Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

szybkie zapytanie płyn wspomaganie


bombastik

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich kupiłem sobie płyn LOTOS ATF III G pisze że jest to olej do pojazdów w których producent zaleca stosowanie dexron IIIG do automatycznych przekładni jak i wspomagania CZERWONY JEST wiec szybkie pytanie lać czy nie lać ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fabrycznie jest stosowany czerwony dexron III

 

 

btw nie wiem po co chcesz zmieniać płyn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcę wymienić bądź dolać po wcześniejszym cześciowym jego odlaniu i dolaniu nowego gdyż często zdarza się że mi buczy wspomaganie przy pierwszych ruchach kierownicą po odpaleniu auta, najczęściej gdy jest zimno

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A robileś płukanie pompy??

Bo jesli dolewasz płyn to może już maglownica-przewody-pompa sie poci i gdzieś ci siuwax ucieka

Lub faktycznie skończyła sie pompa??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie nie robiłem płukania pompy a ostatnio byłem u mechanika i mówił że nie widzi żadnych wycieków z maglownicy o pompie nic nie mówił hmm? natomiast pocą mi się gumowe rurki przy zbiorniczku ale płynu raczej nie ubywa jest go tyle samo ale jak by mało chyba że tak powoli ucieka w sumie jeżdżę mało  i mogę tego nie widzieć zresztą kurde już sam nie wiem , chcę zrobić na razie najprostszą  i pierwszą czynność dolać nowy albo wymienić i zobaczyć czy to coś pomoże jak tak bo wiele osób tak tu miało to znaczy że płyn stary i mało go a jak nie pomoże to o "mój Boże " trzeba będzie to zbadać dokładnie już sprawdziłem na alledrogo pl pompy używek jest dość sporo tylko czy sprawne a nowa to pewnie kosmicznie droga !

 

Generalnie to rozchodzi się o to czy ten odpowiednik , mogę wlać bo nie wiem co to oznacza to "G" przy przy opisie że to odpowiednik dextron III "G"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Generalnie wiekszość firm ma rózne odpowiedniki i oznaczenia ale chodzi o IIIATF i bylebył w tym samym kolorze.

Zanim wymienisz pompe wypłucz ją

Na jałowych obrotach silnika daj na maxa w lewo wyssij płyn ze zbiornika

powtórz czynność max w prawo i tak do wyssania całego płynu ze zbiornika

Potem dolewaj płynu krecac do oporu kołami na boki

Powinno rzeżenie ustać na nowym plynie jesli nie to faktycznie pompa do roboty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...