Gość monik Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 witam. ponownie liczę na pomoca. pod koniec stycznia miałam wymienianą UPG. wcześniej był też problem z ogrzewaniem na biegu jałowym i niskich obrotach. po wymianie grzeje, ale na niskich obrotach słabo. po przejechaniu ok 1000km od wymiany auto zaczęło kopcić i to dużo gorzej niż przed, wtedy było to ledwo zauważalne. raz wypchnęło płyn chłodniczy do zbiornika wyrównawczego. pojawiła się kontrolka silnika. zawiozłam auto do mechanika, który wymieniał upg (głowica planowana, zrobione uszczelniacze na zaworach). powiedział, że z silnikiem jest ok, ale, że to sonda lambda. zawiozłam auto do znajomego elektryka. powiedział, sprawdził i powiedział, że to nie lambda, że jest ok. co do kopcenia to mówi, że ponoć po wymianie upg gdzieś zbiera się olej (w kolektorze? nie wiem, nie znam się...) i musi odparować.wszystko ok, ale od wymiany mam zrobione mam 1500km, a samochód kopci. płynu chłodniczego nie ubywa, za to bierze olej (nie wiem ile go poszło bo nie miałam oleju na dolewkę, muszę dokupić), ale poziom jest poniżej zalecanego (na banecie). z racji małej ilości oleju jaka tam wchodzi to myślę, że mogła zassać z litr. co to może być? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vincenzo92 Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 To musisz mieć coś spieprzone z robotą ja miałem ostatnio wymienianą uszczelkę pod głowicą pierscienie i uszczelniacze na zaworach wymieniane i ani grama kopcenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość monik Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 zapomniałam dopisać, że kopci na rozgrzanym silniku, jak jadę do ok 60km/h to jest ok. kopcenie pojawia się przy większych prędkościach, myślę, że od ok 75km/h. głównie przy mocniejszym dodawaniu gazu. trudniej też odpala, dopiero po kilku sekundach. czasami (jak jedzie na gazie) dusi się silnik jak obroty są na poziomie 1400-1500, bez znaczenia na jakim biegu. myślałam, że problem jest w ustawieniu zapłonu (tego nie wykluczam) i w "samym gazie" , ale dziś jeszcze się upewniłam i kopci zarówno na gazie jak i na benzynie. kopcenie nie jest stałe. przez jakiś czas kopci, przy kolejnej przygazówce czysto. mocy nie traci. po wymianie upg jest odczuwalna różnica, na plus. jeszcze jedno. olej klarowny, płyn chł. także. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vincenzo92 Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 a świece wymieniane były? ewentualnie wiesz w jakim są stanie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość monik Opublikowano 16 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2012 a świece wymieniane były? ewentualnie wiesz w jakim są stanie? w jakim są teraz nie wiem, ale w listopadzie byłam na przeglądzie gazowym i mechanik powiedział, że są w porządku. mam na nich przejechane ok 18-19tys. sprawdziłam jeszcze raz olej i płyn chł. oba są czyściutkie. na korkach nie ma śladu emulsji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.