Gość KarolAlmera Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Witam! Jestem tu nowy więc proszę o wyrozumiałość. Posiadam Nissana Almere 2.2 Di 2000r. Zacznę od mojego problemu jak pierwszy raz sie zaczął pojawiać było to dzień przed sylwestrem jechałem ze znajomymi i zatrzymaliśmy sie na stacji zjesc cos gdy już mieliśmy jechać dalej po wyjeździe ze stacji nagle kontrolka sie zapaliła check i zgasła jechałem dalej nic sie nie dzialo nagle po paru kilometrach zapalila sie i tak jakby stracil troche mocy i od 1300obr/min do 2500obr/min dławił sie jakby nie miał dopływu paliła i zapalala sie zawsze gdy wciskalem pedal gazu gdy bralem go na luz to sie zgaszała ale jechałem dalej gdy dojechalem na miejsce zgasiłem go i nastepnego dnia gdy odpalilem strasznie kopcil na bialo troche sily w jednym momencie gdy naciskalem na pedal gazu nie reagowal w ogole. ale za 2 razem juz bylo ok ale dlawil sie nadal 3 dnia tylko kopcil i sie nie dlawil a 4 dnia noramlnie wrocilem nim 200KM i nic. Po paru dniach znowu sie zapalilo pojechalem na komputer wykryto ze kilka moze byc usterek i usunal mi blad chcialem do innego pojechal zeby mi konkretnie powiedzial ale musialem jezdzic az mi sie znowu zapali. Gdy to juz sie stalo minelo 2tyg dobre pojechalem do drugiego i wyskoczylo p1241 początek regulacji wtrysku, sygnal nie zrozumiały. to powiedzial mi ze pompa. pojechalem do goscia co naprawia pompy mowil ze to nie moze byc pompa ze tak ogólnie silnik działa bardzo ładnie i mówił ze to powinienem miec ciagle a nie co jakis czas. powiedzial ze mam jezdzic narazie tylko to mnie denerwowalo bo nie moglem za bardzo w trase nigdzie jezdzic bo sie balem ze stane gdzies w trasie. ale bylo tak ze3 dni pod rzad robilem 160km i nic za 4 dniem dopeiro sie zapalila jak wracalem ale jakos dojechalem blisko bylem domu. pojechalem znowu na komputer i nie wykryto zadnej usterki juz nie wiedzialem co sie dzieje. W koncu znalazłem jednego mechanika znajomy co mowil ze mam ta samam pompę co w oplu i ze mam czujnik nawtrysku jakis koszt jego 160zl ucieszyłem sie to wymienił mi i gdy go odebralem 2 dni pojeździłem i nic gdy nagle chciałem wyprzedzić ciężarówkę i brak mocy i kontrolka sie zapalila worcilem do tego mechnika otworzyl mi maske i kolo turbiny mialem olej jakby z rury wyciekl okazalo sie ze turbina olej mi puszcza rura do wtryskow to mowie turbina wymienilem turbine elegancko ladnie 2 dni pochodzil i znowu sie zapalilo i to juz jest czeste az do dzis to mam przejade ze 4 km rozgrzeje sie silnik do swojej normy i mi sie zapala kontorlka jak przyspieszę troche mocniej caly czas jezdzilem do 2tys obrotow. Dowiedzialem sie jednak ze niby mam 2 czujnik na wtrysku ktory tam zarzadza tez pompa wtryskowa tylko ten juz jest 3krotnie drozszy a juzkasy wydalem troche wiec troche moj budzet zmalal. wczoraj np jechalem do dziewczyny i na 3 rozpedzalem golekka gorka byla i tam ladnie szedl a nagle cos czulem ze jakby mocy brak i sie zapalila kontrolka i sie dlawil tak samo ale dzis od niej wracalem to jak sie rozgrzal samochod zapalila sie jak sie rozpedzalem potem sie zgasila i jakby nigdy nic normalnie chodzil spokojnie sobie jechalem 140km/h i mial moc i dobre 50km. Chcicalem sie dowiedziec czy ktos ma/mial podobna usterke lub wie co moze byc przyczyna. Dziekuje i Przepraszam za bledy czy brak polskich liter. Pozdrawiam:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 opowieść z krainy tysiąca i jednej nocy ,,, ja bym szukał a elektryce że od czasu do czasu coś nie styka a tak to jest normalnie ,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2012 Oj obawiam się że to się skończy jednak na pompie, mi w tino też raz się palił raz gasł check, czasami miał mniejszą moc od 1000-2100, pewnego razu stoję na światłach i jeszcze nie wrzuciłem biegu i zgasł i już nie zapalił, po wymianie pompy ok, w tych pompach psuje się jakiś tranzystor w sterowniku pompy, lepiej znajdź dobrego mechanika zanim staniesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość KarolAlmera Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 No to tak sie domyślałem. dzieki informacje a Maciek90 mozeszpowiedziec jaka mniej wiecej cena jest za tentranzystor wymiana? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Nie wiem ile to kosztuje, tylko tak czytałem że to podobno to pada w sterowniku, ja z braku czasu zakupiłem używaną pompę, stara stoi, jak będę miał czas to oddam ją do naprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.