manix Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 Regeneruj,bo spalisz silnik! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomdef Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 Regeneruj,bo spalisz silnik! chodzi Ci o regenerację silnika ? (sorry ale jestem lajkonikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mike12345 Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 U mnie było podobnie, zwolnily a pewnego razu stanęły zupełnie, doraznie popsikałem mechanizm obficie WD40 i polałem olejem bo nie miałem czasu tego rozbierać. Narazie od 8 miesiecy działają bez zarzutu ale zdaję sobie sprawę ze za jakis czas problem może powrócić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 Nie silnika .Chodzi o sworznie i przeguby machanizmu wycieraczek,ew.jak kolega wyżej ,psikaj i nie żałuj materiału Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porter59 Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 Czegoś tu nie rozumiem.Też jeżdżę Notem,2 rok od nowości,z wycieraczkami żadnych problemów jak na razie, i w ogóle z autem też. Ale jeżdżę też starą Nexią, 20-lat też od nowości i nawet na myśl mi nie przyszło,żeby coś grzebnąć w niej przy wycieraczkach,nie było nawet takiej potrzeby,poza wymianą piór kilka razy. A żeby było ciekawiej,to trzymając się zasady,że Nexia praktycznie się w ogóle nie psuła przegapiłem 1 przegląd Nissana tracąc tym samym gwarancję. A tu takie szopki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 Nie martw się, Note na gwarancji raczej się nie psuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porter59 Opublikowano 26 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2015 Nie martw się, Note na gwarancji raczej się nie psuje Też tak myślę,w końcu znaczek na masce zobowiązuje,a w razie czego,myślę że tu na forum szybciej rozwiążę jakikolwiek problem niż w serwisie, do którego mi nie po drodze. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 Swoją drogą to też ciekawe że nie wszystkich problem wycieraczek dotyka. Czyżby różni wykonawcy części? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 Wydaje mi się że to nie kwestia części czy ich producentów. Może, nie znamy historii aut które ulegają tej awarii, nieumiejętnego, może nawet nieświadomego "dłubania" w okolicach tego podzespołu (szyba, uszczelka, pas podszybia), które powoduje nieszczelności a te z kolei prowadzą do awarii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 Ja tam miałem ten problem w japońskiej N15 , angielskiej K12 i jak na razie nie mam tylko w meksykańskiej C11X ,tyle że u mnie problem z "urwanym " cięgnem na plastykowej panewce/przegubie ,a nie korozja-spowolnienie pracy nissany maja z tym podzespołem problemy i tak już jest. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 Tak bo tak...??? A może uda nam się wskazać jakiś powód takiego zachowania tego podzespołu, czy na przykładzie tych dotychczasowych usterek nie mechanicznych, nasuwają Ci się jakieś wnioski....??? (nieszczelność, odstające podszybie...???) Może inni coś podsuną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 U mnie przyczyna to plastykowe panewki/gniazda ,które się wycierają i dochodzi do "rozpięcia ramion, jak naprawić prosto i tanio podawałem już wielokrotnie .W note ,z tego co czytałem ,problemem jest korozja/śniedź ,a nie rozpięcie ramion , więc musi to mieć związek z niefortunnym dostawaniem się wody w nerwralgiczne miejsca. Wpisz w szukajce ,a zobaczysz ile tego jest.Dla samego note z 3 tematy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 Mnie nie chodzi o naprawę bo to już jest na forum lub kto sprytniejszy sam sobie poradzi. zmierzałem w kierunku ustalenia powodu tej rdzy, którędy cieknie by Ci, u których problem jeszcze nie występuje, mogli mu zapobiec ewentualnie. Ale chyba ciężko będzie dociec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 Jedno jest pewne,warto to regularnie przesmarować,np. MOLYKOTE D 708 Lub chociaż psiknąć od czasu do czasu czymś stosownym w sprayu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 No i to już jest jakaś podpowiedź w tym temacie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porter59 Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 Jedno jest pewne,warto to regularnie przesmarować,np. MOLYKOTE D 708 Lub chociaż psiknąć od czasu do czasu czymś stosownym w sprayu Psiknąć mogę,ale gdzie i czy da się tak bez rozbierania podszybia.Bo jak znam życie to zajrzę tam dopiero jak też będzie potrzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 w podszybiu są pewnie otworki więc z rurką np.wd40 można sobie pewnie poradzić ,ale ściągnięcie plastyku nie jest skomplikowane ,tu masz naprawa w k12 Ja w zasadzie zrobiłem prawie identycznie(zamiast zawleczek ,dałem śrubki).Ten sposub starczy do zgonu auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
porter59 Opublikowano 27 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2015 No właśnie kiedyś zwróciłem uwagę na te otworki w podszybiu zew.ok fi 6mm i teraz skojarzyłem,że pewnie są po to żeby regularnie czymś tam prysnąć.A tak prawdę mówiąc WD40 bym nie polecał,bo oprócz środka smarnego posiada też kwas aby szybko i skutecznie rozszczelnić zapieczone połączenie,a dalej to już prosta droga do pogłębiania korozji.Lepszy byłby jakis środek smarny na bazie oleju silikonowego w sprayu,zwłaszcza,gdy auto raczej nowe,jak w moim przypadku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 No i o takie wsparcie mi chodziło właśnie. Świetny filmik instruktażowy, a co do WD40 porter59 ma całkowitą rację. Preparat ten, jak i pozostałe jemu podobne, dobry jest w danej chwili ale po jego użyciu trzeba miejsca gdzie był używany przesmarować i zabezpieczyć czymś tłustym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 WD 40 nie zawiera kwasów. To środek pierwotnie projektowany do wypierania wody. Zresztą od tego pochodzi jego nazwa. Jego działanie polega bardziej na wymywaniu i wynikaniu niż "kwasowym" rozpuszczaniu. Do takich zadań jak smarowanie mechanizmu wycieraczek nie za bardzo się nadaje bo jest lotny i pozostawiana przez niego warstwa ochronna jest bardzo cienka i nie trwała. Do tego powłoka ta jest nastawiona na "odpychanie" wody a nie smarowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 28 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2015 Tylko na filmiku pięknie i ładnie schodzą ramiona wycieraczek,w realu po paru latach tak różowo nie jest,dla tego dla bardziej bojaźliwych polecam proste ściągacze do ramion , do kupienia np.selgros,macro specjalistyczne sklepy ,czy allegro za grosze. Co do WD40 ,nie demonizujmy ,ale macie rację(chodziło mi bardziej , o zaprezentowanie sposobu dojścia) że są lepsze środki (ja używam szwedzkiego Johansona , zarówno w pracy jak i w aucie ) Mam też Wurtha ,a co do wd też się przydaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 29 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 No właśnie kiedyś zwróciłem uwagę na te otworki w podszybiu zew.ok fi 6mm i teraz skojarzyłem,że pewnie są po to żeby regularnie czymś tam prysnąć. Te otworki można wykorzystać do pryśnięcia czymś konserwującym ale one, w/g zamysłów konstrukcyjnych, służą do odprowadzania wody że tak się wyrażę z niecki podszybowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 29 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 Tymi otworkami nie dojdzie się do mechanizmu wycieraczek. Pod nimi są kanały do odprowadzania wody. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 29 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2015 Z góry nie,ale po otwarciu maski od czoła,z jednej strony w micrze dojście jest.Jak w note nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
El_Diablo Opublikowano 30 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2015 (edytowane) Dojścia nie ma pozostaje tylko pełen demontaż, sposób już był przedstawiany przez kogoś, drewienko i mały młoteczek i po kilku opukaniach schodzi. A wartowyczyścić i przesmarować bo strasznie te trzpienie się łuszczą. Tak to wyglądało po rozebraniu Edytowane 30 Maja 2015 przez El_Diablo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.