NuMeR Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Ostatnio po odpaleniu auta zapalila mi sie na wyswietlaczu OIL Low po chwili zgaslo co moze byc ? Oleju jest tyle ile byc powinno nic nie ubylo ;( ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sabt Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Ja już miałem tak kilka razy i nic z tym nie robię Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekangur Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Konkretny Gość - wiesz, że na Twoim zdjęciu jest (już) moje Autko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NuMeR Opublikowano 11 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Hejka marekangur - "Konkretny Gość: to tylko przypis odnosnie stażu na Forum a jam jest NuMeR milo mi ze jesteś pozadaczem tak kozackiej Navary ja prawie ze identyczna ale bez blaszki "EXTR ... 4x4" niedlugo planuje wypad na wyprawe i bede to zdjecie zmienial pozdro i zeby ci Navarka sluzyla. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
daz Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 W Navarach jest dość wysoko kumieszczony czunik poziomu oleju, nawet jak na bagnecie stan oleju jest w połowie (czyli zazwyczaj odpowiedni) to w navarze misi być zalany "pod korek". Sam to przerabiałem i taką właśnie odpowiedz usłyszałem w ASO. Zaświeciła mi sie kontrolka i dopiero po dolaniu oleju, do stanu na bagnecie MAX, wszytsko jest OK. Nie wiem dlaczego tak to ktoś wymyślił, ale porada za ASO się sprawdziła i działa wszytsko bez zarzutów już od dłuższego czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NuMeR Opublikowano 17 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Moze i dobrze bo w innych autach jak sie zapali kontrolka OIL LOW to juz jest za pozno i silnik do remontu ;( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gelu1 Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 Panowie pojawił mi się na wyświetlaczu komunikat low oil. Dolałem z dwie setki oleju, choć i tak było na bagnecie pomiarowym prawie na max-a. Problem ustąpił na około 100 km i dziś pojawił się ponownie. Nie chce dolewać oleju, gdyż jest go już i tak ponad max na bagnecie. Wie ktoś jak kasuje się ten komunikat. Gdzieś na forum zagranicznym wyczytałem, że wykorzystuje się do tego otwarte drzwi, ale nie wiem jak powinna przebiegać cała procedura. Może ktoś coś podpowie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 22 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2014 To nie tylko niski poziom oleju ale i też niewłaściwe parametry oleju powodują zapalenie lampki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gelu1 Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 Tak, tylko to ewidentnie pokazuje OIL LOW, w przypadku gdyby nie było ciśnienia pojawiał by się komunikat OIL PRESURE. Czyli niepoprawny parametr oleju powodował by brak ciśnienia. A to jest chyba tylko od poziomu. Na razie komunikat sam znikł po 8 godzinach nie ruszania samochodu, a gdyby był to niewłaściwy parametr, bądź brak ciśnienia świecił by się cały czas. Czekam na jeszcze jakieś sugestie, w razie jak by problem powrócił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 25 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2014 A jednak ma to coś wspulnego bo kiedyś i mi po wymianie oleju na inny niż zwykle pokazał się taki napis na kompie tylko przez chwilę oczywiście sprawdziłem natychmiast poziom był ok mimo to po jakimś czasie zaczeły się problemy z zbyt puźnym gaśnięciem kontrolki oleju i co gorsza z nieprawidłową pracą napinacza górnego łańcucha rozżądu wymieniłem w tym czasie pompę oleju niby się poprawiło z napinaczem ale nadal kontrolka gasła z opuźnieniem. Teraz wisienka na torcie przyczyną tego wszystkiego był olej o nieodpowiedniej klasie nie wystarczy wlać 5w30-40 olej o klasie wyższej niż zalecana jest żadszy i po wyłączeniu silnika odpływa z filtra stąd te opuźnione gaśnięcie kontrolki Czujnik zamontowany w misce olejowej nie tylko bada poziom oleju ale i także właściwości elektryczne na tej podstawie komputer sprawdza jakość oleju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gelu1 Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 U mnie zalany jest Castrol EDGE dla Turbo Diesli 5w40. Faktycznie jest tak, że po odpaleniu mija z sekunda zanim kontrolka oleju gaśnie, jednak wydaje mi się że przy tak rzadkim oleju jakim jest syntetyk faktycznie może tak być. Mówiąc o innej klasie oleju co masz na myśli? Można by pokusić o zalanie go 10w40 ? Powiem więcej że pierwszy raz spotykam się z takim czymś jak sprawdzanie jakości oleju, no ale może i tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Nie chodzi o lepkość tylko o klasyfikacje ACEA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gelu1 Opublikowano 29 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2014 (edytowane) A jaki dokładnie olej zalecany jest do Navary ( wszystkie niezbędne informacje) ?? Wyczytałem na zagranicznych forach, że taki objaw pojawia się również jak czujnik nie łączy (jest zabrudzony) Zastanawiam się czy chodzi tylko o wtyczkę, którą trzeba by przeczyścić czy należało by czujnik wymontować i przemyć (przepłukać) jakimś środkiem (np. benzyną) Dodatkowo piszą aby uzupełnić olej na bagnecie do właściwego poziomu (pod max) i na 10 minut odłączyć akumulator aby zresetować komputer. Edytowane 29 Września 2014 przez gelu1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alkaspaw Opublikowano 30 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Września 2014 Nie słuszałem o takim resetowaniu co do klas jest w instrukcji akurat nie mam przy sobie ale napewno znajdziesz na forum Ja poziom mam zawsze niędzy połową a max brudne styki czujnika raczej mało prawdopodobne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sq9mcs Opublikowano 1 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2014 Silnik z DPF wymaga oleju 5W30 z norma ACEA C3. Silnik bez DPF dowolnie innego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gelu1 Opublikowano 16 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2014 No przez dwa tygodnie był spokój, ani razu nie pokazał się ten przeklęty komunikat aż do wczoraj i dziś rana. Ten typ tak chyba ma, że przez kilka dni będzie się ujawniał żeby później przyczaić się na kilka dni Swoją droga oleju nic nie ubyło, sam nie wiem czy to taka przypadłość czy jakoś można sobie z tym dać rade. Dzwoniłem do jednego serwisu i powiedziano mi że ten czujnik jest tylko od poziomu, w żaden sposób nie bada własności oleju, wiec sam już nie wiem...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.