PrimerkaTD Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Kwietnia 2012 Witam. Otóż Moj Problem Polega Na Tym Ze Moja Primerka Delikatnie Drzy A Mianowicie, Drzy Podloga Od Strony Kierowcy Przy Przeciagnieciu Pierwszego Oraz Drugiego Biegu(ewidetnie slychac ze cos dzieje sie z zawieszeniem z lewej strony poniewaz halas dochodzi z tamtad) Oraz Jest Pukniecie Przy Redukcji Z 3 Na 2. Wahacz Gorny Zostal Wymieniony, Gdy Wziolem Na Podnosik Ewidentnie Bylo Widac Luz Na Nim Wiec Go Wymienilem, Jak Myslicie Czego To Wina? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Depesz Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Sprawdz poduszki silnika i skrzyni. Prawdopodobnie padła Ci poducha skrzyni, stąd te stuki przy redukcji i wibracje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrimerkaTD Opublikowano 2 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 A jak sprawdzic ta poduszke skrzyni ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Depesz Opublikowano 2 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2012 Wzrokowo czy nie jest popękana guma. zaciągnij mocno ręczny wrzuć pierwszy bieg i energicznie puszczaj i naciskaj sprzęgło ale tak zeby nie zgasł Ci silnik i obserwój silnik i skrzynie a najlepiej samą poduszke jjest ona pod pułką akumulatora i w tyle między silnikiem a skrzynia. Jeśli silnik i skrzynia bedą podskakiwać lub bedą dochodzić jakieś stuki znaczy ze to jest ich wina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrimerkaTD Opublikowano 3 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 Zrobilem Tak Jak Poradziles Nie Bylo Slychac Zadnych Stukow. . Gdy podjechalem pod odkurzacz w ktorym bylo widac odbicie lewego kola, czyli tego w ktorym mi "drzy" bylo widac jak ruszam do przodu i tylu ze kolo tak jak by mialo luz?? I Tak Delikatnie Ruszalo Sie Do Przodu I TYlu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Depesz Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 Jeśli Ci sie rusza z godziny 9 na 15 to sprawdz górny wahacz a jak z godziny 12 na 6 to sworzeń wahacza dolnego lub łożyskko zwrotnicy. Podnieś auto na lewarku i kiwaj kołem i patrz gdzie sie rusza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 górny wahacz sprawdź z pomocą innej osoby, jedna szarpie kołem, a druga trzyma ręką za wahacz i jeśli są luzy to je wyczuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.