Gość BartekHS Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Witam wszystkich, mam primerkę z 2000r. 1.816V, auto szarpie między 800 a 3000rpm, również wtedy wskazówka obrotów szaleje, podczas jazdy gdy dodaje sie gazu, gdy zdejmie sie noge z gazu na biegu wskazowka obrotow ladnie pokazuje obroty i wszystko ok, diagnostyka komputerowa czujnik położenia wału 0335, wymieniałem czujnik położenia wału, wałka rozrządu i nic, dalej to samo, czasami cos mu odbije i jest na chwile ok i blad sie nie zapala, rozrząd wymieniony przy 230 tys, teraz ma 234, sprawdzony rorząd łancuch ladnie napiety. krokowy wymieniony, przepustnica wymieniona, potencjometr przepustnicy wymieniony, przepływomierz wyczyszczony, ma ktoś jakiś pomysł? mi już ręce opadają, wiązki przewodów przegladalem wszystko ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobytempelton Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Kwietnia 2012 Spróbuj odłączyć kabel od alternatora i zapal go, nie ten gruby na śrubkę(prądowy) tylko sterujący do kontrolki i hercometra, co się stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BartekHS Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 ok, dziś to zrobię, zbadam jeszcze parametry między czujnikami, tolerancja cos kolo 15% chyba ma byc, może ten nowy rozrząd to szajs za 300zl a nie oryginal za 900, możliwe że łańcuch sie wyciągnął, ale troche by to było za szybko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lancer901 Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 odlacz aku na 24. moj mial to samo, cos z elektyka. jak wlozylem aku po 24godz to jak reka odjal myslalem ze mi ktos nowe czesci wlozyl pod maske, niestety w moim pomoglo na 2dni. primera 2000r 1.8 . 0335 . http://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=en&u=http://www.obd-codes.com/p0335&ei=lZp-T6mpJYjIsgbst-TXBA&sa=X&oi=translate&ct=result&resnum=4&ved=0CFMQ7gEwAw&prev=/search%3Fq%3Dp0335%26hl%3Dpl%26client%3Dfirefox-a%26hs%3DH2j%26rls%3Dorg.mozilla:pl:official%26prmd%3Dimvnsfd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość BartekHS Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2012 Witam wszystkich, odłączyłałem alternator, ale on zakłóceń nie robił, podstawiłem nowe przewody w bardzo dobrej osłonie (mikrofonowe) do czujników bezpośrednio z komputera, żadnych rezultatów, ale jednak teraz już wiem napewno, że mam wadliwe czujniki, tak to jest z używkami. Silnik został też dokładnie zbadany jest w 100% wszystko ok, wszystkie 4 czujniki które posiadam mają jakąś wadę, udało mi się poki co podpiac takie ktore w miare dobrze sie zachowują, nie często łapie check, a szarpnięcie ma tylko czasami między 2200 a 2300 obrotów, wskazówka przestała świrować. Dziękuję za jakąkolwiek pomoc i rady:) to tyle na dziś. Wesołych jajek i mokrych świąt:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.