Gość tomy69 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 WItam wszystkich. Stałem się posiadaczem Primery 2.2 di z 2002 roku. Mam znajomego mechanika w nissanie, który przeglądał auto po zakupie. Pierwsze słowa: "coś ty kupił"!? Ponoć te modele to straszne niewypały. Czy zgadzacię się z tą opinią? Dodam, że moja primera bardzo ładnie pracuje, zbiera się i nie miałem jeszcze z nią żadnych problemów, poza jednym, otóż napis secure na zielonym tle. W/w kolega rozkręcał panel aby dostać się do radia i mówi, że wtyczka radia jest odpięta i podłączona jest wtyczka ISO do "zwykłego radia". Pewnie radio oryginał jest zepsute ...... Czytałem posty odnośnie oryginalnych radii, ale nie otrzymałem odpowiedzi, no i posty te są trochę stare. Czy całe radio to tzw. czytnik cd? Czy jak kupię radio np. na allegro to jak podepnę to powaznie są problemy z radiem nie z tego auta itp? Na co się nastawiać? Dodam, że panel sterujący i wyswietlacz działa. Dziękuję i pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Carlozzz Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Witaj, Niewypał (a w zasadzie średnio udana konstrukcja) to na pewno 1.9dCi (może nie tyle sam silnik, co całe auto bywa problematyczne) . Generalnie P12 nie mają najlepszej opinii (choć są super wygodne, przestronne i fajnie się jeździ, to potrafią przetrzepać kieszeń). Nie jestem pewien jak jest z radiem - u mnie (a auto w rodzinie od nowości) jedyny problem był taki, że padł mechanizm wysuwania płyty i to jest podobno częste, ale łatwe do naprawienia. Innych awarii mechanicznych i elektronicznych nie będę tutaj wymieniał (poszukaj w moich postach - większość przygód opisałem). Co do silnika 2.2, to się nie wypowiem, bo go nie znam. Słyszałem jedynie, że nie jest aż tak problematyczny jak 1.9, ale nie jestem w stanie tego zweryfikować. A i najważniejsze. P12 może być bezawaryjne, co pokazują niektóre posty na tym forum, więc nie martw się na zapas Pozdrawiam i samych pozytywnych doświadczeń z P12 życzę! Wysłane przez Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcopolo2010 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Sluchaj ja mam własnie primke z 2002 z silnikiem 2,2 di i powiem ci ze silnik nie do zajechania ogolnie moje auto prawie bez problemowe wiec nie martw sie na zapas ja leje i jeżdze pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomy69 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 to dobrze , jeszcze tylko z tym radiem muszę ogarnąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaten Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 (edytowane) Lej dobry olej i ciesz się tak jak inni nie słuchaj głupot. Edytowane 20 Kwietnia 2012 przez gaten Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tejlo12 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Ja mam 2.2 di z 2002 r , tankuje dobry olej , i jak narazie śmiga . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Carlozzz Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Widzisz? Tak, jak pisałem - mogą być bezawaryjne i 2.2 jest mniej problematyczny, niż 1.9 Szerokości! Wysłane przez Tapatalk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bjack10 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Witam wszystkich b.serdecznie. Jestem posiadaczem P12 hatchback 2,2 (126KM) od ponad roku. Jest to jeszcze oryginalny "japończyk". W sumie jestem z niego zadowolony. Dużo miejsca w środku, w miarę cichy, spalanie ok. 6,5 w trasie ok.9 w mieście. Jedynie nie mogę sobie poradzić z pewnym problemem (nie jestem mechanikiem,ale chcę wiedzieć co mechanik robi w moim aucie). Otóż nie działa mi oświetlenie wewnętrzne po otwarciu drzwi, nie działa podświetlenie drzwi, nie działa podświetlenie stacyjki, oraz schowka. Czy ktoś z szanownych kolegów miał podobny problem? Czy odpowiada za to jakiś tranzystor lub inna elektroniczna część? Proszę o pomoc,bo mnie denerwuje gdy coś nie działa w moim aucie. Z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaten Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 W przypadku takiego problemu zawsze zaczynam od sprawdzenia bezpieczników bo to najprostsze a potem szukajka na forum a następnie szukam elektryka/mechanika w zależności od problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bjack10 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Bezpieczniki wszystkie wyjęte,sprawdzone-są OK. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomy69 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 coś robiłeś (Ty bądź ktoś inny) przy samochodzie, że to się stało, czy tak z dnia na dzień straciłeś te światła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gaten Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 No to trzeba szukać kogoś mądrzejszego ja w elektryce nie lubię grzebać bo się po prostu nie znam chyba że ktoś mi pokaże jak na przykładzie "podłączania lamp dziennych-gdzie jest + po stacyjce" W Twoim przypadku morze chodzić o głupotę bo elementy które wymieniłeś mogą być pod jednym bezpiecznikiem/przekaźnikiem,poczekaj spokojnie na pewno jakiś elektryk się wypowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jolo Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 (edytowane) WItam wszystkich. Stałem się posiadaczem Primery 2.2 di z 2002 roku. Mam znajomego mechanika w nissanie, który przeglądał auto po zakupie. Pierwsze słowa: "coś ty kupił"!? Ponoć te modele to straszne niewypały. Czy zgadzacię się z tą opinią? Dodam, że moja primera bardzo ładnie pracuje, zbiera się i nie miałem jeszcze z nią żadnych problemów, poza jednym, otóż napis secure na zielonym tle. W/w kolega rozkręcał panel aby dostać się do radia i mówi, że wtyczka radia jest odpięta i podłączona jest wtyczka ISO do "zwykłego radia". Pewnie radio oryginał jest zepsute ...... Czytałem posty odnośnie oryginalnych radii, ale nie otrzymałem odpowiedzi, no i posty te są trochę stare. Czy całe radio to tzw. czytnik cd? Czy jak kupię radio np. na allegro to jak podepnę to powaznie są problemy z radiem nie z tego auta itp? Na co się nastawiać? Dodam, że panel sterujący i wyswietlacz działa. Dziękuję i pozdrawiam. ja mam co prawda benzyne 1.8, ale szczerze POLECIŁBYM każdemu primerę, mi się nie psuje - jak to mawiają jak się dba tak się ma Edytowane 22 Kwietnia 2012 przez jolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Witam wszystkich b.serdecznie. Jestem posiadaczem P12 hatchback 2,2 (126KM) od ponad roku. Jest to jeszcze oryginalny "japończyk". W sumie jestem z niego zadowolony. Dużo miejsca w środku, w miarę cichy, spalanie ok. 6,5 w trasie ok.9 w mieście. Jedynie nie mogę sobie poradzić z pewnym problemem (nie jestem mechanikiem,ale chcę wiedzieć co mechanik robi w moim aucie). Otóż nie działa mi oświetlenie wewnętrzne po otwarciu drzwi, nie działa podświetlenie drzwi, nie działa podświetlenie stacyjki, oraz schowka. Czy ktoś z szanownych kolegów miał podobny problem? Czy odpowiada za to jakiś tranzystor lub inna elektroniczna część? Proszę o pomoc,bo mnie denerwuje gdy coś nie działa w moim aucie. Z góry dziękuję i pozdrawiam wszystkich. Komputer, Moduł PCM. To pudełko nad prawym kolanem głąboko schowane pod deską Przerobiłem ten problem u siebie.1500pln dedykowany do modelu w ASO. Rozbież deske od dołu poswieć latarką i zobaczysz czarne pudełko. Odepnij kabelki i wyciagnij je (chyba do góry). Zrób zdjęcie naklejki na pudełku spisz numery i szukaj na ALLE. (tylko takich samych oznakowań) Jak znajdziesz to musisz mieś dane auta vin i inne numery. Z tym pudelkiem jedziesz do serwisu i ci programują na nowo auto. Obym sie mylił Ale najpierw sprawdź wszystkie żarówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość bjack10 Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Dzień dobry wszystkim. Nie,nic nie robiłem z elektryką w tym aucie. Taki kupiłem i dopiero po pewnym czasie zorientowałem się że nie działają mi te elementy oświetlenia wnętrza. Po za tym wszystko działa bez zarzutu. Serdecznie dziękuję za wszystkie wskazówki, napiszę gdy jakiś dobry elektronik znajdzie przyczynę. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 23 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2012 do wymiany zarówek nie potrzebujesz elektronika w drzwiach podważasz śrubokretem szkoło i masz żarówke na wieżchu schowek demontujesz odkręcając 4 wkręty i masz prawie na wierzcchu Sprawdż najpierw to nim wydasz kupe kasy na diagnostyke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Trześniu Opublikowano 21 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2012 Auto bezproblemowe mam ten sam silnik 2.2 Di (126KM), poza wymianą oleju, filtrów, i uszczelnieniem klimy nic się złego nie dzieje. Na gorszej jakości ropie nie polecam jeździć (mam na myśli ropę z UA np.). Silnik dużo pali, nie jedzie jak powinien, i bardziej kopci. Jak narazie jestem zadowolony z użytkowania. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomy69 Opublikowano 25 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2012 Paliwo leje dobre, moje problemy to kopcenie na czarno i ostatnio zauważyłem nagar w obudowie filtra powietrza i filtr też zawalony nagarem, co to może być? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jwa Opublikowano 25 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2012 jak na czaorno zasmarkany olejem to popusciło ci turo i smarka smalcem do przewodu kiedyś jak filtr był połączony z przewodem dolotowym na nie wysilonym motorze bez turbiny to takie objawy wskazywały puszczona uszczelke pod głowicę Za poradami VOYAGERA poruszaj wirnikiem turbiny góra dół lewo prawo i osiowo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomy69 Opublikowano 25 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2012 czyli niedobrze następstwem będzie naprawa turbiny? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.