Gość tareks Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Witam posiadam Nissana Altime 2.5 2004r. z LPG. Mój problem polega na tym że podczas jazdy zamochód nagle gaśnie (jak by brakowało iskry). Po zatrzymaniu sie zamochód odpal, nie zawsze na bezynie , czasami musze uruchomic na LPG i jest ok. przez jakiś czas i odnowa ta sama kwestja... Podlaczyłem pod skaner ( INNOVA 3130 ) pokazany kod P0335 (Czujnik A położenia wału korbowego - usterka) Wjaki sposób moge rozwiazac ten problem , przczytalem gdzies na forum ze wymiana paska rozrządu. Dodaje ze autko ma przejechane 45000 mil. ( nie zawczesnie na takie posunięcie ) Pzdrawiam i prosze o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 zacznij od zamiany czujników, wału i wałka, powinny być takie same, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tareks Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Dzieki DINO za odpowieć , jeszcze jedno pytanie czy może to byc przyczyna spalania dużej dawki gazu od 17-25 l/100km. (instalacia gazowa Stag-300-4plus) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 gaz to raczek kwestia regulacji, pokaż co tam masz, dobrze by było jakieś scriny map i ustawień do tego osc. z jazdy, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tareks Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Byłem u szpeca co mi zakładał LPG , podłaczył pod komputer i mówił że jest wszystko ok. ( Znajomy ma taka samą instalacje w takim samym aucie i u njego wszystk gra ) Postaram sie samemu zrobic scany i wrzuce na forum ( tylko musze załatwić sobie wtyczke COM) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 http://www.viaken.pl/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tareks Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 translate.googleusercontent.com/translate_c?hl=pl&prev=/search%3Fq%3Dnissan%2Baltima%2Bkod%2Bp0335%26hl%3Dpl%26biw%3D1024%26bih%3D605%26prmd%3Dimvnsfd&rurl=translate.google.pl&sl=en&u=http://www.paulstravelpictures.com/Nissan-Altima-Camshaft-Crankshaft-Sensors/index.html&usg=ALkJrhis3cZ_MnsWoEV9AXWyHlfYMC_cqQ Może się komuś przyda Witam dawno sie nie odzywalem. Szukam tych czujników (wału i wałka) i nigdzie nie moge ich dostać, pokazywalem orginał i wszyscy rokladaja rece, bo to amerykaniec. Postanowiłem je podmienic bo sa identyczne oto efekt : Autko nie chciało odpalic aż padła baterja na nastepny dzien odpalił za pierwszym razem aż bylem zdziwiony, po jakiś 2min obroty 2000 i zaczynają falofać 1500-2000 , podłanczam pod skaner kod P0340 (Czujnik położenia wałka rozrządu Circuit (Bank 1 lub pojedynczy sensor). Jak obroty falofały postanowiłęm wyciągnąc wtyczke od przepustnicy, obroty spadły 12000 już nie walowały, ale nieżle sie wystraszylem, po paru sekundach właczył sie wentylator a wydech zrobił się czerwony jak h....ra. Czym to zwiazane, że odpiołem wtyczke przepustnicy i prubowałem dodać gazu ( za duża dawka paliwa a mało powietrza ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Treborek Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Witam Mam ten sam problem . Piszę problem bo małostka a problem. W czym rzecz: Dzwoniłem do USA do znajomego mechanika i on twierdzi, że ten "uszkodzony moduł w 99% nie jest uszkodzony tylko, został przestawiony - różne przyczyny- Co trzeba zrobić. Znaleźć serwis, który ma program do ustawiania silnika - tego modelu. Należy błąd zresetować i ustawić ponownie i tyle. A gdzie problem? Na Śląsku nie mogę znaleźć serwisu, który miałby program do amerykańskich aut. Mnie dzisiaj - bo jest w serwisie - powiedzieli, ze to może być pasek klinowy. Przeczą temu objawy. Bo przecież raz chodzi dobrze a po jakimś czasie szwankuje. Czyżby pasek się przestawiał co jakiś czas i wracał do normy? Dla mnie żaden problem sprowadzić części z USA ale w tym wypadku _kolega z USA - powiedział, ze przysłanie nowego nic nie da bo trzeba ponownie silnik ustawić... a jak to zrobić?? Może ktoś zna serwis z programem do aut amerykańskich??? Byłbym wdzięczny. Mogę się zrewanżować sprowadzeniem części. Witam Ponownie I co z Waszym Problemem?? bo ja pojechałem do autoryzowanego serwisu w Chorzowie. Powiedziałem im co i jak i diagnozę, którą otrzymałem z Ameryki.Prosiłem o zresetowanie komputera i ustawienie od nowa. Trzymali 2 dni, powiedzieli mi to co wiedziałem i nic nie zrobili a zapłaciłem 200 zł. Podobno mechanik rozebrał czujnik sprawdził na oscyloskopie i stwierdził, ze jest dobry ale już nie ustawił. Teraz samochód praktycznie wcale nie chodzi. Jeśli ktoś dał sobie radę z tym problemem to dajcie znać!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tareks Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Witam wreszcie problem rozwiązałem a wiec : -po wymianie czujnika wałka i czyszczeniu przepustnicy mialem kod P0507 ( obroty wyzsze niz oczekiwano) -trzeba zrobic adaptacje , ja zrobilem tak : na tym filmiku jest pokazane , warto obejrzec calosc ( 3:25 min )zrobiłem tak jak na filmiku i jeszcze to co znalazlem na forum MUSI być zrobione dokładnie: puszczamy pedał gazu Wszystkie odbiornik prądu muszą być wyłączone(światła,klima,radio) Koła wyprostowane. 1.Nagrzać silnik do normalnej temperatury pracy 2.Wyłączyć zapłon i czekać co najmniej 10 sek. stacyjka na ON 2 sek stacyjka na ACC 10sek stacyjka na ON 2sek stacyjka na ACC 10sek stacyjka OFF 10sek 3.Po 11 sekundach przekręcić kluczyk w pozycję ON i czekać 3 sek. 4.W ciągu 5 sek. wcisnąć i puścić pedał gazu 5 razy 5.Odczekać 7 sek. i wcisnąć gaz w podłoge i trzymać 20 sek aż kontrolka check engine zacznie migać. 6.Trzymać wciśnięty pedał gazu aż kontrolka check engine przestanie migać i zapali się na stałe. 7.W ciągu 3 sek. od zapalenia się kontrolki puścić pedał gazu. 8.Włączyć silnik 9.Odczekać 20sek. 10.Odpalić i zgasić samochód 2-3 razy. Ja tak zrobilem i u mnie wszystko gra a walczylem z tym tematem 2 miesiace Dajcie znac ja komus sie przydał. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość torpex Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Witam serdecznie. Niestety jestem posiadaczem nissana altimy który ma podobny problem co kolega (czasami gaśnie). Auto było u mechaników jednak nic nie pomogło. Dodam ze sposób podany przez kolegę wyżej nie działa w tym przypadku. Nie wiem czy coś robię źle, czy "usterka" jest poważniejsza. Proszę o jakieś wskazówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.