Gość Pioter Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 pierdyknęła mi dzisiaj rano, w czasie jazdy do pracy:( . przedwczoraj odebrałem auto od gazowników, wiec gdy silnik zaczął nierówno chodzić, w te pędy do nich. a oni: jeden cylinder nie pali, cewka. ludzie, ile ja się tego naszukałem! dodam, że nie mieszkam na wsi, a w największym mieście w kraju :? kur...: kłopoty, pieniądze... czy możiwe jest, że taka cewka "sama z siebie" się przepala, instalka lpg nie ma nic do tego? co robić, żeby w przyszłości takich niespodzianek uniknąć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Mogły się na przykład "pogryźć" ze sobą komputery - od zapłonu i od gazu. Chociaż cewka raczej rzadko pada, a czy na pewno to nie przewody WN? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Pioter Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 nie, jednak cewka. kupiłem używaną (zdarli ze mnie jak z psa skórę - 250 zet!!), włożyłem, dokręciłem - chodzi jak złoto. kupiłem w w-wie na ostrobramskiej, w sklepie z używanymi częściami, obsluga raczej mało przyjemna, nie było dyskusji o rabacie itp. no, ale chwd. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Marian Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2005 Mnie też ostrzegają przed instalacja gazu do Primery P11 z silnikiem 1,8 ze zmienną faza rozrządu i indywidualnymi cewkami na każdy cyliner. Ciekaw jestem opinni fachowców w tej sprawia . Pozdrawiam klubowiczów Marian. P-11 2002r Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qwinto Opublikowano 27 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2005 czy możiwe jest, że taka cewka "sama z siebie" się przepala, instalka lpg nie ma nic do tego? co robić, żeby w przyszłości takich niespodzianek uniknąć? Mnie sie wydaje ze to sie zdarza. Wspominalem Ci w innym watku o tym ze moj znajomy mial problemu z instalacja podcisnieniowa w Almerze z silnikiem 1.8. On kupil fure z juz padnieta (ale nie do konca) jedna cewka. Mogły się na przykład "pogryźć" ze sobą komputery - od zapłonu i od gazu. Chociaż cewka raczej rzadko pada, a czy na pewno to nie przewody WN? piomal w silniku 1.8 (QG18DE) cewka jest nad kazda swieca. Wyglada to mniej wiecej tak: Kliknij w obrazek, aby powiekszyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość piomal Opublikowano 27 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2005 No tak - 1.8 i wszystko jasne... z postu to nie wynikało bezpośrednio. Swoją drogą, jestem ciekawy, czy komuś się spaliła cewka w GA16 lub SR20 :?: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Griszka Opublikowano 28 Sierpnia 2005 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2005 ano - spaliła się :-( miałem P10 1,6 - była to moja wina, bo nie zareagowałem wcześniej na takie objawy: autko spokojnie jeździło, ale w trakcie jazdy silnik potrafił "zająknąć się" - wyglądało to tak, jakkby "zgubił" zapłon na którymś cylindrze. Trwało to ułamek sekundy i dalej spokojnie jechałem. Zdarzyło mnie się to parokrotnie, a ja nie zainteresowałem się, co to może być. Pewnego dnia silnik zamilkł na dłużej - zamilkł zupełnie (stałem w korku) i dpoiero po dłużej chwili udało mnie się zjechać na bok. Ponieważ silnik zagadał, to dojechałem do znajomego warsztatu - tam mechanik stwierdził, że nie da rady sam tego zrobić, podejrzewa cewkę, ale wysłał mnie do ASO ... Niestety do ASO pojechałem już na sznurku... Co się okazało - padła cewka i do wymiany był rozdzielacz. Najprawdopodobniej z winy uszkodzonego rozdzielacza zepsuła się cewka. Kupiłem obie części używane - w sumie z wymianą kosztowało mnie to ok. 500 zł (o ile dobrze pamiętam) W serwisie mechanik powiedział, że padnięcie cewki to baaardzo rzadki przypadek... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość macallan Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 Kiedyś miałem podobny przypadek w mitsubishi. Przyjechałem do domu, zgasiłem. Potem odpaliłem i przestawiłem auto. Zgasiłem i po dwóch czy trzech dniach, chciałem wyjechać, już nie odpaliłem. Cewka padła jak się okazało. Serwis chciał za nową :evil: ... 5000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). Regeneracja czy jak to nazwać kosztowała połowę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 10 Lutego 2006 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2006 No tak - 1.8 i wszystko jasne... z postu to nie wynikało bezpośrednio.Swoją drogą, jestem ciekawy, czy komuś się spaliła cewka w GA16 lub SR20 :?: U mnie w SR20 padła objaw byłtaki jak na boost wchodziło to nie chcialo auto przyspeiszać doladowanie skakało do ponad bara a z wydechu szłą czarna smuga neiprzeplaonej wachy i buchały ognie na dobry metr... No i kłopoty z odpalaniem - praktycznie tylko chol... no i powyzej 4 000 obr cieło zapłon nie chcial wyzej przyspieszać mimo bardzo malo uchylonej przepustnicy gazu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
darko70 Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 witam serdecznie wlasnie wczoraj padla jedna cewka zamowilem juz na allegro 2 sztuki na zapas nowe jedna za 109zl. 3lata gwarancji a propo myslalem ze bedzie gorzej /katalizator sonda wtryskiwacz/ mam z gazem od roku odpukac na razie tylko to Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość rossia Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2013 Witam jestem nowym uczestnikiem formu nissana. Posiadam Primere p11 1.8 16v 2000r. LPG od 3 lat. Problem z cewkami jest ogromny. Wczesniej wymnieniłem 2 cewki BREMI na BERU (2011r.), ostatnio padła mi stara cewka BREMI na 3 cylindrze. Wymieniłem na nową BREMI po trzech dniach padła mi nowa cewka na 3 cylindrze. Postanowiłem zamienic cewki na 3 i 4 cylindrze. Tak więc w miejsce uszkodzonej (3 cylinder) zamonotowałem starą cewke BREMI z 4 cylindra, a w to miejsce (4 cylinder) zamonotowałem nową cewkę BREMI. (Chcą sprawdzić czy problem palącej się cewki pochodzi z instalacji silnika na 3 cylindrze). Po trzech dniach padła mi nowa cewka BREMI na 4 cylindrze. Z tego wszystkiego zgupiałem bo nie wiem co jest przyczyną. Jedyny pomysł jaki mi przychodzi do głowy to poprostu wadliwa partia cewek BREMI jakie kupywałem nie wiem nawet czy jest to do udowodnienia producentowi. Ale jezeli ktoś z was miał taki przypadek albo wie w czym jest problem to bardzo proszę o pomoc bo nie wiem co już mam robić. Koszt jednej cewki to 230 zł, więc jest to droga sprawa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.