Gość kraqsek Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2012 Witam. Na początku napisze jak miałem do tej pory. Jak samochód toczył się na luzie to obroty silnika wzrastały ( ok 900) aż do zatrzymania. Po zatrzymaniu opadały do ok 700. Tak wszystko działało aż do dziś. Teraz gdy samochód jedzie na luzie ( toczy się) obroty spadają do ok 550 a jak zatrzyma się to obroty wzrastają do 700. Przy tak niskich obrotach mam wrażenie że silnik zaraz zgaśnie. Czy to przepływka już jest na wykończeniu? Samochód ładnie wchodzi na obroty, nie dymi, zapala bez problemu i przyspiesza też bez problemu. Dodam jeszcze że te problemy zaczęły się jak zacząłem używać klimy. Klime używałem tez w zimie ( ok 5 min dziennie) a dziś pracowała przez 5 godzin non stop. Może to ma jakiś związek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZEXEL Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2014 WITAJ Kolego kraqsek,właśnie spotkało mnie to samo do tego przedtem palił na dotyk a teraz troche trzeba pokręcić noi te obroty na biegu jałowym mam tak samo jak w twoim samochodzie serwis nie znalazł żadnego błędu widzę że napisałeś post dosyć dawno więc chyba się uporałeś z tymi obrotami do tego czasu, więc jak byś mógł mi pomóc POZDRAWIAM. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2014 Obawiam się że Ci nie odpowie, ale sporo tu kumatych gości od diesli więc na razie uzbrój się w cierpliwość ... na pewno ktoś Ci doradzi Przy okazji witam na forum i przypominam o czymś ważnym: http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/88241-dlaczego-warto-uzupelnic-profil/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 1 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2014 2002r TDI obroty zmieniają się podobnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZEXEL Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 NISSAN TERRANO 2.7tdi rok prod.1997.Osprzęt zexel.kilka warsztatów odwiedził i nikt z tymi obrotami sobie nie poradził diagnostyka komputerowa nie wykazała żadnego błędu.czujnik prędkości jest w liczniku i po wypięciu obroty podczas toczenia nie spadają po sprawdzeniu czujnika wartości wskazuje prawidłowe.narazie nikt chyba nie naprawił takiej usterki skoro niema konkretnego komentarza ,mam nadzieję że przed zimą ktoś się odezwie kto miał taką awarie i udało się usunąć,trochę gorzej pali przedtem na dotyk teraz trzy razy musi zakręcić.Pozatym nissan jeżdzi normalnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 6 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2014 no ale to trzeba się podpiąć z kompem i miernikami podczas jazdy i sprawdzać co się dzieje, dlaczego miałby błąd wyskakiwać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZEXEL Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 NISSAN TERRANO wyleczony,kupiłem pompe wymieniłem i problem z obrotami znikł.Chodzi jak zegarek ,teraz trochę pojeżdzimy i trzeba będzie go ustawić.Będę potrzebował pewnych danych posiadam kompa launch x431 po wpięciu pokazał mi na wolnych obrotach kąt wyprzedzenia -6.i 75%. niemam pojęcia czy te dane są ok. Problem starej pompy z tymi obrotami tkwił w nastawniku hdk niestety czyszczenie nic nie dało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy__ Opublikowano 7 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2015 witam, dokleje sie do tematu bo nic podobnego nie moglem wyszukac. Silnik 2.4 12v maverick 96 Moj problem polega na tym ze jak silnik jest cieply rozgrzany to po odpaleniu dostaje normalne oborty kolo 750-800 i po chwili spadaja do okolo 300-400 i zaraz znowu rosna do swojej odpowiedniej wartosci i juz tak zostaja, auto normalnie jedzie ma swoja moc itp. Podbny problem jest podczas jazdy gdy wciskam sprzeglo oboroty powinny sie zatrzymac na te okolo 800 a one leca do 500 i po chwili do stabilizuja sie tka jak powinny. Moze ktos mial podobny problem i wie z czym to jest zwiazane? Sprawdzalem egr i niby nie jest zapieczony po wcisnieciu tego zaworu silnik przygasa. Szuaklem tez regulacji wolnych obrotow i nie stey nie iwem gdzie ona jest, moze ktos podpowie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.