Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

PROBLEMY Z PRIMERA P10


Gość coobeck22

Rekomendowane odpowiedzi

WITAM!! prosze Was o pomoc w zdiagnozowaniu usterki ktora neka moja wysluzona primere p10 1,6 16V 102 KM na wielowtrysku benzyna+gaz sekwencyjny. Otoz jakis czas temu mialem przygode z ukladem chlodzenia. Po przejechaniu 250 km strzelila pompa wody wyciekl caly plyn i padl termostat. Po wymianie wszystko bylo ok ale od niedawna pojawiaja sie nowe problemy. Kolejny raz po przejechaniu dluzszej trasy plyn chlodzacy "zniknal" :o wskazowka temperatury skakala w okalicach poczatku czerwonego pola a polowa wskaznika. Mialem juz zakupiony drugi termostat bo pierwszy byl niskich lotow i uprzedzano mnie ze moze trzasnac ale po odpowietrzeniu ukladu i dolaniu plynu wszystko wrocilo do normy na jakis czas. Teraz mam klopoty z odpalaniem. Po rozruchu auto zaczyna sie dlawic dusic jakby mialo z 50 obrotow na min. nie reaguje na dodanie gazu. dopiero po kilku probach udaje mi sie za pomoca dodania gazu wprowadzic na wysokie obroty i musze je tak trzymac az silnik nagrzeje sie do ok 30 stopni wtedy juz pracuje rowno sam z siebie :) myslalem ze to wina wysluzonych kabli ale po wymianie nic sie nie zmienilo a nowe kable zaczely wyskakiwac pod wplywem jakigos dziwnego cisnienia. Nawiercilem oslony gniazda swiec na kablach ktore wyskakiwaly- 2,3,4 cylinder (rada mojego szefa) tak zeby uwolnic to cisnienie i problem ustal ale pali nadal kiepsko. Dodatkowo zauwazylem ze poziom plynu chlodzacego w zbiorniku wyrownawczym rosnie prawie po sam korek i pojawiaja sie babelki a tak po godzinie jazdy wskazowka temperatury zaczyna sie wahac miedzy polowa a 3/4 wskaznika. Niedawno po przejechaniu 20km i zaparkowaniu na chodniku zauwazylem wyciek oleju. Sprawdzalem bagnet- stan taki jak wczesniej :o historia zdarzyla sie tylko raz. Po powrocie do domu i kilku dniach jazdy wycieki sie nie pojawily. Kolejny objaw to smrod paliwa podczas jazdy przy otwartych oknach :( Dodam szybko ze auto nie kopci na bialo, nie mam podwojnego stanu na bagnecie ani majonezu pod korkiem oleju, nie ma plam oleju w plynie chlodzacym, ogrzewanie w samochodzie sprawne, duzy i maly obieg cieply po rozgrzaniu silnika, nie ma spadku mocy auta, zapachu spalin w plynie ani plynu w spalinach wiec to chyba nie uszczelka pod glowica?? ale co w takim razie skoro termostat pompa wody wymienione??czy cofanie sie plynu, babelki itd to moze byc wina termostatu??moze tamten sie zacina albo co?? pomozcie jesli w ogole chcialo sie wam czytac tyle tekstu :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki masz reduktor od gazu?? ile przejechane na instalacji bez remontu??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie wiem jaki reduktor i nie mam na ten moment mozliwosc sprawdzenia a co do remontu instalacji to odkad mam primerke czyli od pol roku nic nie robilem a przejechalem ok 40 tys km

 

poprzedni wlasciciel tez pewnie o ot nie zadbal sadzac po ilosci usterek ktore juz naprawialem ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety nie wiem jaki reduktor i nie mam na ten moment mozliwosc sprawdzenia

 

a dlaczego?? przecież wystarczy podnieść maskę ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a podejrzewasz reduktor kolego??juz znajomy mi to podpowiadal ale wole sie upewnic. Czy to cisnienie na kablach zaplonowych moze sie brac z wadliwego reduktora??

 

heh tak ale auto odjechalo i do wieczora nie wroci ;p

 

prawdopodobnie tomasetto ale pewnosci nie mam a nie chce w blad wprowadzic :(

 

Tak jak podejrzewalem reduktor tomasetto

 

Auto niedawno wrocilo i znow pojawil sie drobny wyciek pod maska ale nie wiem skad :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Na pewno Ci odpowie Ostatnia wizyta 29 lipiec 2012 a temat z kwietnia :D :D . Patrz na daty i aktywność użytkowników, autor napisał raptem 9 postów na forum :devil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...