Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Co może boleć Terrano II


popowe
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

A więc wyjąłem to ustrojstwo i okazało się, że poprzedni właściciel palce tam maczał. I jest zaślepiony od strony kolektora. Sam zawór wydaję się być zamknięty.

Ale na tym zaślepieniu jest ewidentnie nieszczelność wszystko było uwalone sadzo- podobną substancją. Czy ta nieszczelność może mieć wpływ na spadek mocy??

Edytowane przez popowe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak sie powinno go zaslepic .Prosze jeszcze go zaslepic od dolu czyli to miejsce na czerwono na rysunku. . jesli podkladkia zaslepiajaca nie byla zuzyta( nie bylo dziur ) to nie mialo zadnego wplywu na moc silnika . To dlatego tez nie kopcil silnik na czarno tak jak przy niesprawnym zaworze Egr bo zawor byl zaslepiony. Jesli CI sie chce to jak go masz wyciagnietego sprobuj go wyczyscic i uruchomic. Rzuc go do benzyny albo do nafty niech polezy . Ja swojego czyscilem sprayem do czyszczenia gaznikow i przepustnic. Dlaczego to jest wazne zeby jednak ten zawor dzialal . Otoz dlatego ze jesli CI przyjdzie ustwacic dawke paliwa na komputerze to dokladnie nie ustawisz bo beda przeklamania z powietrzem . Zrobisz jak uwazasz. Membrama na zaworze ma chodzic gora dol bez zaciec.

U ciebie jest problem z turbina jesli ta wartosc cisnienia doladowania ktora podales (czyli 0,4 atm ) byla zmierzona nie na postoju a w czasie jazdy i to pod gore i przy ponad 2500 obrotow. . jesli mierzyles na postoju to zmierz cisnienie doladowania w czasie jazdy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za odpowiedź. Wartość 0,4 była mierzona podczas jazdy z tym, że ewidentnie jest nie szczelnoś w układzie mierzenia. Poprawię to. A zawór zaślepię z obu stron.

No chyba, że na niezaślepionym zaworze działającym powinien być śilniejszy ?

 

No i zawór zaślepiłem z obydwu stron nawet lekko posmarowałem silikonem co by mieś pewność, ze jest szczelnie.

Jednak nie ma żadnej różnicy., przepływomierz też jest ok. Jeszcze ta turbina mnie męczy ale to już jutro.

Edytowane przez popowe
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrobiłem następującą próbę.

odpiąłem przewód z turbiny do spustu. i podłączyłem manometr bezpośrednio do turbiny. Pokazuje nawet do 0,8 ( podczas jazdy) i ma kopyto jak jasny gwint. Więc gdzie dalej szukać problemu?

W samym mieszku podciśnienia do spustu czy może sam zawór spustowy przepuszcza?

 

wężyk podpiąłem z powrotem. Jednak 2 obroty na zaworze upustowym załatwiły sprawę. Nie jedzie tak jak z odpiętym ale jest nieporównywalnie lepiej. Pomógł też płyn do czyszczenia wtrysków. Po oględzinach podejrzewam turbinę. W wolnym czasie i ją wymontuję i oddam na oględziny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wez jeszcze (moze u Ciebie jest lepszy dostep ) odrdzewiczem smarujacym popsikaj przez 2-3 dni np po skonczonej jeezdzie ta dzwignie co chodzi w turbo. Moze ona sie z lekka zatarla i nie otwierala zaroru do konca

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sama przepustnica chodzi bardzo lekko. Podejrzewam sam mieszek Ciśnieniowy Wystarczyło podkręcić na cięgle o jeden obrót co spowodował wysunięcie się cięgna o jakiś mm i samochód działa jak nowy. Już zamówiłem nową część. po zamontowaniu nowej powrócę z powrotem o jeden obrót by było jak fabryka dała :icecream:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...