Gość Koleszka Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Witam Was serdecznie, Ostatnio mój ulubiony samochód zaskoczył mnie dziwnym zjawiskiem, niestety niepokojącym.. Mianowicie jak jadę i obrotomierz znajduję się w bliskiej okolicy 2200 obr/min to słychać (otwarte okno i najlepiej przejezdzając wzdłuż jakiejś ściany) takie delikatne dzwonienie, dźwięcznie jakby to było na zewnątrz samochodu jednak ostatnio posprawdzałem wszystko co mogło się telepać pod spodem (osłony, obejmy itd). Zjawiska nie ma jeśli skrzynia jest na luzie lub (wiem że tak nie powinienem ale musiałem sprawdzić) gdy trzymam lewą noga hamulec a prawą na "D" osiągam tej pułap obrotów, wniosek że koła muszą się kręcić. Przy tej wartości obrotów również wyczuwane są najwyższe wibracje, powyżej i poniżej 2200 znacznie ciszej. Mam nadzieję że podrzucicie jakiś pomysł bo ciężko jest obsłuchać samochód w czasie jazdy Następnym razem spróbuję zdjąć koła, postawić na klockach i jechać "na sucho" może się odezwie ale do tego trzeba mieć kawałek czasu. Dzięki z góry za wszelkie podpowiedzi bo przez ten dzwięk trochę straciłem frajdę z jazdy.. Jeśli jeszcze można wtrącić pierdółkę : jak skasować błędy Air baga (patrzyłem w manualu ale chyba nie mogę się zgrać z tym 7 sekund, 3 sekundy itd, może komuś sie udało, chętnie z nim porozmawiam) Pozdrawiam serdecznie i spokojnego popołudnia życzę! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek07 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 sprawdź osłony tarczy hamulcowych, upewnij się też czy wydech na pewno dobrze się trzyma - ostatnio końcowa puszka mi się "urwała" na łączeniu z dolotem i też dzwoniło (przy ruszaniu). co do kasowania błędów - instrukcja jest na forum, jak wymieniałem sondę dało radę (po kilku próbach). pzdr, WK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Koleszka Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Dzieki za zainteresowanie! Co prawda mi też się ostatnią pucha ledwie trzyma ale wydech odpada, pełzałem pod furą z pół godziny pukając stukając. Trochę to brzmi jak osłony tarcz ale w dokładnie takim samym momencie zawsze, dziwno to, tak czy tak sprawdzę jak bedzie chwilka. Co do kasowania błędów air baga to jest inaczej niż z ECU, z ECU mam już obcykane, airbaga się wyłącza stacyjką i nie mogę się wstrzelić. Kiedyś w pewnym samochodzie dzwonił mi synchronizator w skrzyni (bardzo podobnie) i dlatego mam czarne myśli (tu jest CVT i pewnie mniej synchronizatorów, jeśli w ogóle są).. Pozdrawiam!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wkar Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Szanowny kolego - koleszko. Jak coś dzwoni, włącz głośniej radio nie będzie słychać.(sorry, to może być ze 100 powodów . Jeśli chodzi o kasowanie błędów, to polecam kupienie prostego analizera OBD-2, np. strona viaken. Niestety cena "sporawa" ok 600,- PLN ( ja tyle zapłaciłem ). Moim zdaniem opłaca się, bo jedna wizyta z tym autem w tzw. serwisie amortyzuje cenę. A tego typu aparat (memoscan n6070) umożliwia nie tylko kasowanie błedów, ale przede wszystkim ich rozpoznanie i analizę ( w połączeniu z" manualem"). Tego i innych współczesnych aut nie można naprawdę naprawiać "młotkiem". Instalacja "poduszek" w Murano jest dosyć trudna (automatyczne wyłaczanie poduszki pasażera) Serdecznie pozdrawiam. wkar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
djsaint Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Można kupić poprostu kabelek na ELM327 z interfejsem OBD-2 za 80 zł i podpiąć pod laptopa - do prostej diagnostyki i kasowania błędów wystarcza w zupełności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wspinaker Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Witam Was serdecznie, Ostatnio mój ulubiony samochód zaskoczył mnie dziwnym zjawiskiem, niestety niepokojącym.. Mianowicie jak jadę i obrotomierz znajduję się w bliskiej okolicy 2200 obr/min to słychać (otwarte okno i najlepiej przejezdzając wzdłuż jakiejś ściany) takie delikatne dzwonienie, dźwięcznie jakby to było na zewnątrz samochodu jednak ostatnio posprawdzałem wszystko co mogło się telepać pod spodem (osłony, obejmy itd). Zjawiska nie ma jeśli skrzynia jest na luzie lub (wiem że tak nie powinienem ale musiałem sprawdzić) gdy trzymam lewą noga hamulec a prawą na "D" osiągam tej pułap obrotów, wniosek że koła muszą się kręcić. Przy tej wartości obrotów również wyczuwane są najwyższe wibracje, powyżej i poniżej 2200 znacznie ciszej. Mam nadzieję że podrzucicie jakiś pomysł bo ciężko jest obsłuchać samochód w czasie jazdy Następnym razem spróbuję zdjąć koła, postawić na klockach i jechać "na sucho" może się odezwie ale do tego trzeba mieć kawałek czasu. Dzięki z góry za wszelkie podpowiedzi bo przez ten dzwięk trochę straciłem frajdę z jazdy.. Jeśli jeszcze można wtrącić pierdółkę : jak skasować błędy Air baga (patrzyłem w manualu ale chyba nie mogę się zgrać z tym 7 sekund, 3 sekundy itd, może komuś sie udało, chętnie z nim porozmawiam) Pozdrawiam serdecznie i spokojnego popołudnia życzę! Jeżeli to diesel, to jest na to akcja serwisowa Nissana. Pislismy o tym w temacie Murano Diesel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Koleszka Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Dzwonienie rozwiązane, oczywiście pierdoła, uszkodził się kawałek radiatora na samym przodzie pod spodem na czymś co wygląda jak chłodniczka oleju. Co do air baga to chodzi mi konkretnie czy ktoś wykonał poprawnie sekwencję czyszczenia pamięci poduszek z działu SRS slajd 33 z manuala serwisowego. Dokładnie chodzi o włączanie i wyłączanie zapłonu w odpowiednich odstępach czasu, mi się jeszcze nie udało i nie wiem co robię nie tak. Dzięki serdeczne! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomek muran Opublikowano 21 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2012 witam mam pytanie co do dzwonienia - u mnie zauważyłem podobnie tylko bez wibracji podczas przyspieszania słychać delikatne dzwonienie podejżewam łańcuch w skrzyni ale moge sie mylić i mam nadzieje że sie myle ponadto czasami występuje szarpanie silnikiem ale tylko jak zdejmę noge z gazu np przy zjeździe z góry i na dole dodam gazu wtedu szarpie jak by mial zamiar zgasnąć , żaden błąd nie wyskakuje czy ktos miał coś podobnego ?? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.