emil2071 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Witam mam pytanie odnoscie klimatyzacji tzn jak jest zalaczona i jest ustawiona temp. na 18 czy 32 st. i tak wieje zimnym normalne to jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Dajesz kolego niepełny opis. Nie ma tu uwagi o tym czy dzieje się to na zimnym czy ciepłym silniku. Na zimnym silniku to normalne , na ciepłym powinno być czuć zmianę temperatury ponieważ ciepłe będzie się mieszać z zimnym. Producent tak to zaprogramował ,że włączając nawiew szyby przedniej automatycznie włącza się klima, którą jednak możemy wyłączyć ale w razie deszczu nie radzę bo parują szyby może dlatego producent tak to zrobił.Sprawdź najpierw działanie ogrzewania bez klimy na rozgrzanym silniku , potem załącz klimę i sprawdź co się dzieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Garfild83 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Ja to mam inny problem z klimą, silniczek ktory reguluje nawiwem daje tylko cieple powietrze . Wyjmowalem ten silniczek i sprawdzilem to on dziala,cholera wie co moze byc . Moze slyszeliscie o takich przypadkach w klimatronic ,chodzi o nyske p11. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Oskar Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Ja to mam inny problem z klimą, silniczek ktory reguluje nawiwem daje tylko cieple powietrze . Wyjmowalem ten silniczek i sprawdzilem to on dziala,cholera wie co moze byc . Moze slyszeliscie o takich przypadkach w klimatronic ,chodzi o nyske p11. Pozdrawiam daje ciepłym bo nie ma czynnika chłodzącego w układzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Garfild83 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Jak recznie zamkne klape na zimne powietrze i wlacze klime to chlodzi. Zalaczaja sie wiatraki przy chlodnicy i jeden z przewodow jest zimny. Chodzi mi o to,ze silniczek nie reaguje na zimne powietrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmiart Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Drodzy koledzy dla tego zawsze przy włączonym nawiewiwe załącza sie klimatyzacja bo jednym z elementów klimatyzacji jest osuszacz powietrza i dla tego przy ogrzewaniu(rozmrażaniu , osuszaniu przedniej szyby załącza się klima) po prostu leci suche powietrze a kolega z p 11 niech się wypowie czy ma klimatronik czy nie bo może to być błąd klimatronika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Garfild83 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Witam,mam klimatronik i w tym problem ,ze silniczek ktory ustawia nawiew przelacza sie tylko na cieple powietrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kmiart Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 a poza tym klima się nie załączy poniżej pewnej temperatury p 12 ma czujnik temperatury klimatronika i po prostu jedyny sposób jej załączenia to ogrzać czujnik albo ciepłe pomieszczenie powyżej bodajże 10 stopni c Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Garfild83 Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2012 Rok tem podlaczylem auto pod komputer u mechanika zeby sprawdzic czy nie ma bledow i wynik byl pozytywny,nic nie wskazalo Ja ten problem mam od roku i nie robilem z tym nic ,tylko recznie przesowalem klapke. Ale w koncu trzeba cos z tym zrobic. Klapka powinna reagowac na ustawienie cieple czy zimne?? Nawet jezeli nie jest wlaczona klimatyzacja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Kwietnia 2012 Sprawdź połączenia z silniczkiem krokowym skoro on jest dobry. Może gdzies w układzie masz wycieki prądu pomiędzy elektrownią a silniczkiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Garfild83 Opublikowano 3 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Kwietnia 2012 A co ma silniczek krokowy do silniczka od regulacji nawiewu?? Nie kumam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
voyager1956 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Jeżeli masz klimatronik i silniczek jest dobry to steruje nim czujnik temperatury, wystarczy go znaleźć , wymienić i po sprawie , trochę inicjatywy kolego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Jeśli nie masz pokręteł lub suwaków jak w polonezie to coś musi sterować nawiewami i klapkami. Przecież nie guzik rusza klapka nawiewu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Garfild83 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 No tak kolego mozna wymienic czujniki , panel sterowania nawiewu itd. itp. Ale nie o to mi chodzi ,zeby od razu wymieniac tylko wstepnie okreslic co moze byc przyczyna i jak to sprawdzic. Tu kolega wspominal o silniczku krokowym i nie widze tu powiazania ze sterowaniem klimatronik. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 chodziło mi o wszystkie silniki sterujące pracą nawiewów. Wesołego Alleluja. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bertw Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Witam W moim przypadku po tym jak kupiłem Wp11.144 to okazało się że nie chłodzi a to z tego powodu, ze ktoś grzebał wcześniej przy liczniku i jak zakładał panel przykrywający licznik (tam gdzie jest czujnik temp powietrzna w środku za taką krateczną) to nie podpiął tego czujnika. Silniczek od nawiweu po przekręceniu kluczyka ustawiał się w pozycji nawiewu ciepłego powietrza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Garfild83 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Dokladnie kolego mam to samo i powiem Ci,ze macajac ten czujnik pod ta kratka zobaczylem,ze jakis kabelek jest luzny i podlaczylem to i roznica byla taka,ze jak ustawialem na auto i okreslona temperature to urzadzonka probowalo lapac jakos tam temperature. Wnioskuje to tym jak w zime jak grzalem to nawiew podczas cieplego silnika na fulla chodzil ,a po jakims czasie spadaly obroty- tak jakby juz zlapal ta temperature wewnatrz auta. POZDRAWIAM FORUMOWICZOW I ZYCZE WESOLYCH SWIAT I MOKREGO DYNGUSA:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2012 Witam W moim przypadku po tym jak kupiłem Wp11.144 to okazało się że nie chłodzi a to z tego powodu, ze ktoś grzebał wcześniej przy liczniku i jak zakładał panel przykrywający licznik (tam gdzie jest czujnik temp powietrzna w środku za taką krateczną) to nie podpiął tego czujnika. Silniczek od nawiweu po przekręceniu kluczyka ustawiał się w pozycji nawiewu ciepłego powietrza. Dzieki nie pomyslałem o tym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mazak1144 Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 mam pytanko odnosnie włącznika klimy w mojej p11., czy przycisk A/C z niebieska dioda po włączeniu powinien świecić nawet wtedy gdy w układzie nie ma czynnika chłodzącego??? dodam ze czynnika nie ma w układzie na bank bo sprawdzalem przez te wentylki w tych aluminiowych rurkach przez które sie laduje klime. pozdrawiam... i czekam na odpowiedz oczywiscie:) ps. a tak w ogóle ile moze kosztowac nabicie czynnika do mojej p11 2.0TD, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 100-200zł, najpierw znajdź przyczynę nieszczelności bo czynnik nie mógł się od tak ulotnić, pewnie rurka w okolicach aku, albo skraplacz. Ale oni i tak spr.przed nabiciem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.