Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

co zrobić z tym wtryskiwaczem


Gość Pawel99
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

no i stało się.. wtryskiwacz w drugim cylindrze się "przytarł". Almera od dwóch tygodni się dławiła w okolicach 2000-2500 obrotów przy jeździe na benzynie. Na gazie wszystko było idealnie.

W pewnym momencie pojawił się check engine co skłoniło mnie do natychmaistowego szukania ratunku w ASO.

Z komputera wyszło: CYL 2 MISFIRE

PWR Balance Diag Result:

Reference data

No.1 334 rpm

No.2 67 rpm

No.3 320 rpm

No.4 320 rpm

 

Mam więc przytarty wtrysk benzynowy w 2 cylindrze i nie wiem co z tym teraz zrobić?

Wlałem preparat oczyszczający wtryski do benzyny, mam zrezygnowac z gazu na jakiś czas i podobno to może mi pomóc. Rodzi się jednak pytanie czy nie popsuję już zupełnie samochodu tak jeżdząc? (zasadniczo na trzech cylindrach)

Przejechałem dziś 20 km na tej benzynie z oczyszczaczem i wcale nie jest lepiej a wręcz chyba coraz gorzej:(

a może oddać ten wtryskiwacz do regeneracji (czyszczenia)? ma to wogóle sens?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z wielką chęcią bym coś pomógł ale nie mam o tym zielonego pojęcia. Ostatnio mój ojciec w Primerze robił mały remoncik silnika (jeż ma gaz) bo jeden cylinder nie trzymał ciśnienia. Naprawa w ASO - koszt 3600 zł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

fiu, fiu...atrakcyjna cena :shock:

 

dziś już trochę lepiej, może rzeczywiście ten preparat przeczyszczający wtryski pomaga...

 

znalazłem też w necie taką firmę www.wtryskiwacze.pl

można tam wysyłkowo zregenerowac wtryskiwacz za 70 złotych + przesyłka...może tak zrobić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i stało się.. wtryskiwacz w drugim cylindrze się "przytarł". Almera od dwóch tygodni się dławiła w okolicach 2000-2500 obrotów przy jeździe na benzynie. Na gazie wszystko było idealnie.

W pewnym momencie pojawił się check engine co skłoniło mnie do natychmaistowego szukania ratunku w ASO.

Z komputera wyszło: CYL 2 MISFIRE

PWR Balance Diag Result:

Reference data

No.1 334 rpm

No.2 67 rpm

No.3 320 rpm

No.4 320 rpm

 

Mam więc przytarty wtrysk benzynowy w 2 cylindrze i nie wiem co z tym teraz zrobić?

Wlałem preparat oczyszczający wtryski do benzyny, mam zrezygnowac z gazu na jakiś czas i podobno to może mi pomóc. Rodzi się jednak pytanie czy nie popsuję już zupełnie samochodu tak jeżdząc? (zasadniczo na trzech cylindrach)

Przejechałem dziś 20 km na tej benzynie z oczyszczaczem i wcale nie jest lepiej a wręcz chyba coraz gorzej:(

a może oddać ten wtryskiwacz do regeneracji (czyszczenia)? ma to wogóle sens?

 

 

przytarł raczej zapiekl. przepal fure na PB z jakims srodkiem do wtryskow np STP. moezsz rowniez czyscic wtryski ultradzwiekowo czy jakos tak. wiem ze sa specjalne urzadzenia do tego. popytaj w serisach bosha.

 

mozesz rowniez wypiac ten wtryskiwacz zapiac go do kompresora i wtlaczac miesznaine wd40 z ropa pod cisnieniem do tego podpinasz +12V i jedziesz z koksem. Tak tez mozesz odsyfic wtryskiwacz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z wielką chęcią bym coś pomógł ale nie mam o tym zielonego pojęcia. Ostatnio mój ojciec w Primerze robił mały remoncik silnika (jeż ma gaz) bo jeden cylinder nie trzymał ciśnienia. Naprawa w ASO - koszt 3600 zł.

 

hmm i myslisz ze to przez LPG? jesli by tak bylo spadlo by cisnienei an kazdym cylindrze a nie na jednym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z wielką chęcią bym coś pomógł ale nie mam o tym zielonego pojęcia. Ostatnio mój ojciec w Primerze robił mały remoncik silnika (jeż ma gaz) bo jeden cylinder nie trzymał ciśnienia. Naprawa w ASO - koszt 3600 zł.

 

hmm i myslisz ze to przez LPG? jesli by tak bylo spadlo by cisnienei an kazdym cylindrze a nie na jednym.

 

Taka była wersja z ASO w Olsztynie i chyba przyjdzie mi się z tym zgodzić. Od jakiegoś czasu Primerka nie miała ochoty zwijac się przy przyspieszaniu. Prędkość maksymalna była na poziomie 110 km/h i to bez różnicy gaz czy benzyna. Szybkie badania na kompie i jeszcze szybsza decyzja o "mini" remoncie. Po naprawie przejechał już ok 5000 km i chodzi jak burza. Z powrotem wróciła moc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety...gaz nie jest do końca tym czego nasze silniki potrzebują najbardziej:)

Dlatego moja almerka gazu nie zobaczy. :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak montowałem kiedyś gaz w Kadecie to mi gazownik zalecił aby raz na 1000 km przejechanych na gazie przejechać tak z 10 na benzynie.

Stosuję się do tego i zero problemów z wtryskami.

Choć w Almerce przyznam że się trochę początkowo dławi na benzynce, ale po chwili idzie jak burza, ale cóż kupiłem ją już zagazowaną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety...gaz nie jest do końca tym czego nasze silniki potrzebują najbardziej:)

Dlatego moja almerka gazu nie zobaczy. :wink:

ja tez tak mowie. ale zaczynam sie lamac przy kazdym tankowaniu noPB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety...gaz nie jest do końca tym czego nasze silniki potrzebują najbardziej:)

Dlatego moja almerka gazu nie zobaczy. :wink:

ja tez tak mowie. ale zaczynam sie lamac przy kazdym tankowaniu noPB.

 

Faktycznie na stacji czasem zerkam na gości tankujących gaz ale mając juz kontakt z gazem w poprzednim aucie (Citroen Saxo) i u ojca w Primerze, nie dopuszczam myśli o jego założeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

niestety...gaz nie jest do końca tym czego nasze silniki potrzebują najbardziej:)

Dlatego moja almerka gazu nie zobaczy. :wink:

ja tez tak mowie. ale zaczynam sie lamac przy kazdym tankowaniu noPB.

 

Faktycznie na stacji czasem zerkam na gości tankujących gaz ale mając juz kontakt z gazem w poprzednim aucie (Citroen Saxo) i u ojca w Primerze, nie dopuszczam myśli o jego założeniu.

wszystko zalezy od montazu i wlasnego uzytkowania. ja na lpg z intalacja 2 generacji zrobilem 100kkm i nigdy nie mialem problemu. ale zgadzam sie z tym ze lepiej jezdzic na noPB niz LPG.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka była wersja z ASO w Olsztynie i chyba przyjdzie mi się z tym zgodzić. Od jakiegoś czasu Primerka nie miała ochoty zwijac się przy przyspieszaniu. Prędkość maksymalna była na poziomie 110 km/h i to bez różnicy gaz czy benzyna. Szybkie badania na kompie i jeszcze szybsza decyzja o "mini" remoncie. Po naprawie przejechał już ok 5000 km i chodzi jak burza. Z powrotem wróciła moc.

 

a na czym polegal 'mini remton'??

u mnie sa takie same objawy, wtryski strzelaja, wlalem na razie mixol orlenu i strzalow nie ma, ale kopci dalej, raz na czarno, ale po wlaniu mixolu na szaro lub sporadycznie jasniej na bialo. a stalo sie to wszystko po zmianie uszczelki pod deklem, jasiu666 radzi jechac do serwisu gdzie mi pod kompem wyreguluja pompe, a mechanik moj zarzeka sie ze nic a nic nie dotykal co wymagaloby pozniej strojenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no i stało się.. wtryskiwacz w drugim cylindrze się "przytarł". Almera od dwóch tygodni się dławiła w okolicach 2000-2500 obrotów przy jeździe na benzynie. Na gazie wszystko było idealnie.

W pewnym momencie pojawił się check engine co skłoniło mnie do natychmaistowego szukania ratunku w ASO.

Z komputera wyszło: CYL 2 MISFIRE

PWR Balance Diag Result:

Reference data

No.1 334 rpm

No.2 67 rpm

No.3 320 rpm

No.4 320 rpm

 

Mam więc przytarty wtrysk benzynowy w 2 cylindrze i nie wiem co z tym teraz zrobić?

Wlałem preparat oczyszczający wtryski do benzyny, mam zrezygnowac z gazu na jakiś czas i podobno to może mi pomóc. Rodzi się jednak pytanie czy nie popsuję już zupełnie samochodu tak jeżdząc? (zasadniczo na trzech cylindrach)

Przejechałem dziś 20 km na tej benzynie z oczyszczaczem i wcale nie jest lepiej a wręcz chyba coraz gorzej:(

a może oddać ten wtryskiwacz do regeneracji (czyszczenia)? ma to wogóle sens?

 

 

przytarł raczej zapiekl. przepal fure na PB z jakims srodkiem do wtryskow np STP. moezsz rowniez czyscic wtryski ultradzwiekowo czy jakos tak. wiem ze sa specjalne urzadzenia do tego. popytaj w serisach bosha.

 

mozesz rowniez wypiac ten wtryskiwacz zapiac go do kompresora i wtlaczac miesznaine wd40 z ropa pod cisnieniem do tego podpinasz +12V i jedziesz z koksem. Tak tez mozesz odsyfic wtryskiwacz.

 

Można zrobić dokładnie tak jak radzi vqsoft 1 i może się uda, albo się nie uda.

Płytka czoła wtryskiwacza jest wykonana z miękkiego metalu i kombinacje w tym miejscu mogą spowodować, że już nigdy nie usłyszymy naszego wtryskiwacza

Ultradzwięki zaś rozbijają złogi wewnątrz wtryskiwacza ale ich nie usuwają

po pewnym czasie wtryskiwacz ponownie będzie zapchany.

Specjalne środki do wtrysków pomagają tylko wtedy, gdy są stosowane regularnie.

Trochę rdzy z baku, smoły, asfaltu, oleju maszynowego potrafi bardzo skutecznie zapchać wtryskiwacz.

Jeśli jest za mało paliwa w paliwie to nic nie pomoże

Pozostaje mi tylko zaprosić do regeneracji:

62.00zł brutto za sztukę

w razie pytań proszę dzwonić: pon-pt 7.00-15.00

( 052 ) 345 - 96 - 22 tel. kom. 508 - 08 - 87 - 14

Pozdrawiam

Wiesław Werner

www.wtryskiwacze.pl

 

 

 

 

 

:lol::lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak to mówią "organ nie używany zanika" :lol::lol: jeszcze nie mam gazu ale już wiem, że palonko na benzynce (i to tej lepszej) no i jechanko też na benzynce raz na jakiś czas przynajmniej raz w miesiącu :lol::lol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi się poprawiło zdecydowanie po przejechaniu 300 km na benzynie z dodatkiem środka do czyszczenia wtryskiwaczy, praktycznie to już jest wszystko ok ale na wszelki wypadek chcę przejeździć ten i następny zbiornik do końca na benzynie.

Gdyby nie przerażała mnie kwestia demontażu wtryskiwacza to na 100 % wysłałbym do Wernera z wtryskiwacze.pl Sam jednak chyba nie umiem wyjąć wtryskiwacza a naczytałem się, że po wyjęciu nie można przesuwać samochodu żeby nie zanieczyścić wnętrza silnika i sprawy jeszcze nie pogorszyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a na czym polegal 'mini remton'??

u mnie sa takie same objawy, wtryski strzelaja, wlalem na razie mixol orlenu i strzalow nie ma, ale kopci dalej, raz na czarno, ale po wlaniu mixolu na szaro lub sporadycznie jasniej na bialo. a stalo sie to wszystko po zmianie uszczelki pod deklem, jasiu666 radzi jechac do serwisu gdzie mi pod kompem wyreguluja pompe, a mechanik moj zarzeka sie ze nic a nic nie dotykal co wymagaloby pozniej strojenia.

 

Zbytnio nie pamiętam całego zakresu prac ale w pamięci zostało mi napewno szlifowanie głowicy, wymiany większości zaworów (były powyginane) i wszystkie niezbedne uszczelki. Jeśli jesteś zainteresowany całościowym zakresem prac, to daj znać a ja podpytam sie ojca.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a na czym polegal 'mini remton'??

u mnie sa takie same objawy, wtryski strzelaja, wlalem na razie mixol orlenu i strzalow nie ma, ale kopci dalej, raz na czarno, ale po wlaniu mixolu na szaro lub sporadycznie jasniej na bialo. a stalo sie to wszystko po zmianie uszczelki pod deklem, jasiu666 radzi jechac do serwisu gdzie mi pod kompem wyreguluja pompe, a mechanik moj zarzeka sie ze nic a nic nie dotykal co wymagaloby pozniej strojenia.

 

Zbytnio nie pamiętam całego zakresu prac ale w pamięci zostało mi napewno szlifowanie głowicy, wymiany większości zaworów (były powyginane) i wszystkie niezbedne uszczelki. Jeśli jesteś zainteresowany całościowym zakresem prac, to daj znać a ja podpytam sie ojca.

heh to jesli sie zawory powyginaly to raczej nie od Gazu :) chyba ze miales na mysli wypalily . a planowanie glowicy to standardowa czynnosc przy zmianie uszczelki pod glowica.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh to jesli sie zawory powyginaly to raczej nie od Gazu :) chyba ze miales na mysli wypalily . a planowanie glowicy to standardowa czynnosc przy zmianie uszczelki pod glowica.

 

Innej przyczyny w tym przypadku nie da się podać. Nigdy nie było z Primerką żadnych problemów, była nabierząco serwisowana. A zawory faktycznie były powyginane, bo nawet chyba ojciec zostawił sobie jeden na pamiątkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym jest naprawdę różnie. Jeden z naszych klubowych kolegów będąc u rodziny w okolicach Olsztyna, wybrał się na przegląd swoją almerką. Różnica pomiedzy przeglądem w Warszawie a u nas była w około 300zł taniej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...