Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

problem z almerka n16 - opadło zawieszenie

Gość carnufex

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam taki problem , posiadam almere n16 1.8 z 2002 , kupiłem ja rok temu od rodzinki czyli wiem od kogo , nic nie musialem przy niej robic . Dzis to sie zmieniło , wczoraj jezdzila idealnie a dzis rano po wejsciu do auta i przejechaniu 20 metrów kierownica sama zaczeła wykonywac pół obrotu w lewo jakby ja sciagało na lewo wiec sie zatrzymałem bo moze ktoś mi kawał zrobil i powietrze sposcil , ale nie wszystko ok i nagle po mocniejszym skrecie jakis trzask ( jakby coś spadło , pekło ,takie uderzenie metal o metal ) wiec sie zatrzymałem i stwierdzilem ze przod lewa strona - jest obniżony , opadł jakbym mial low raidera . dojechałem jeszcze z 15 metrów zeby zaparkowac i koniec , wole nie ryzykowac .

Teraz takie pytanie bo nie jestem mechanikiem , czy ktos moze mial podobny problem ,,,dodam ze przy skrecie mocne trzaski nawet jak sie nie jedzie tylko w miejscu .....We wtorek ialem zmiane kół ,lecz jakbym mial zle dokrecone to przeciez od razu cos by sie dzialo- a to juz 5 dni od kiedy je zmieniłem , sam juz nie wiem .....jutro postaram sie podniesc lewarkiem ta strone i sciagnac koło choc sam nie wiem po co skoro nie znam sie na sprawach mechanicznych , lecz to bedzie cos od czego zaczne ...

Jak cos to zostaje mi laweta i ...i wlasnie co dalej jaki serwis wybrac pojechac do autoryzowanego czy do warsztatu w ktorym na bank zaplace mniej , lecz czy zrobia dobrze ....teraz mam 100 mysli na minute co zrobic . We Wrocławiu został juz tylko jeden serwis nissana i maja 2 miejscówki długołeka i bielany wrocławskie , co do prywatnych to nie znam warsztatu "dobrego" w ktorym zrobia mi zawieszenie w ciagu kilku godzin ...Jak ktos ma jakies sugestie to prosze napisac , pozdrawiam Paweł

Zapewne pekla Ci sprezyna, norma w tym modelu.

U mnie poszla przy ~140tys km, tez mam od nowosci w rodzinie.