cybul009 Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2012 Holowałem jakoś czas znajomego a właściwie pociągnąłem go trochę na lince żeby odpalił auto bo akumulator mu padł. Mój samochód nie miał siły ciągnąć, biegi max 1-2 na prostej. Drugie auto było na 100% na luzie przesiadałem się z kolegą bo coś mi się wieżyc nie chciało. Holowane auto opel insygnia 2.0 manual. Jak jadę swoim autem niczego nie ciągnąc to wszystko jest okej normalnie przyspiesza obroty ok biegi normalnie przerzuca. Czy to normalne że gdy jadę to nie mogę wbić biegu 1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 insygnia z najmniejszym silnikiem waży przeszlo 1500 Kilio + jak masz 1,6 to sie ciesz zę ruszyłeś z miejsca a tak na poważnie to normalne ,,,ze 1 max 2 jka ja primerą ciągałem 100 nxa 1200 kilo to też max 50 na 2 jce pewnie by poszło wiecej ale to już głupota ,,, nic sie nie przejmuj ,,,jest o k a oco chodzi z tym biegiem ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybul009 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 dziś ciągnąłem audi 80 2.0 to bez problemu już ciągną co mnie cieszy. Kolega chyba na biegu miał auto insygnie. A co do biegu to jak jadę 50-60 to ciężko jest wrzucić bieg 1 ale wejdzie jak mocniej pchnę drążek, oczywiście nie puszczam sprzęgła bo szkoda silnika. Przy prędkości 90 nie chciała wiejść jedynka. Czy to ma tak być ?? reszta biegów wchodzi bez najmniejszego oporu 2,3,4,5 wsteczny też jak się zatrzymam nie ma problemu czasami muszę puścić sprzęgło ponownie wcisnąć i wchodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drone Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 a po jakiego grzyba wciskasz 1 kiedy jedziesz 50,60 czy 90? ja też tak mam że jedynke cięzko wcisnąć kiedy jade ale przy minimalnych prędkościach wchodzi w zasadzie bez problemu i to chyba normalne że tak jest-w samochodzie ojca ( nissan primera tylko z silnikiem 2.0 ) tez jedynki nie wciśnie podczas większych prędkości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybul009 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 nie ma to dla mnie żadnego zastosowanie w praktyce tylko jakiś czas temu tak se chciałem wrzucić i po prostu pytam czy to normalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RAAAD Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 1 chyba służy do ruszania a przy prawie mało kulającym aucie można zmienić 2 na 1. Mi nawet do głowy by nie przyszło żeby przy 60km/h wrzucić 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pkobierecki Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Nie tylko w NIssanach tak jest, jedynka w jakiś magiczny sposób blokuje się, żeby nie można jej było wrzucić podczas jazdy. W Hondzie Civic 1.8 8 generacji "UFO" można jedynkę wrzucić bez oporów dopiero poniżej 13 km/h. Powyżej tej prędkości wchodzi z dużym oporem. Ale jak się uprzesz to wrzucisz W mojej Primerze, i wielu innych autach spotkałem się z tym samym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.