Tomek.85 Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Witam, Samochód posiadam od niespełna 2 tygodni. Planuję w nim kilka mechanicznych i wizualnych modyfikacji ale co dokładnie to wyjdzie w praniu. Samochód został sprowadzony z USA, gdzie był stuknięty przodem (chłodnice całe, wymieniona jedna lampa i zderzak). Został przystosowany do ruchu w EU (zmieniony przedni zderzak+spryskiwacze, zmieniony tylny zderzak). Dane: Marka/Model: Nissan 350 USA Silnik: 3,5 V6 ( zmierzone 272 KM) Skrzynia biegów: manual Układ dolotowy: CAI na częściach noname (było ITG, K&N ale jechało gorzej niż duży stożek noname) Układ wydechowy: CATBACK TurboWorks (jest głośno) Układ hamulcowy: fabryczne Brembo Zawierzenie: seryjne Koła: Przód 265/35R19 Tył 295/30R19, felgi z karbonową hydrografiką Wygląd: maska z karbonu, progi i tylny spojler Nismo Pozdrawiam, Tomek Nowe fotki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
crasch_sri Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Fajny i fotki spoko będziesz jutro na Cargo ? szykuje się spocik - trochę ludzi się zapowiedziało http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/1722-warszawa-i-okolice-stoeczna-grupa-nkp/page__st__7780 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 a może by tak do konkursu startować,,, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BartekZ33 Opublikowano 5 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2012 Który to jest rok ?? Szkoda, że nie przy czarnym lakierze ten carbon. Wpadaj na spoty to na żywo oglądniemy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Kurcze gdzieś już widziałem to auto Chyba miało problem z katalizatorami które mu wpierniczyły ze 45KM z tego co pamiętam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 14 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 (edytowane) Fajny i fotki spoko będziesz jutro na Cargo ? szykuje się spocik - trochę ludzi się zapowiedziało http://forum.nissank.../page__st__7780 Ostatnio trochę zalatany jestem ale na pewno na jakimś spocie się pojawię Na Cargo śmigam raz na jakiś czas ale za względu na panującą tam atmosferę "walmy browar palmy gumę", pokręcę się 5 min i spadam jeśli nie spotkam nikogo znajomego. a może by tak do konkursu startować,,, Tak zrobiłem Który to jest rok ?? Szkoda, że nie przy czarnym lakierze ten carbon. Wpadaj na spoty to na żywo oglądniemy Jeden z pierwszych, 2003. Kurcze gdzieś już widziałem to auto Chyba miało problem z katalizatorami które mu wpierniczyły ze 45KM z tego co pamiętam Katy są ok problem był z czujnikiem spalania stukowego i źle poskładanym dolotem. Gdy ogarnąłem te kwestie auto zaczęło jechać tak jak powinno. Dorzucam jeszcze wykres z hamowni (jeszcze przed poprawieniem dolotu). W przyszłym tyg jadę ponownie na hamownię żeby sprawdzić kondycję auta na paliwie alternatywnym :D Edytowane 14 Czerwca 2012 przez Tomek.85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Wpadaj dzisiaj na rolki, ja u red raców siedze i kończę składać pewnego GTi-Ra, może odrazu jakaś mikro ustaweczka ?? PS. Mało coś KM CI wyszło, jak możesz to zabierz ze sobą seryjny dolot, te krótkie doloty ze stożkami jakoś w zetce się nie sprawują, najlepsze to seryjna puszka + wkład K&N no i wlot ze zderzaka jak masz już zrobione... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 (edytowane) Dziś nie dam rady podskoczyć bo Z stoi w warsztacie (dziś wieczorem odbieram). Wymieniałem uszczelniacz na wale (od strony skrzyni) a korzystając z tego, że skrzynia wyjęta to nabiłem nowe, mocniejsze okładziny na sprzęgło (fabryczne już się kończyły). Ten pomiar był przy źle poskładanym dolocie (z błędem przepustnicy). Pod koniec tygodnia może dam radę podskoczyć do RR i sprawdzę ile mocy wypluje "bez checka". P.S. Walczę teraz z temperaturą w dolocie. Przy powiedzmy 20st na zewnątrz w dolocie mam 25-30 podczas jazdy. Wystarczy, że na chwilę stanę w korku i temp skacze do 50-70st. Tragedia, od razu czuć efekty tego ocieplenia. Rurę dolotu mam z nierdzewki więc pewnie to jest przyczyną (dobrze przewodzi ciepło). Chyba owinę ją taśmą termoizolującą. Edytowane 27 Czerwca 2012 przez Tomek.85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość MAJ-KO Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 CZEŚĆ,piszę tu pierwszy raz, więc wszystkich witam serdecznie, Tomku 85 zainteresowało mnie twoje auto, ponieważ mam podobnego nissana w takim samym kolorze, nawet mam takie same felgi, niestety w białym kolorze na rancie i z czarnym środkiem, chciałbym zobaczyć twoje auto z bliska, niestety mój nissan aktualnie stoi u lakiernika bo dałem przejechać się koledze, który zarysował zderzak o słupek, ale jak tylko go odbiore to chciałbym się ustawić na mieście Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 24 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2012 Cześć, I tak miałem zamiar wybrać się na spot więc np wtedy będzie okazja do spotkania. Pozdr, Tomek Kilka dni temu owinąłem dolot taśmą termoizolacyjną termotec. Efekt jest zdecydowanie odczuwalny. Dolot mam z kwasówki, która strasznie się nagrzewa, wystarczy, że zatrzymam się na światłach, temp w dolocie pokskakuje do ok 60st i auto nie jedzie. Po owinięciu taśmą, temp podskakuje do 45st i zdecydowanie szybciej się chłodzi. Ogólnie polecam taką modyfikację jeśli ktoś zmienił plastikowe rury powietrza na coś metalowego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 W jaki sposob dokonywales pomiaru temperatury w dolocie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziubas Opublikowano 28 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2012 W jaki sposob dokonywales pomiaru temperatury w dolocie ? wystarczy zwykły termometr cyfrowy z czujnikiem na kablu pod który robisz mocowanie i małą dziurkę w rurze pod czujnik ja tak robiłem w racingu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 30 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2012 (edytowane) W jaki sposob dokonywales pomiaru temperatury w dolocie ? Przez OBD (ELM327 + soft), czyli wykorzystując tej sam czujnik z którego czyta ECU. Edytowane 30 Lipca 2012 przez Tomek.85 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 15 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2013 Stary temat, ale info a propo dolotu interesujące, to podbijam;D Tomek, mam pytanie, skończyłeś mody dolotu na owinięciu go taśmą? Czy jeszcze coś zmieniałeś? Pytam, bo zrobiłem sobie CAI z nadkola w P11.144 (bez nawiewu dynamicznego) i wychodzi mi, że po dłuższej jeździe czujnik temp. w dolocie zawyża wskazanie. Temperatura na zewnątrz ok 17-18 stopni, a czujnik pokazuje minimum 25 i to po 10min jazdy (nie jakiejś mega szybkiej ale zawsze). Jak się zatrzymam to skacze do 40st nawet i potem bardzo powoli się schładza. Pogrzebałem, poszukałem i wychodzi, że czujnik (umieszczony na przepływce) grzeje się od jej obudowy. Te 7 stopni to niby niewiele, ale w przypadku P11.144 wystarczy, żeby ECU cofnęło zapłon o stopień czy dwa, a to już czuć. Jak to jest w 350z, czujnik temperatury powietrza w dolocie jest na przepływomierzu? Owijałeś sam przepływomierz też? Jakie masz teraz wskazania podczas jazdy porównując temperaturę zewnętrzną i tą odczytywaną przez czujnik w dolocie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 16 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2013 Tomku byś się pochwalił jaką masz szerokość felg Ps. testowaliśmy Tomka zetce jeszcze seryjny dolot no i jego obecny za piękny nie jest ale auto generuje na nim najwięcej mocy... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek.85 Opublikowano 4 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2013 Przód 8, tył 9,5, ET20. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 7 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Grudnia 2013 I męskie Lacze 275 na tyle Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.