Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

Bardzo niepochlebny artykuł AUTO-SWIAT o note


pietrasek222
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

W magazynie auto swiat nr 14 z 2 kwietnia 2012 ukazal sie artykuł o nissanie note w ktorym to wrecz odradzaja kupno tego auta ze wzgledu na duzą awaryjnosc, wycieki oleju w silniku 1.4 , kłopoty z przednim zawieszeniem , słaba jakosc wykonania we wnetrzu , korozja ukladu wydechowego, . ponadto usterkowy przewod klimatyzacji( woda dostaje sie do kabiny), zatarcie silniczka wycieraczek, awarie wentylatora nawiewu juz po 40-50 tys km itp chciałem go kupic teraz jestem w rozterce czy naprawde note jest tak awaryjny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tego rodzaju artykuły są zwykłą bzdurą. W każdej marce samochodu mogą zdarzyć się usterki. Moim zdaniem promotorem tego artykułu jest jak zawsze konkurencja z uwagi na to, że Nissan sprzedaje swoje samochody w niskiej cenie w stosunku do jakości a przede wszystkim wyposażenia. Wejź na porównywarkę samochodów na tej stronie http://www.autocentrum.pl/ i prównaj Nisan Note I-Way 1.4 lub Acenta+ z każdym innym samochodem i pododawaj takie wyposażenie jak ma Nissan. Wtedy zobaczysz ile zapłacisz za inną markę samochodu.

 

Na potwierdzenie moich słów zobacz sobie tutaj http://www.auto-swiat.pl/opinie/0-nissan/note notowania i oceny użytkowników Nissana Note właśnie na portalu AutoŚwiat :)

Edytowane przez Czeslaw4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytaj forum. Wyciągniesz wnioski. Na pewno będą inne niż te w AŚ. Te awarie o których tu napisano zdarzają się niezmiernie rzadko o ile w ogóle (może prócz pocenia się pod pokrywą w silnikach 1,4 ale nie nazwał bym, tego wadą a cechą :))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pisałem o tym w innym wątku. Dość mnie zaskoczył ten artykół. Rozciąganie łańcucha w Note? - nie słyszałem. W Micra`ch tak, ale w innym silniku... Rozszczelnienie miski olejowej, pad uszczelniacza wału - też nie słyszałem. Zatkany przewód klimy? Jedna osoba na forum miała taki problem. Korozja układu wydechowego? Niech koledzy, którzy smigają Notami dłużej się wypowiedza, ale zdecydowana więksość kolegów z forum jeździ na fabrycznych tłumikach. Zawieszenie zostało zomodyfikowane podczas FL w 2009. Nie wiem, czy ma to wpływ, ale podejrzewam, że sporo problemów zostało tam usuniętych, bo nie słyszy się o tych problemach o których piszą w tym arcie... Reszta to moim zdaniem drobiazgi - w porównaniu np. z pękającymi tłokami i padem łańcucha w silnikach VW TSI.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no powalił mnie ten artykuł...nie wiedziałem że jeżdżę tak wadliwym samochodem już od5 lat!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość JackMirror

Nie no powalił mnie ten artykuł...nie wiedziałem że jeżdżę tak wadliwym samochodem już od5 lat!

 

Mnie też powalił. Ciekawe gdzie ukryły się u mnie te problemy bo ja ich jakoś nie zauważyłem.

Edytowane przez JackMirror
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poziom tego tygodnika niekiedy poraża, zwłaszcza jeżeli chodzi o zachwalanie przecudownych aut grupy vw.

Żeby spojrzec na jakiekolwiek forum dotyczace nissana, to już za dużo dla nich :)

W sumie spoko, bo oprócz uszczelki pod pokrywą, reszta usterek zostałą wytworzona na komputerze dziennikarza

Edytowane przez was79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jeszcze ciekawe jest zdanie "Zbyt często przepalają się żarówki w reflektorach (uwaga: utrudniona wymiana!)" - z tego co mi wiadomo, to koledzy pisali, że trudno jest tylko za pierwszym razem, a później to "pikuś", tym bardziej, że dostęp jak na dzisiejsze samochody jest wzorowy.

 

Myślę, że jeżeli chodzi o częstość przepalania to fachowcy z tej gazety też się mijają się z prawdą, bo na w przypadku Hyundaia i30 musieliby napisać, że "w schowku należy wozić kilka kompletów żarówek, bo te przepalają się co 15 minut, a do tego potrzebny jest też klucz 10, bo do wymiany trzeba wykręcić reflektor" :)

 

A tak na marginesie to wydaje mi się, że ten artykuł jest cholernie stronniczy i ktoś musiał nieźle posmarować, żeby trochę zamieszać ludziom w głowach, bo żadne auto w tej klasie i z takim wyposażeniem nie jest w równie atrakcyjnej cenie, więc co "a zróbmy mały sabotażyk"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niech powiedzą to moim żarówkom, które świecą równo 2 lata... Utrudniona wymiana - pozostawię bez kometarza... Jak stawiałem pierwsze kroki na forum, poszedłem za dobrą radą doświadczonych kolegów i przećwiczyłem wymianę w garażu. Jedyny mały problem, to po prostu wykapowanie działania sprężynki która trzyma żarówkę. Jak się to zrobi raz, to wymiana jest fraszką - i to raczej krótką ;).

 

Można od biedy jeszcze dodać, że faktycznie niektórzy koledzy sygnalizowali problemy z łożyskami mcphersona. Ale to pojedyncze przypadki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

BTW rozmawiałem w ostatnim czasie z kolegą z aso, na temat firmowych note i jak powiedział: nic się w nich nie dzieje pomimo wiadomego traktowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze zaskoczył mnie ten artykuł i troche zdołował wiem ze usterki zdarzaja sie w kazdym aucie ale ten artykul zaszczepił we mnie ziarno niepewnosci bardzo podoba mi sie notesik i chce go kupic ale do cholery bezpodstawnie tego by nie napisali. Wybaczcie ale wyciek oleju po tak niskim przebiego cos mówi mam teraz 13 letnia mazde 323 i cały silnik suchy i jak mam wydac ponad 30tys tez chce miec porzadne auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po Szczecinie jeździ firma taksówkarska, która ma bardzo dużo Notków. Też się z nimi nic nie dzieje. Podobno nawet sprzęgła bez problemów dają radę. Eeeee, szkoda się rozwodzić. Artykół w Auto Świecie to lipa. Kupiłem z ciekawości ale widzę, że poziom tego pisma jest dokładnie taki jak się potocznie mówi - czyli dno, bąbelki i powszechny sponsoring.

 

Co do wycieków z pod pokrywy zaworów. Nie nazwałby tego wyciekami, tylko raczej poceniem się. W nowych autach widuje się takie "atrakcje" i nie jest to nic nowego. U mojego kolegi w Oplu Corsa po roku wywaliło taki wyciek, że ten nasz to mały pikuś.

Zresztą u mnie pocenie - dodam nie wielkie, pojawiło się po około roku. Na drugi przegląd pojechałem ze swoim olejem Shell Helix ultra extra 5W30 kupionym w sklepie. Silnik pracuje gładziej a zapocenie mam wrażenie, że wysycha! Nie ma co się czepiać takich drobiazgów.

Edytowane przez ranger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat " Musicie tez sie liczyc z rozciagnieciem łancucha rozrzadu " to ile on wytrzymuje? kiedys to był dożywotni jesli zwracaja uwage na łańcuch to w nissanie jest do d*py i jeszcze to pocenie pod pokrywa zaworoe ze to cecha tego silinika 1.4 to ja pierdziele takie auto

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę,że są jeszcze osoby, które przejmują się tzw. "fachowymi artykułami w specjalistycznej prasie" napisanymi przez równie fachowych dziennikarzy, którzy wiedzę swą czerpią z obiegowych opinii i plotek :rofl: Przez 6 lat eksploatacji mojego egzemplarza nie przydarzyła mi się żadna awaria, którą można by określić jako poważniejszą (chyba że podciągniemy pod takową wymianę jednej tulei i jednego sworznia wahacza) Note było moim ósmym autem i jak się okazało najbardziej niezawodnym. Wspominam je z wielkim sentymentem a koleżanka-małżonka z łezką w oku :rofl: :rofl:

 

Żarówki, które tak często mają się przepalać w Note przepalają się wyłącznie wtedy,gdy stosowane są niestandardowe (o zwiększonej sile światła). Zwykłe wytrzymują kilka lat. Mam wrażenie,że autor nie widział otwartej maski w Note, skoro twierdzi,że dostęp do żarówek H4 jest utrudniony. Zapraszam do obejrzenia Renault Megane II

Edytowane przez Dar1962
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pietrasek...pocenie silnika...straszne słowo!

A w rzeczywistości jest to lekko tłuste zabrudzenie wokoło pokrywy zaworów,nie mające nic wspólnego z wyciekiem i ubytkiem oleju.Nie ma w Note czegoś takiego jak wycieki oleju!!!Mam odwalone 60tys i jest to jedyna plamka na silniku ,która tak na prawdę jest od 30 tysiąca i się nie powiększa!Misa jest czysta,silnik 1.4 i chodzi jak żyleta!

Patrząc na Ciebie ma się wrażenie że takie artykuły bardzo są potrzebne...konkurencji :D

Wymiana żarówek?10 min spokojnej zabawy z czystymi rękami i pod krawatem.Redaktorzyna co wysmarował taki artykuł powinien co najmniej do świąt walić czachą w ścianę ,aż mu głupota na tynku się odbije.Mam nadzieję że oni też czytają to forum i dotrze to do niego.

Edytowane przez JACKO29
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat " Musicie tez sie liczyc z rozciagnieciem łancucha rozrzadu " to ile on wytrzymuje? kiedys to był dożywotni jesli zwracaja uwage na łańcuch to w nissanie jest do d*py i jeszcze to pocenie pod pokrywa zaworoe ze to cecha tego silinika 1.4 to ja pierdziele takie auto

 

Koledzy z forum i ja osobiście odnieśliśmy się do wszystkiego co było napisane a tym "artykule". Jeżeli bardziej ufasz gazecie Auto Świat niż realnym użytkowanikom z krwi i kości, Twoja sprawa. Nikt Cię do niczego nie namawia. Twoje pieniądze i twoja decyzja na co je wydasz. Powstrzymaj się jednak z komentarzami tego typu, bo jak na razie Twoje doświadczenie z Note jest zerowe. Lubimy tutaj dyskutować ale na pewnym poziomie.

 

Poza tym jak poczytasz temat "Rozważania na temat innych marek, na co wymieniłem Nissana" to zobaczysz, że za dużo tam nie ma na temat jaki to Nissan zły. Owszem, niektórzy koledzy zmieniają auta na inne marki, ale wynika to bardziej z chęci spróbowania czegoś innego, czy pójścia w innym kierunku, niż niezadowolenia z Nissana czy Note w szczególności.

Edytowane przez ranger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

rozciąganie łańcucha to typowy przykład plotki w myśl powiedzenia "wiedzą,że dzwonią tylko nie wiedzą w którym kościele" - kilka lat temu zdarzały się pojedyncze przypadki w Micrach (zupełnie inne silniki). Nie przypominam sobie aby w ciągu kilku ostatnich lat ktokolwiek z tu zarejestrowanych właścicieli Note uskarżał się na kłopoty z rozrządem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak samo nikt nie wspominał o rozszczelninej misce olejowej. Zresztą wystarczy zajrzeć pod samochód auta, żeby od razu zweryfikować jak bzdurny jest to zarzut. Jedyne co teoretycznie może się rozszeczlić w silniku 1.4 w tym miejscu, to dekiel wielkości małego talerza. Jeżeli nawet komuś by przeciekało w tym miejscu, to odkręcenie kilku śrubek i ponowne uszczelnienie jest takim drobiazgiem, że szkoda nawet o tym gadać.

 

Tak jak napisał Dar. "Fachowi" dziennikarze czerpiący opinię z plotek. Do tego nie potrafiący korzystać z internetu. Bo jak taki mądrala by tutaj zajrzał, to by wiedział więcej. Chyba, że to artykół na zamówienie...

Edytowane przez ranger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Lub prawie niemiecką. Wszak w tym samym numerze Skoda bije KIA w "teście" porównawczym. Nie wypowiadam się, bo nie miałem ani Skody ani KIA, ale pobieżna lektura daje uczucie stronniczości w kierunku Skody - zwłaszcza jak Roomster wygrywa z Vengą.

 

A tak sowoją drogą, ale gorący temat wyszedł ;).

Edytowane przez ranger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Całe szczęście ludzie nie biorą sobie za bardzo "rad" Auto Świata do serca, bo Qashqai sprzedaje się świetnie a Skoda Yeti raczej słabo. No chyba, co mnie już też nie zadziwi, dlatego wtedy powstał ten "test" ;).

Edytowane przez ranger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

Ten artykuł to gniot jakich wiele w tej gazecie, opłacony przez konkurencyjny koncern.

Przypomnijcie sobie artykuły z tej gazety w których chwalili NISSANA NOTE i to jak dobrze pamiętam to w 2011 roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weber - masz rację! Pamiętam ten tekst. Porównywali 3 auta z tego segmentu. Na pewno była tam wtedy też Honda Jazz. Note był wtedy bardzo chawalony, szczególnie za trwałe, bezawaryjne i oszczędne silniki (!!!). Jazz wygrał wtedy z Note dosłowie o włos! Nie pamiątam trzeciego auta...

Edytowane przez ranger
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rzeczywiście włos się jeży na głowie, jak sobie pomyślę w co Ja się wpakowałem? Wprawdzie mam przejechane 30 tyś.km. w tym moje 10 tyś.km. przez rok i na razie jest dobrze. Były dwie usterki o których pisałem(wieszak poduszki tłumika i ogranicznik drzwi) ale to drobiazgi. Mam nadzieję, że przy porządnej eksploatacji, przeglądach na czas, wymianach oleju itp. można jeździć jak każdym innym autem. Osobiście takimi tekstami nie sugerowałbym się. Popieram opinię, że pisane są tendencyjnie. Pytanie tylko co jest tego powodem, konkurencja, kasa, a może coś jeszcze? :thumbsdown::huh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weber - masz rację! Pamiętam ten tekst. Porównywali 3 auta z tego segmentu. Na pewno była tam wtedy też Honda Jazz. Note był wtedy bardzo chawalony, szczególnie za trwałe, bezawaryjne i oszczędne silniki (!!!). Jazz wygrał wtedy z Note dosłowie o włos! Nie pamiątam trzeciego auta...

 

trzecim było dość egzotyczne i na naszym rynku sprzedawane w ilościach śladowych subaru trezia

Edytowane przez Dar1962
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ech

 

Gdybym mial kupowac auta po lekturze AŚ to bylby VV Golf i to 10 letni. Coraz gorszy poziom dziennikarstwa jesli w ogole o dziennikarstwie mozna mowic.. W aspekcie innych recenzji nota w tejże samej gazecie artykul na kilometr śmierdzi art na zamówienie. Oczywiscie ktos nam powie uderz w stół......tylko fakty są takie że to my mamy Notki dłużo dłużej od redakcji AŚ:)

 

za rok znowu pochwalą jak zapomną co naskrobali. Podobnie bylo z focusem którego też mialem:).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...