alma97 Opublikowano 27 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2012 przy dojezdzaniu do swiatel,przy gwaltownym hamowaniu,czy tez jadac w korku-zatrzymywanie i ruszanie obroty spadaja do 500 potem powoli rosna do prawidlowego poziomu.Czy to wina silniczka krokowego? mam zalozona instalacje sekwencyjna stag300,parownik tomasetto,czy ta instalacja ma swoj osobny silniczek krokowy? wystarczy jak wyczyszcze silniczek krokowy przy przepustnicy? na benzynie zachowuje sie nawet dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 jakie masz wtryskiwacze ... jak na pb jest ok to na dobrej sekwencji też powinno być fotki z pod maski na początek,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alma97 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 mam wtryskiwaqcze koloru czerwonego,listwa wtryskowa RAIL. jak jutro zdaze to wcisne fotke. we wtorek wezme sie za czyszczenie krokowca przeplywomierza i przepustnicy,moze pomoze:) pomylka,wtryskiwacze mam koloru czarnego 3 omy nie wiem jak sie wstawia fotki . nie mam uprawnien do wysylania plikow. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.