Gość no_eee Opublikowano 14 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2012 (edytowane) Witam od tygodnia smigam almera 2.0d 98r i mam kilka problemow. Samochod ciezko odpala dopiero po jakis 15 sekundach grzania swiec dopiero odpala ale i tak trzeba dac gazu, dzis wsiadlem do zimnego auta odpalilem i przejachalem 500m po czym znowu chcialem odpalic odrazu bez grzania swiec bez skutku dopiero po rozgrzaniu odpalilo ale na jalowym zaczely szalec obroty i zaczal leciec bialy dym z rury po czym zgaslo a jak odpalilem ponownnie chodzilo normalnie. Ale mialem przypadki ze na skrzyzowaniu na luzie obroty spadaly i skakaly i po chwili bylo ok czego to moze byc winna? Auto wydaje mi sie tez ogulnie mułowate jak by nie reagowalo na pedal gazu. Edytowane 14 Kwietnia 2012 przez no_eee Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Na początek czyszczenie przepływki a następnie zawór EGR. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawciooo198307 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Moja almerka 2.0 d tez była mułowata ale przyspieszyłem zapłon(kąt wtrysku) i zwiększyłem dawke i teraz odrazu reaguje na pedał gazu.Zacznij od zczytania błędów moze jakis siedzi w pamięci kompa zrób to za pomącą zworki trzy minuty roboty a pózniej zobaczymy.Moze to byc egr albo filtr paliwa albo jeszcze sporo rzeczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doman65 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 a jak odpalisz to świeci ci się check czy nie?????????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość no_eee Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 przeplywki? i gdzie jest ten zawor erg? jak zmieniles kat to zaczal wiecej palic? o ile? gdzie ta zworka? check ? Sorry jestem laikiem a i jeszcze jesdna sprawa jak podnioslem maske i samochod chodzil i chcial juz gasnac to na pompie paliwa podpompowalem i odrzywal jesli to moze w czym pomoc w wstepnej diagnozie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Czyli najpierw wymień filtr paliwa. Nie wiadomo ile już tam siedzi, co w nim jest i czy daje radę paliwo przez niego przejść. Od tego zacznijmy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawciooo198307 Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2012 Zworke to musisz zrobic za pomącą drucika.Musisz zmostkowac dwa piny masz wszystko opisane na forum.Przepływka jest zaraz za filtrem powietrza chociaz te almerki nie mają takiej typowej przepływki.Egr to ten grzybek przy kolektorze dolotowym mozesz go zaslepic i almerka tez zacznie reagowac na pedał gazu.Po zmianie kąta wtrysku nie zaczął mi więcej palic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doman65 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 check to pomarańczowa lampka po prawej stronie na górze świeci ci sie jak zapalisz auto czy gaśnie???????? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość no_eee Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 ok jutro postaram sie kupic filtr paliwa i przy okazji planuje kupic swiece przeplywke postaram sie w weekend przeczyscic i erg check sie nie swieci po weekendzie dam znac co i jak dzieki za dotychczasowe wskazowki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 18 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2012 (edytowane) Z przepływką, to kolego wstrzymaj się!!!! Rób to dopiero na końcu, po zrobieniu-sprawdzeniu innych podzespołów. Jako że jesteś "nowy" w tym samochodzie, to musisz wiedzieć, że jest to rzecz bardzo delikatna. Benzynka, mięki pedzelek i cierpliwość. Prócz tego, zanim zaczniesz coś robić w autku, to poczytaj dokładnie forum. Po prawo na górze masz wyszukiwarkę. Wpisz słowo-słowa jakie Cię interesują i powinieneś coś znaleźć, a potem czytać,czytać i czytać - zanim weźmiesz się sam za samochodzik. /uzupełnij profil-jaki silnik?, benzyka?, gaz?, diesel?,-nikt nie będzie szukał Twojego pierwszego postu, aby wiedzieć jaki masz motorek./ Pozdrowionka. Edytowane 18 Kwietnia 2012 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość no_eee Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 no i wymienilem filtr paliwa i powietrza i bez poprawy ale zaobserwowalem nowe obiawy jak dodaje gazu to tak jak by cos syczalo tylko nie wiem czy to cieknaca nagrzewnica czy cos w silniku... teraz zajme sie tym zaworem i przeplywka dzieki za podpowiedz o delikastnosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość mirekg9 Opublikowano 24 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2012 (edytowane) To zajmnij się najpierw tym syczeniem. Może to jakiś przewód podciśnieniowy, który nie daje ciśnienia na silnik.? Lub inny przewód np. paliwowy - i zasysa "dzikie-lewe" powietrze?! Edytowane 24 Kwietnia 2012 przez mirekg9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek22 Opublikowano 25 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2012 w 2.0d nie mam przepływki jest przepustnica a egr zaslep moze juz sie zacina i jest otwarty cały czas najlepiej wyjmij ta rurke egr co wchodzi do dolotu i w to miejsce dotnij blaszke. te syczenie to moze byc gdzies nieszczelnosc na przewodzie paliwowym ktore zaciaga powietrze pompujac pompka moze usunołes je i samochod chodził normalnie sprawdz rowniez stan przewodow dolotowych za filtrem bo lubia pekac moze to nie zalezy od trzymania obrotow lecz od mułowatosci to prosty dizel jezeli dalej nic to cos z pompa jezeli pompujac pompka reczna obroty sie utrzymuja moze to oznaczac o złuzyciu pompki wstepnej w pompie paliwa nie pamietam jakie ona cisnienie wytwarza 2 czy 20 barow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość no_eee Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 wybralem sie dzis na podlaczenie do komputera i wykazalo blad: czas wtrysku paliwa mechanik wzial posluchal i powiedzial ze moga byc wtryskiwacze do czyszczenia badz pompa i niby ze jeden gar niedostaje paliwa badz kuleje dostalem numer do warsztatu co zajmuje sie wylacznie dieselmi i tak sie zastanawiam ile mnie to moze kosztowac? macie moze jakies inne wskazania dla tego bledu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawciooo198307 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Pisałem zebys wziął drucik zdjął pokrywe przy lewym kolanie kierowcy(są tam bezpieczniki i wejscie obd do komputera)i zmostkował dwa górne piny po prawej stronie jesli kontrolka check engine wymiga ci 2 dłuższe mignięcia i jedno krótkie to potwierdzi ci sie błąd który ktos sprawdził na kompie(i za które nie potrzebnie zapłaciłes bo mogłes to zrobic za pomącą drucika.21 to błąd wyprzedzenia wtrysku paliwa.Może to byc wtrysk sterujący moze to byc zle ustawiony kąt wyprzedzenia wtrysku(za wczesny).Skoro ktos powiedział ze jeden gar kuleje to obstawiam którys wtryskiwacz(lepiej zeby to nie był ten pierwszy z kabelkiem bo sporo kosztuje).Tyle z mojej strony.Napisz co ijak po wizycie w warsztacie od diesli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość no_eee Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 a wezme sprawdze twoja metode ale za komputer zaplacilem tylko 35 zl wiec za duzo nie jedstem w plecy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość pawciooo198307 Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 (edytowane) http://forum.nissank...-td-kody-bedow/ tutaj masz co oznaczają kody wprawdzie do primery turbo diesel ale do naszej almy są takie same jest tam tez po krótce jak i gdzie wpiąc drucik.w razie problemów pisz.Dodam tylko ze masz wejscie OBD1 Edytowane 1 Maja 2012 przez Białyyy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.