Gość Gutek1978 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Witam mam pytanie dotyczące sprzegła nissan primera p11 kombi 1.8 b+g 114 koni 2001 rok .Dzisiaj samochod byl w ruchu po południu jechałem w korku takim nie za duzy ten korek po przyjechaniu do domu z okolic skrzyni biegow zaczął sie wydostawać charakterystyczny dla sprzęgła smród pedał sprzęgła bierze w połowie przy ruszaniu z tak zwanym piskiem auto idzie dobrze czyli onzacza ze sie nie slizga. Moje pytanie jest nastepujące (dodam ze ma przejechane 241 tys i nie robione było sprzęgło ) czy jest to koniec sprzęgła czy moze jest to jakas przyczyna tego wysprzęglika to chyba tak sie nazywa bo nigdy nie miałem z tym doczynienia sprzegłem hydraulicznym czy jest jakas regulacja a jak jest to jak to sie reguluje i ogulnie takie tam jak by ktos mogł cos podpowiedziec bede bardzo wdzięczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Niestety nic chyba sie nie reguluje bo to automatyka ale Jesli nie cieknie to coś z linką od skrzyni biegów do serwa lub ściany czołowej (pedału) to jest wszystko ok Jeśli na sprzegle dasz gazu wrzucisz dwójke i strzelisz z pedału i zgaśnie to wszystko jest tam z tarciem ok jak zawyje i ruszy to już sie ślizga i masz je do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gutek1978 Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Aha no ok a o co chodzi z tą linką bo nie kapuje a co do strzelania z dwojki to robiłem tylko troche w inny sposob a mianowicie zaciągałem reczny i z dwojki ruszałem i nie gasło A czy wogule wymiana samemu jest skomplikowana ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BartekHS Opublikowano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2012 samemu będzie ciężko zdjąć i zamontować skrzynie, weź kogoś do pomocy, potrzebujesz kanału i troche kluczy, większość śrub na 14stke, ściągacz do końcówek, do przegubów 36 jakiś konkretny, reszta standart, jeśli chcesz moge Ci opisać krok po kroku abyś nic nie uszkodził docisk i łożysko powinieneś mieć w porządku, nissan ma to do tego że tarcza sie zuzyje w polowie i juz zaczyna sie ślizgać, ale upewnij się czy nie śmierdziały hamulce, sprzęgło jak sie kończy to wystarczy jechać na 4 dosyć szybko i przy 4000rpm dac ostro gazu jesli wskazowka pojdzie a auto po chwili reaguje to sprzeglo sie konczy, poki co bym nie ruszał, czas wymiany sprzegla to 3-4 godziny w tym aucie koszt tarczy japońskiej 100zł jakaś china 70zl, więc nie jest tragicznie. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gutek1978 Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 ok dzieki. Troche mam pojecie o samochodach wiec mysle ze dałbym rade tym bardziej ze mam najazd i klucze tez posiadam ale jak bys kolego opisał krok po kroku bede wdzieczny bardziej raczej chodzi mi czy jest cos specjalnego w tym wyjmowaniu skrzyni czy tylko poprostu odkrecanie srubek czy trzeba na cos uwarzac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.