tomdef Opublikowano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 (edytowane) Hi, jestem po "zabiegu" i póki co wygląda że jest OK - czas pokaże na jak długo. Jak dla mnie kluczowymi momentami było ściągnięcie klamerek mocujących podszybie (można takie gdzieś kupić ? i wybicie trzpieni (zdecydowanie nie było to kilkukrotne opukanie). No i oczywiście właściwe zamocowanie całego mechanizmu tak żeby wycieraczki się nie cofały (za drugim podejściem było już OK . Dzięki za wszystkie rady. ps. taki ściągacz się nie nada Edytowane 7 Czerwca 2015 przez tomdef Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 7 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2015 Pisałem ,że łatwo nie poddają się , ważne że dałeś radę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 Na jakiejś rosyjskiej stronie czytałem, że na kilka dni przed robotą warto zdjąć kapselki i trzpienie "podlewać" WD40 lub czymś podobnym. Czy to w znaczącym stopniu pomaga nie wiem - ale na pewno nie zaszkodzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TESTER 1956 Opublikowano 10 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2015 Na jakiejś rosyjskiej stronie czytałem, że na kilka dni przed robotą warto zdjąć kapselki i trzpienie "podlewać" WD40 lub czymś podobnym. Czy to w znaczącym stopniu pomaga nie wiem - ale na pewno nie zaszkodzi Oczywiście, to przecież logiczne, że wcześniejsze pryskanie tudzież polewanie jakimkolwiek środkiem da lepszy efekt jak użycie, jakiegokolwiek, środka bezpośrednio przed rozkręcaniem. Tym bardziej, że w tym przypadku pod kapselkami jest coś w rodzaju niecki w której zbierze się płyn, polany w celu penetracji złącza, a tym samym przedłuży i zarazem wzmocni proces penetracji. Bardzo dobry efekt, zwłaszcza kilka dni przed, daje nafta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MarcinJ Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 (edytowane) http://www.castorama.pl/produkty/narzedzia-i-artykuly/auto-i-garaz/samochod/narzedzia-samochodowe/sciagacz-klem-i-wycieraczek.html Ja użyłem takiego urządzenia do ściągania wycieraczek. Polecam. Co prawda około 60-70 zł ale czasem warto zaszaleć Edytowane 12 Czerwca 2015 przez MarcinJ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
El_Diablo Opublikowano 12 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2015 ps. taki ściągacz się nie nada W sumie jakbym miał taki przy demontażu to połowa problemów z głowy a i cena całkiem kusząca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomdef Opublikowano 14 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2015 W sumie jakbym miał taki przy demontażu to połowa problemów z głowy a i cena całkiem kusząca. No tyle że główka wycieraczek Note-a jest za szeroka na ten ściągacz ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g_r_a_d Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 Jakiego smaru użyć? Zwykły towot maszynowy spełni swoje zadanie? Czy musi być coś o lepszych parametrach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 myślę,że dobry będzie każdy smar stały, który będzie się długo trzymał, towot również Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
g_r_a_d Opublikowano 2 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2015 super dzięki za info Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.