ulisses Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 Sprawdź napięcia na przepływomierzu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonhart Opublikowano 2 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2012 (edytowane) przebieg 116 tyś. Strasznie podejrzany ten przebieg! powinno być sporo więcej. Zacznij od najprostszych rzeczy czyli tak jak radzi ulisses zmierz napięcia na przepływce, temat był przerabiany na forum. Ja po zakupie miałem podobne problemy i niestety skończyło się na wymianie przepływomierza i rozrządu. Edytowane 2 Października 2012 przez Bonhart Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian93 Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 (edytowane) Na przebieg mam potwierdzenie z Niemiec więc nie mam podejrzeń że był cofany,a same zużycie wnętrza też nie wskazuje na więcej. Z pomiaru napięcia wyszło na wolnych obrotach 1,72 a przy 4 tyś wyszło 2,55 Wszystko mierzone na ciepłym silniku. Edytowane 3 Października 2012 przez Adrian93 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bonhart Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Na wolnych obrotach masz prawidłowy odczyt, natomiast przy 4k u Ciebie jest 2.5V a powinno być ok 4V. Wg instrukcji w przypadku nieprawidłowych napięć należy odłączyć wtyczkę, później wpiąć ją ponownie i zmierzyć jeszcze raz napięcia. Polecają też czyszczenie ale to masz już za sobą.Jeżeli powtórny pomiar wyjdzie Ci negatywnie to wg. mnie masz przepływomierz do wymiany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adrian93 Opublikowano 3 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2012 Do pewności warto sprawdzić ale już i tak zamówiłem nowy. Też muszę podpiąć go pod komputer i odpiąłem ten wtyk od przepływomierza. Odpaliłem auto i przejechałem się chwile. Wyskoczył check enigne ale w jeździe i pracy silnika praktycznie nie było czuć różnicy, to oznacza że ten przepływomierz nie pracuje jak powinien. Nowy za 220 zł z boscha i nie zastanawiałem się, z czym stary muszę zostawić w rozliczeniu. Przepływomierzy sie nie da regenerować, ale w stare niezniszczone obudowy jak moja dają nowe układy. Korzyść dla mnie bo taniej a po co mi stary przepływomierz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.