mareq Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Mam pytanie. Kupiłem sobie ostatnio taki zestawik Kolektor plus dwururka od p11 gt. Okazało się że rura za plecionką jest dość mocno skorodowana. Pod osłonami termicznymi zjadło ją jak trzeba. W zwykłym De nie ma tych osłon i nic nie koroduje. Zastanawiam się co z tym fantem zrobić. Myślałem żeby wspawać zaraz za dwururką standardową rurę od p11 130Km (można tanio wyrwać używkę w super stanie) . A może ciąć już za katalizatorem... sam nie wiem. takie coś Na internecie rzuciły mi się w oczy też rury od p10 2.0D bo zawierają dwururkę a nie mają katalizatora. Nie wiecie jak jest z wymiarami takiej rury z p10 D w stosunku do mojego zestawu z gt? Może ktoś miał przyjemność porównać... Chociażby taka aukcja http://allegro.pl/ni...2208166123.html http://allegro.pl/tl...2239590957.html a tutaj p10 2.0 też podobna http://allegro.pl/ru...2239589337.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemektom1992 Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Od diesla nie pasuje przyłącze do kolektora bo jest pod innym kątem . W dieslu jest trochę skręcone te dwie rury są po skosie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareq Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2012 Od diesla nie pasuje przyłącze do kolektora bo jest pod innym kątem . W dieslu jest trochę skręcone te dwie rury są po skosie. Dzięki za konkret. Z wyglądu były podobne więc miałem nadzieję. Co do tej rury od 2.0 De to okazuje się że jej średnica jest chyba mniejsza niż w Gt. Nie chcę sobie robić wąskiego gardła. Może koś ma na zbyciu odcinek rury za plecionką od GT? Nie musi być cała rura kolektorowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.