Gość aaron22 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 2002 rok, 2.2 dCi, 152 tys przebiegu No, niestety w końcu i mnie dopadło. Turbina pluje olejem :-( Polecacie zregenerować czy jednak inwestować w nową? W pierwszym przypadku, czy ktoś może polecić solidną firmę regenerującą w Warszawie i okolicach? W drugim, czy ktoś podpowie gdzie kupić nową turbinę, żeby nie przepłacić? dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heckler1 Opublikowano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2012 wiesz u mnie też pluła olejem rok temu. Za radą forumowicza Ryba wymieniono mi w warsztacie gumową uszczelkę za 30 zł i już nie pluła i jeżdżę do tej pory. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aaron22 Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 to dopiero news co to za uszczelka? w którym miejscu to to? pamiętasz? powiem tym moim specom z warsztatu dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heckler1 Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 to nie news, to podobno częsta przypadłość. Ale jeśli chodzi o szczegóły to spróbuj namierzyć Rybę i jego zapytaj. Jak zajechałem do serwisu to też by od razu wymieniali turbinę najlepiej na nową (serwis nie autoryzowany), pogadałem z mechanikiem żeby sprawdził uszczelniania przy turbo... i jak dalej to już wiesz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość aaron22 Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 dzięki. Poszukam Ryby... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heckler1 Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 kontakt do Ryby poszedł na priv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yapoot Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Witam forumowiczów. Jestem właścicielem X-Traila 2,2 DCI rok 2004, przebieg 180tys. Właśnie dzisiaj padła mi turbina (nagły zanik mocy, kłęby dymu i warkot z silnika), samochód jest już u znajomego mechanika. W związku z tym mam do Was pytanie w temacie: wymiana na używkę czy regeneracja? Szukałem na forum i nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Czy ktoś z Was miał podobny problem, i jak go ewentualnie rozwiązał? Dziękuję za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.