Gość tygrysenka Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2012 Witam jestem nowa na forum jakoś nie znalazłam tematu , mam kolosalny problem ze swoim autem, na jałowym biegu skaczą mi obrot i pracuje tak jakby miał zadyszkę ; ); sprawdziłam błędy na komputerze był blad czujnika polożenia wału- czujnik wymieniony i błąd wtrysków, sprawdzili mi wszystko wtryski są ok, błedy pokasowane; teraz códotwórcy twierdzą,ze muszą sprawdzić czujniki w pompie, ale to tez może byc nie to koszty dosc kolosalne, może ktoś z was mial podobny przypadek proszę o poradę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Przeczyść przepływke i EGR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tygrysenka Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 dzięki za radę zacznę działać; irytującą zadyszkę chwilowo zlikwidowałam ustawiając pedał gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darekjw77 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Przeczyścić przepływomierz i przegonić tinkę powinno pomóc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tygrysenka Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 dziękuję za pomoc; pomogło; moja Farfaka chodzi aż miło, pozdrawiam i dziękuję Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kip Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 Witam. Posiadam Almerę Tino 2.2 di z 2001r. . Na jałoym biegu obroty silnika skaczą, poza tym samochodowi nic nie dolega silnik nie stracił na mocy nie dymi. Szwagier miał podobny problem co prawda w audi ale okazało się że padł mu jakiś regulator na pompie paliwowej. Macie jakieś pomysły. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Burning Opublikowano 3 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2012 pierwsza sprawa to przeczyściłbym przepływomierz, potem sprawdził filtr powietrza no i oczywiście kiedy był wymieniany olej i filtr paliwa? mogą to być również przytkane wtryski (warto zatankować dobre paliwko ON Verva albo V-power i może jakiś dodatek STP czy Liqui Moly do czyszczenia wtrysków i przelecieć się na wyższych obrotach) sama regeneracja pompy VP44 to dość kosztowna sprawa i najpierw sprawdziłbym te podstawowe opcje... dzieje się to zarówno na zimnym jak ciepłym silniku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kip Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 pierwsza sprawa to przeczyściłbym przepływomierz, potem sprawdził filtr powietrza no i oczywiście kiedy był wymieniany olej i filtr paliwa? mogą to być również przytkane wtryski (warto zatankować dobre paliwko ON Verva albo V-power i może jakiś dodatek STP czy Liqui Moly do czyszczenia wtrysków i przelecieć się na wyższych obrotach) sama regeneracja pompy VP44 to dość kosztowna sprawa i najpierw sprawdziłbym te podstawowe opcje... dzieje się to zarówno na zimnym jak ciepłym silniku? Filtry wymienione, paliwa nie tankuje w podejrzanych stacjach. dzieje się to na ciepłym silniku ina zimnym choć na zimnym odrazu nie tylko tak do minuty jest ok a po tym zaczynają falować. Wystarcz nacisnąć lekko pedał gazu i wprowadzć silnik tak na 800 obrotów i jest ok, sądze że jak bym włączył klimatyzację, która mi padła jakiś czas temu nie było byproblemu z falowaniem obrotów. Co do regeneracji pompy to to nie to, tu chodzi o czujnik lub coś podobnego, gdzieś w necie wyczytzłem o podobnym problemie i facet wymienił chyba coś na pompie i było ok, ale nie mogę tego teraz znaleść. U szfagra też to tylko jakiś czyjnik na pompie i tyle. Podczas falowania obrotów silnik nie gaśnie tylko po pewnym czasie zapala się czek. A samochód podczas jazdy zachowuje się normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 4 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2012 Ten czek, to zapala się u Ciebie, czy u szwagra? Jeśli u Ciebie, to podjedź najpierw na kompa. Po pokazani błędu, będziemy mieli większe pole manewru co do usuniecia usterki. Pozdrowionka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość kip Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Zapala się u mnie. Jutro jadę na sprawdzenie, więc może będe wiedział bo u jednego mechanika niechciał się połączyć. Witam. Problem rozwiązany. Wina leżała po stronie czujnika położenia wału korbowodowego. Czujnik jest ok ale mocowanie jego było pęknięte i bardziej "trzęsący" się silnik na wolnych obrotach powodował jego poruszanie a przez to złe odczyty. Uczwyt przyklejony, a w najbliższym czasie cały czujnik będzie zmieniony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 15 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2013 Jak tą przepływkę czyścić?Kolega u siebie w mondziaku czyścił bodajże zmywaczem do paznokci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 Są różne przepływki. Może być benzynka ekstrakcyjna /cienki, miękki pędzelek/ lub sprężone powietrze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 dZIĘKI a po czym poznam,że przepływka jest do czyszczenia?okleja się jakimś brudem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 16 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2013 Jest po prostu brudna i zasyfiona np. kurzem. Po wyczyszczeniu przepływki wytrzep filtr powietrza i wytrzyj jego obudowę wewnątrz-czyli filtra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Dzięki mirekg9! Jestem przed wymianą wszystkich filtrów i oleju to jak się z tym uporam to napiszę czy pomogło:) Przepływkę wyczyściłem i jakby trochę lepiej-może takie wrażenie-ale muszę dłuýżej pojeździć dla zweryfikowania. Miałem widoczny olej w przepływce tam w. tej obudowie ale nie za dużo-taki nalot. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 Częściej trzeba zerkać i czyścić. Przypuszczam, że jest to tylko kusz, brud i opary - które doprowadzają do takiego wyglądu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 7 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2013 A co to może być jeśli się cofie trochę oleju tam w kierunku od silnika do przepływki? Czytałem,że to nic groźnego.Czzekam tylko na dłuższą trasę to Tinozałra sprawdzę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sigma3 Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 A propos wolnych obrotów to jaka wartość jest w waszych tino przy ciepłym silnik u mnie jest 750? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 9 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2013 I jest ok. u mnie w przybliżeniu też jest tyle. A gdy np. włączysz klimę to powinny obroty się zwiększyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majki_wi Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 (edytowane) Witam od kilku dni widzę choć nie zawsze się to powtarza, że gdy rano odpalę samochód i jest chłodno tzn. jak dziś było 7 stopni to pod czas pracy zimnego silnika obroty potrafią delikatnie ale to naprawdę delikatnie falować widać to po wskazówce i w odsłuchu ale to naprawdę nie jest mocne falowanie wskazówka się rusza max o jakiś 1mm i pytanie co to może być ?? dodam jeszcze ze praca silnika nawet na zimny czy na ciepłym jest tak jakby w odsłuchu bardziej taka metaliczna przy zakresie obrtów 2-2.5 tys., olej wymieniony nie dawno ale przed wymiana już tez to było gdzie szukać przyczyny tego wszystkiego ? Edytowane 18 Września 2014 przez majki_wi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 Zacznij od przemycia przepływki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majki_wi Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 czymś konkretnym mam do zrobić ?? jakiś odpowiedni preparat polecasz ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 Może być mięciutki pędzelek i benzyna ekstrakcyjna lub jakiś preparat w spreyu typu kontakt-przewodzący do elektryki-elektroniki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majki_wi Opublikowano 18 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2014 Oki może dziś to ogarnę nie lubię jak cos nie halo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.