Gość coobeck22 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 WITAM!! prosze Was o pomoc w zdiagnozowaniu usterki ktora neka moja wysluzona primere p10 1,6 16V 102 KM na wielowtrysku benzyna+gaz sekwencyjny. Otoz jakis czas temu mialem przygode z ukladem chlodzenia. Po przejechaniu 250 km strzelila pompa wody wyciekl caly plyn i padl termostat. Po wymianie wszystko bylo ok ale od niedawna pojawiaja sie nowe problemy. Kolejny raz po przejechaniu dluzszej trasy plyn chlodzacy "zniknal" wskazowka temperatury skakala w okalicach poczatku czerwonego pola a polowa wskaznika. Mialem juz zakupiony drugi termostat bo pierwszy byl niskich lotow i uprzedzano mnie ze moze trzasnac ale po odpowietrzeniu ukladu i dolaniu plynu wszystko wrocilo do normy na jakis czas. Teraz mam klopoty z odpalaniem. Po rozruchu auto zaczyna sie dlawic dusic jakby mialo z 50 obrotow na min. nie reaguje na dodanie gazu. dopiero po kilku probach udaje mi sie za pomoca dodania gazu wprowadzic na wysokie obroty i musze je tak trzymac az silnik nagrzeje sie do ok 30 stopni wtedy juz pracuje rowno sam z siebie myslalem ze to wina wysluzonych kabli ale po wymianie nic sie nie zmienilo a nowe kable zaczely wyskakiwac pod wplywem jakigos dziwnego cisnienia. Nawiercilem oslony gniazda swiec na kablach ktore wyskakiwaly- 2,3,4 cylinder (rada mojego szefa) tak zeby uwolnic to cisnienie i problem ustal ale pali nadal kiepsko. Dodatkowo zauwazylem ze poziom plynu chlodzacego w zbiorniku wyrownawczym rosnie prawie po sam korek i pojawiaja sie babelki a tak po godzinie jazdy wskazowka temperatury zaczyna sie wahac miedzy polowa a 3/4 wskaznika. Niedawno po przejechaniu 20km i zaparkowaniu na chodniku zauwazylem wyciek oleju. Sprawdzalem bagnet- stan taki jak wczesniej historia zdarzyla sie tylko raz. Po powrocie do domu i kilku dniach jazdy wycieki sie nie pojawily. Kolejny objaw to smrod paliwa podczas jazdy przy otwartych oknach Dodam szybko ze auto nie kopci na bialo, nie mam podwojnego stanu na bagnecie ani majonezu pod korkiem oleju, nie ma plam oleju w plynie chlodzacym, ogrzewanie w samochodzie sprawne, duzy i maly obieg cieply po rozgrzaniu silnika, nie ma spadku mocy auta, zapachu spalin w plynie ani plynu w spalinach wiec to chyba nie uszczelka pod glowica?? ale co w takim razie skoro termostat pompa wody wymienione??czy cofanie sie plynu, babelki itd to moze byc wina termostatu??moze tamten sie zacina albo co?? pomozcie jesli w ogole chcialo sie wam czytac tyle tekstu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 jaki masz reduktor od gazu?? ile przejechane na instalacji bez remontu?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coobeck22 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Niestety nie wiem jaki reduktor i nie mam na ten moment mozliwosc sprawdzenia a co do remontu instalacji to odkad mam primerke czyli od pol roku nic nie robilem a przejechalem ok 40 tys km poprzedni wlasciciel tez pewnie o ot nie zadbal sadzac po ilosci usterek ktore juz naprawialem ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DINO Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Niestety nie wiem jaki reduktor i nie mam na ten moment mozliwosc sprawdzenia a dlaczego?? przecież wystarczy podnieść maskę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość coobeck22 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 a podejrzewasz reduktor kolego??juz znajomy mi to podpowiadal ale wole sie upewnic. Czy to cisnienie na kablach zaplonowych moze sie brac z wadliwego reduktora?? heh tak ale auto odjechalo i do wieczora nie wroci ;p prawdopodobnie tomasetto ale pewnosci nie mam a nie chce w blad wprowadzic Tak jak podejrzewalem reduktor tomasetto Auto niedawno wrocilo i znow pojawil sie drobny wyciek pod maska ale nie wiem skad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
supersopel Opublikowano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 coobeck22 i co to było? zrobiłeś już auto? Nie mów, że jednak uszczelka pod głowicą.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 21 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2012 Na pewno Ci odpowie Ostatnia wizyta 29 lipiec 2012 a temat z kwietnia :D . Patrz na daty i aktywność użytkowników, autor napisał raptem 9 postów na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.