Gość babinkton Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 jaka instalacja gazowa do primery p11 2000 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 LPGTECH314, HANNA (BARAKUDA) , NIKO(ACR01) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vincetti Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 Ja proponuję STAG-4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 STAG4 to tylko elektronika, i niestety ale gorsza od TECH-a, sprawdzone na sobie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vincetti Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 używam 4ty rok i jestem bardzo zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 28 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2012 używam 4ty rok i jestem bardzo zadowolony. a czy ja napisałem, ze nie będziesz zadowolony??????????? nie, ja tylko napisałem, że TECH jest lepszy po doświadczeniach jakie miałem w swoim nissmo, bo zmieniałem STAG-a na TECH-a i bawiłem sie jednym i drugim, ps: pokaż co tam masz, daj mapy i ustawienia, tak z ciekawości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość babinkton Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 ok.dzięki a jak się sprawuje z skrzynią CVT.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 a jakie ma znaczenie skrzynia??? ja też mam automat i jest gitt, więcej tarabanienia przy strojeniu i tylko tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość babinkton Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 a jakie ma znaczenie skrzynia??? ja też mam automat i jest gitt, więcej tarabanienia przy strojeniu i tylko tyle a jakie ma znaczenie skrzynia??? ja też mam automat i jest gitt, więcej tarabanienia przy strojeniu i tylko tyle ok.a jak Ci się sprawuje to CVT.bo tyle tu piszą że pada :STEP MOTOR" po 150 000 tyś. ja mam 175.000 i wszystko ok.ale nie wiem czy juz się rozglądać za nowym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 29 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2012 ja mam troszkę inne i większe autko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SlawekS25 Opublikowano 30 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2012 (edytowane) jaka instalacja gazowa do primery p11 2000 Polecam KME Nevo sam mam już ponad 10kkm i zero problemów. Do tego wtryski Hana które są nie do zaje...chania. Z tą instalką przypominam sobie że mam gaz tylko wtedy, jak rezerwa się pojawia (panel wydaje piski). Nie czuć różnicy w osiągach silnika czy to lpg czy benzyna. Edytowane 30 Marca 2012 przez SlawekS25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 @SlawkS25, napisz coś więcej o niej, daj jakieś skriny itd, słyszałem właśnie, że całkowicie się sama adaptuje i w sumie nie ma co tam robić pod warunkiem dobrego montażu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SlawekS25 Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 (edytowane) @SlawkS25, napisz coś więcej o niej, daj jakieś skriny itd, słyszałem właśnie, że całkowicie się sama adaptuje i w sumie nie ma co tam robić pod warunkiem dobrego montażu Foty mogę porobić; wykresów niestety nie mam ale mapa lpg nakłada się na benzynową. Przez pierwszy 1000km jest adaptacja. 2 tygodnie temu byłem na pierwszym przeglądzie po 10 tyś km (instalka założona we wrześniu w zeszłym roku) wymiana fitrów, podłączenie do kompa i 0 błędów. Gość zawiedziony bo znowu przy kolejnej instalce KME nie ma corobić . Panel jest super wg mnie bo jak jest ciemno to on też się ściemnia i ie wali diodami po japie. Oczywiście 100% sukcesu to montaż a ja mam super gościa, który lubi to co robi i tłumaczy wszystko jak dziecku Coś wspominał, że zna naszego forumowego Coobcio . Ps. Dodam tylko, że przez te 10kkm silnik ani razu nie zgasł, nie falowały obroty itp. Sam się włącza - zależne od temp. reduktora (ustawialne) i sam sam się przełącza na noPB jak braknie lpg w butli... full automat jednym słowem. Edytowane 31 Marca 2012 przez SlawekS25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 31 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2012 Ps. Dodam tylko, że przez te 10kkm silnik ani razu nie zgasł, nie falowały obroty itp. Sam się włącza - zależne od temp. reduktora (ustawialne) i sam sam się przełącza na noPB jak braknie lpg w butli... full automat jednym słowem. no nie ekscytu się tym aż tak bardzo, bo to akurat standard w tych generacjach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek61 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Foty mogę porobić; wykresów niestety nie mam ale mapa lpg nakłada się na benzynową. Przez pierwszy 1000km jest adaptacja. 2 tygodnie temu byłem na pierwszym przeglądzie po 10 tyś km (instalka założona we wrześniu w zeszłym roku) wymiana fitrów, podłączenie do kompa i 0 błędów. Gość zawiedziony bo znowu przy kolejnej instalce KME nie ma corobić . Panel jest super wg mnie bo jak jest ciemno to on też się ściemnia i ie wali diodami po japie. Oczywiście 100% sukcesu to montaż a ja mam super gościa, który lubi to co robi i tłumaczy wszystko jak dziecku Coś wspominał, że zna naszego forumowego Coobcio . Ps. Dodam tylko, że przez te 10kkm silnik ani razu nie zgasł, nie falowały obroty itp. Sam się włącza - zależne od temp. reduktora (ustawialne) i sam sam się przełącza na noPB jak braknie lpg w butli... full automat jednym słowem. Jaka jest cena takiej instalacji do Primery.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SlawekS25 Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Zapłaciłem 2900 bo wziąłem Hana wolałem dopłacić i mieć lepsze wtryski Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość babinkton Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 a możesz dac namiary do tego gościa co Ci montował instalacje? nr. telefonu i adres Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SlawekS25 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 a możesz dac namiary do tego gościa co Ci montował instalacje? nr. telefonu i adres Mogę tylko on ma zakład w Wawie http://auto-dakar.pl/kontakt.html dzwonisz pod tel "instalacje gazowe" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość babinkton Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Dzięki za adres z kontaktuje się z niminie mam daleko do W-awy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SlawekS25 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 (edytowane) @SlawkS25, napisz coś więcej o niej, daj jakieś skriny itd, słyszałem właśnie, że całkowicie się sama adaptuje i w sumie nie ma co tam robić pod warunkiem dobrego montażu Oto obiecane skriny. http://www.auto-dakar.pl/ >>> strona warsztatu http://www.auto-dakar.pl/projekty.html >>> projekty warsztatowe http://www.gazeo.pl/...tykul,6087.html >>>> artykulik o cienkim z projektu Teraz trwają prace na pandą 1.2 (seria) z dołączonym turbo o mocy 150km.... Posiada ona 3 tryby pracy: 1-benzyna (jak to kolega powiedział do jazdy normalnej), 2-zwykły lpg oraz 3-lpg z wykorzystaniem tych 150km http://www.fotosik.p...07a328b884.html >>> pandzia Ps. Niedługo wchodzi "upgrade" do Nevo - zmniejszenie spalania o 1-1,5l lpg; co ciekawe nie zmieniając przy tym dynamiki jazdy Jak będę miał gotowe to dam znać. Zmiana polega na dodaniu softu + jakieś okablowanie (szczegółów technicznych nie znam). Edytowane 13 Kwietnia 2012 przez SlawekS25 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 to jak dobrze rozumiem z tych scrinów, w zimię będziesz dość długo jeździł na PB a szkoda, podniósł bym trochę ciśnienie dla tych hanek, nie pętli przy bucie w dywanie?? a adaptację masz wyłączoną, dlaczego?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SlawekS25 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Ja wiem czy aż tak długo, w miarę szybko się nagrzewa; jeździłem w minioną zimę i tragedii nie było. Autoadaptacja jest tylko przez pierwsze 1000km. Co znaczy nie pętli?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 masz hanki, możesz śmiało zejść na 17st w zimie i 10-15 w lecie, zobaczysz różnicę i o czym mówię a tragedii nie miałeś bo dobre wtryskiwacze i chodzi o to, że można to wykorzystać, masz na wolnych dość wysoki mnożnik, czyli ciekawe jaki jest na pełnym obciążeniu, jeżeli wtrysk jest cały czas otwarty to znaczy, że jest zapętlony, ale takie coś wyskakuje zazwyczaj w błędach, tylko, one mogą się kasować po zgaszeniu, podłącz lapka i się przejedź dość ostro to zobaczysz o co mi chodziło, adaptacja chyba powinna działać cały czas bo chyba na tym polega to NEVO, ale tu trzeba zobaczyć w instrukcję a masz ją dostępną w dokumentacji, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SlawekS25 Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Na WOT czasy mam o 0,1 ms krótsze od benzynowych i to ustawiane na AFR a algorytmy do sterowania wtryskiwaczy są całkiem inne tak jak cała konstrukcja elektroniczna w nevo; nawet w stusunku do G3. Mój wóz "kręci się" max. do 15ms a ja wg wykresu jeżdżę do 13ms. Zauważ też, że na wykresie są podane czasy (ms) a nie jak u innych mnożnik. Wg mnie nie ma co schodzić niżej z temp. przełączenia; no być może o te 5-10st. można by teraz zejść. To chyba zdrowiej dla reduktora i wtrysków, na benzynce też trza pojeździć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 a no to git, że AFR, czasy masz w ms, ale jak zobaczysz jedne i drugie, to mnożysz je przez coś , jak zejdziesz z temperaturą to zaoszczędzisz na PB, mam duże przebiegi i nei zauważyłem żadnych złych wpływów takiego ustawienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.