wysockip Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Witam Czy wiecie może gdzie mogę kupić (oprócz ASO) uszczelkę pod pokrywę rozrządu do nissana x-trail 2,2 dci 136 KM rok 2004, ustatnio stwierdzilem niewielkie wycieki oleju spod tej pokrywy i chciałbym ją wymienić ale wszyscy w sklepach odsyłaja mnie tylko do serwisu czy ktoś przerabiał może temat tej uszczelki. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtgor Opublikowano 28 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2012 U mnie wymieniali w serwisie, ale tam to specjalny klej w moim modelu idzie bez uszczelki, może można i u Ciebie zastosować taki klej do pokryw trzeba by tylko dowiedzieć się jaki to... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heckler1 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 też mam mały wyciek w z pod pokrywy rozrządu. Chciałem, to zrobić ale mechanik powiedział (fachman z ASO), że jak jest niewielki wyciek to lepiej jeździć bo cała operacja wiązała by się z wyciąganiem silnika. Czy mnie zrobił w bambuko? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtgor Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 (edytowane) Czy chodzi o pokrywę gdzie jest łańcuszek bo to chwila i uszczelnione potem ta pasta schnie 24 godziny i na to trzeba poczekać. Ale jeżeli chodzi Wam o uszczelkę w silniku na bloku to inna sprawa... Edytowane 30 Kwietnia 2012 przez wojtgor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heckler1 Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 mam na myśli uszczelkę pod pokrywką łańcucha (z boku z lewej strony silnika) nie blok silnika. Tylko, że jam mam t-30 i może tu jest inaczej z wymianą niż w T-31. Mechanik (któremu nie całkiem ufam) powiedział, że bez wyciągania silnika nic się nie da zrobić tzn. nie da sie uszczelnić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtgor Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Zapytaj w ASO ile to kosztuje uszczelnienie telefonicznie najlepiej to Ci powiedza co trzeba i ile... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Skiba1929 Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 znajomy miał ten sam problem i rozwiązał go podobnie! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość imsio Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Ja wymieniałem w warszawie w serwisie na pelikanów (pan Pomierny) za robociznę 800 PLN (ale robiłem kilka rzeczy na raz :wymiana tejże uszczelki, wymiana filtra oleju , oleju, uszczelnienie miski olejowej dolnej (TA AKURAT JEST NA SILIKON) no i wymiana simeringu na wale korbowym oraz wymiana końcówki drążka kier.. Za oryginalne uszczelki zapłaciłem 90PLN od pokrywy łańcucha i 30 za simering, niestety trzeba też kupić 11 śrubouszczelniaczy - najtrwalsze są oryginalne - te chodzą po 35 PLNza sztukę . w serwisie gdzie robiłem sami doradzili bym kupił te części w ASO - bo oryginalne gumy pasują najlepiej i są trwałe . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
estel Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 (edytowane) Ja wymieniałem w warszawie w serwisie na pelikanów (pan Pomierny) za robociznę 800 PLN (ale robiłem kilka rzeczy na raz :wymiana tejże uszczelki, Czy mówisz tutaj o uszczelce na deklu od łańcucha rozrządzu? Byłem dzisiaj na kontroli ze swoim t-30 w Nissan Odysey w Warszawie na Górczewskiej i wymianę tej uszczelki wycenili na: robocizna 2300zł( bo trzeba cały silnik wyjąć) + uszczelka 100zł. To jest sztuka wyprodukować samochód żeby wymiana uszczelki tyle kosztowała :/ Edytowane 20 Czerwca 2012 przez estel Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość glo Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 Nie wiem jak to jest w 2.2, ale w benzynie 2.0 T-30 nie trzeba wyciągać silnika. Jest trochę zabawy, ale bez tragedii. Pokrywę składa się na masę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość tomtomdexter Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 (edytowane) U mnie w X-trailu T30 silnik 2.2 114 KM uszczelnili to na porządny czarny silikon REINZOSIL za mniej niż 200 PLN. Myślę że powinien trzymać równie dobrze jak każdy inny "oryginalny klej do silnika". Można to zrobić samemu - tyle że jest mało miejsca i wymagane są bardzo elastyczne ręce. Śrubki z uszczelkami były w dobrym stanie (spod nich nie ciekło) i zostały stare. Zresztą zawsze można wymienić je później pojedynczo ... Do tej ostatniej kopułki od "górnego łańcucha rozrządu" NIE TRZEBA WYJMOWAĆ SILNIKA. Z doświadczenia wiem że niektóre zakłady z chęcią wyjęłyby silnik nawet do wymiany filtra powietrza ... Oryginalnie szła tam uszczelka zamiast silikonu, która pękła i wypadła w jednym miejscu na zewnątrz. W instrukcji serwisowej jest napisane żeby używać w tym miejscu masy klejącej. Ogólnie nie widzę nic złego w silikonach - mniejsze prawdopodobieństwo wycieków, a demontaż i oczyszczenie podczas ewentualnej następnej naprawy, przy takiej prostej kopułce nie powinno sprawiać problemu. Edytowane 16 Października 2012 przez tomtomdexter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.