy, jak rezerwa się pojawia (panel wydaje piski). Nie czuć różnicy w osiągach silnika czy to lpg czy benzyna.

Edytowane przez SlawekS25
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@SlawkS25, napisz coś więcej o niej, daj jakieś skriny itd, słyszałem właśnie, że całkowicie się sama adaptuje i w sumie nie ma co tam robić pod warunkiem dobrego montażu :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@SlawkS25, napisz coś więcej o niej, daj jakieś skriny itd, słyszałem właśnie, że całkowicie się sama adaptuje i w sumie nie ma co tam robić pod warunkiem dobrego montażu :)

 

Foty mogę porobić; wykresów niestety nie mam ale mapa lpg nakłada się na benzynową. Przez pierwszy 1000km jest adaptacja. 2 tygodnie temu byłem na pierwszym przeglądzie po 10 tyś km (instalka założona we wrześniu w zeszłym roku) wymiana fitrów, podłączenie do kompa i 0 błędów. Gość zawiedziony bo znowu przy kolejnej instalce KME nie ma corobić :D . Panel jest super wg mnie bo jak jest ciemno to on też się ściemnia i ie wali diodami po japie. Oczywiście 100% sukcesu to montaż a ja mam super gościa, który lubi to co robi i tłumaczy wszystko jak dziecku :lol: Coś wspominał, że zna naszego forumowego Coobcio ;) .

 

Ps. Dodam tylko, że przez te 10kkm silnik ani razu nie zgasł, nie falowały obroty itp. Sam się włącza - zależne od temp. reduktora (ustawialne) i sam sam się przełącza na noPB jak braknie lpg w butli... full automat jednym słowem.

Edytowane przez SlawekS25
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ps. Dodam tylko, że przez te 10kkm silnik ani razu nie zgasł, nie falowały obroty itp. Sam się włącza - zależne od temp. reduktora (ustawialne) i sam sam się przełącza na noPB jak braknie lpg w butli... full automat jednym słowem.

 

no nie ekscytu się tym aż tak bardzo, bo to akurat standard w tych generacjach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Foty mogę porobić; wykresów niestety nie mam ale mapa lpg nakłada się na benzynową. Przez pierwszy 1000km jest adaptacja. 2 tygodnie temu byłem na pierwszym przeglądzie po 10 tyś km (instalka założona we wrześniu w zeszłym roku) wymiana fitrów, podłączenie do kompa i 0 błędów. Gość zawiedziony bo znowu przy kolejnej instalce KME nie ma corobić :D . Panel jest super wg mnie bo jak jest ciemno to on też się ściemnia i ie wali diodami po japie. Oczywiście 100% sukcesu to montaż a ja mam super gościa, który lubi to co robi i tłumaczy wszystko jak dziecku :lol: Coś wspominał, że zna naszego forumowego Coobcio ;) .

 

Ps. Dodam tylko, że przez te 10kkm silnik ani razu nie zgasł, nie falowały obroty itp. Sam się włącza - zależne od temp. reduktora (ustawialne) i sam sam się przełącza na noPB jak braknie lpg w butli... full automat jednym słowem.

Jaka jest cena takiej instalacji do Primery.?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

@SlawkS25, napisz coś więcej o niej, daj jakieś skriny itd, słyszałem właśnie, że całkowicie się sama adaptuje i w sumie nie ma co tam robić pod warunkiem dobrego montażu :)

 

Oto obiecane skriny.

 

http://www.auto-dakar.pl/ >>> strona warsztatu

 

http://www.auto-dakar.pl/projekty.html >>> projekty warsztatowe

 

 

http://www.gazeo.pl/...tykul,6087.html >>>> artykulik o cienkim z projektu :)

 

Teraz trwają prace na pandą 1.2 (seria) z dołączonym turbo o mocy 150km.... Posiada ona 3 tryby pracy: 1-benzyna (jak to kolega powiedział do jazdy normalnej), 2-zwykły lpg oraz 3-lpg z wykorzystaniem tych 150km ;)

 

http://www.fotosik.p...07a328b884.html >>> pandzia

 

Ps. Niedługo wchodzi "upgrade" do Nevo - zmniejszenie spalania o 1-1,5l lpg; co ciekawe nie zmieniając przy tym dynamiki jazdy :D Jak będę miał gotowe to dam znać. Zmiana polega na dodaniu softu + jakieś okablowanie (szczegółów technicznych nie znam).

post-27713-0-95964500-1334326706_thumb.jpg

post-27713-0-18966400-1334326708_thumb.jpg

post-27713-0-20875300-1334326709_thumb.jpg

post-27713-0-32743400-1334326710_thumb.jpg

post-27713-0-32382300-1334326711_thumb.jpg

post-27713-0-36111200-1334326712_thumb.jpg

post-27713-0-30873600-1334326713_thumb.jpg

post-27713-0-20748900-1334326714_thumb.jpg

Edytowane przez SlawekS25
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to jak dobrze rozumiem z tych scrinów, w zimię będziesz dość długo jeździł na PB ;) a szkoda, podniósł bym trochę ciśnienie dla tych hanek, nie pętli przy bucie w dywanie?? a adaptację masz wyłączoną, dlaczego??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wiem czy aż tak długo, w miarę szybko się nagrzewa; jeździłem w minioną zimę i tragedii nie było. Autoadaptacja jest tylko przez pierwsze 1000km. Co znaczy nie pętli??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz hanki, możesz śmiało zejść na 17st w zimie i 10-15 w lecie, zobaczysz różnicę i o czym mówię ;) a tragedii nie miałeś bo dobre wtryskiwacze i chodzi o to, że można to wykorzystać, masz na wolnych dość wysoki mnożnik, czyli ciekawe jaki jest na pełnym obciążeniu, jeżeli wtrysk jest cały czas otwarty to znaczy, że jest zapętlony, ale takie coś wyskakuje zazwyczaj w błędach, tylko, one mogą się kasować po zgaszeniu, podłącz lapka i się przejedź dość ostro to zobaczysz o co mi chodziło, adaptacja chyba powinna działać cały czas bo chyba na tym polega to NEVO, ale tu trzeba zobaczyć w instrukcję a masz ją dostępną w dokumentacji,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na WOT czasy mam o 0,1 ms krótsze od benzynowych i to ustawiane na AFR zlosnik.gif a algorytmy do sterowania wtryskiwaczy są całkiem inne tak jak cała konstrukcja elektroniczna w nevo; nawet w stusunku do G3. Mój wóz "kręci się" max. do 15ms a ja wg wykresu jeżdżę do 13ms. Zauważ też, że na wykresie są podane czasy (ms) a nie jak u innych mnożnik. Wg mnie nie ma co schodzić niżej z temp. przełączenia; no być może o te 5-10st. można by teraz zejść. To chyba zdrowiej dla reduktora i wtrysków, na benzynce też trza pojeździć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a no to git, że AFR,

 

czasy masz w ms, ale jak zobaczysz jedne i drugie, to mnożysz je przez coś ;), jak zejdziesz z temperaturą to zaoszczędzisz na PB, mam duże przebiegi i nei zauważyłem żadnych złych wpływów takiego ustawienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...