popowe Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Chyba załącznik nie poszedł. Co na zielono? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loin Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Pewno my o czerwone chodzilo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popowe Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 (edytowane) A więc wyjąłem to ustrojstwo i okazało się, że poprzedni właściciel palce tam maczał. I jest zaślepiony od strony kolektora. Sam zawór wydaję się być zamknięty. Ale na tym zaślepieniu jest ewidentnie nieszczelność wszystko było uwalone sadzo- podobną substancją. Czy ta nieszczelność może mieć wpływ na spadek mocy?? Edytowane 4 Kwietnia 2012 przez popowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 I tak sie powinno go zaslepic .Prosze jeszcze go zaslepic od dolu czyli to miejsce na czerwono na rysunku. . jesli podkladkia zaslepiajaca nie byla zuzyta( nie bylo dziur ) to nie mialo zadnego wplywu na moc silnika . To dlatego tez nie kopcil silnik na czarno tak jak przy niesprawnym zaworze Egr bo zawor byl zaslepiony. Jesli CI sie chce to jak go masz wyciagnietego sprobuj go wyczyscic i uruchomic. Rzuc go do benzyny albo do nafty niech polezy . Ja swojego czyscilem sprayem do czyszczenia gaznikow i przepustnic. Dlaczego to jest wazne zeby jednak ten zawor dzialal . Otoz dlatego ze jesli CI przyjdzie ustwacic dawke paliwa na komputerze to dokladnie nie ustawisz bo beda przeklamania z powietrzem . Zrobisz jak uwazasz. Membrama na zaworze ma chodzic gora dol bez zaciec. U ciebie jest problem z turbina jesli ta wartosc cisnienia doladowania ktora podales (czyli 0,4 atm ) byla zmierzona nie na postoju a w czasie jazdy i to pod gore i przy ponad 2500 obrotow. . jesli mierzyles na postoju to zmierz cisnienie doladowania w czasie jazdy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popowe Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 (edytowane) Dzięki za odpowiedź. Wartość 0,4 była mierzona podczas jazdy z tym, że ewidentnie jest nie szczelnoś w układzie mierzenia. Poprawię to. A zawór zaślepię z obu stron. No chyba, że na niezaślepionym zaworze działającym powinien być śilniejszy ? No i zawór zaślepiłem z obydwu stron nawet lekko posmarowałem silikonem co by mieś pewność, ze jest szczelnie. Jednak nie ma żadnej różnicy., przepływomierz też jest ok. Jeszcze ta turbina mnie męczy ale to już jutro. Edytowane 4 Kwietnia 2012 przez popowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loin Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Turbina powinna pompowac 0,5 - 0,6 ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popowe Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Zrobiłem następującą próbę. odpiąłem przewód z turbiny do spustu. i podłączyłem manometr bezpośrednio do turbiny. Pokazuje nawet do 0,8 ( podczas jazdy) i ma kopyto jak jasny gwint. Więc gdzie dalej szukać problemu? W samym mieszku podciśnienia do spustu czy może sam zawór spustowy przepuszcza? wężyk podpiąłem z powrotem. Jednak 2 obroty na zaworze upustowym załatwiły sprawę. Nie jedzie tak jak z odpiętym ale jest nieporównywalnie lepiej. Pomógł też płyn do czyszczenia wtrysków. Po oględzinach podejrzewam turbinę. W wolnym czasie i ją wymontuję i oddam na oględziny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Wez jeszcze (moze u Ciebie jest lepszy dostep ) odrdzewiczem smarujacym popsikaj przez 2-3 dni np po skonczonej jeezdzie ta dzwignie co chodzi w turbo. Moze ona sie z lekka zatarla i nie otwierala zaroru do konca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popowe Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Sama przepustnica chodzi bardzo lekko. Podejrzewam sam mieszek Ciśnieniowy Wystarczyło podkręcić na cięgle o jeden obrót co spowodował wysunięcie się cięgna o jakiś mm i samochód działa jak nowy. Już zamówiłem nową część. po zamontowaniu nowej powrócę z powrotem o jeden obrót by było jak fabryka dała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.