Gość dareke Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 (edytowane) Zagłówek - uważam że jest źle wyprofilowany , ktoś chyba nieco zlekceważył jego rolę w tym aucie . Używam specjalnej nakładki , aby głowa dokładniej przylegała , miała odpowiednią amortyzację na wypadek czegoś nieoczekiwanego , a to , że jest mi z tym wygodnie , chyba wadą nie jest? Zastosowanie zagłówka z większą możliwością regulacji poprawiło by jego funkcjonalność i bezpieczeństwo. Lusterko - środkowe w aucie , jest zdecydowanie zbyt nisko umiejscowione , w swojej pozycji ogranicza pewien obszar widzenia do przodu. Lusterko powinno być fabrycznie mocowane znacznie wyżej na szybie. Jeśli moderator nie ma nic przeciwko , to tak bym widział ten temat , chyba że ktoś ma lepszą propozycję , ja jestem otwarty na propozycje. Edytowane 1 Maja 2012 przez dareke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 -dziwny, "kołyskowy" sposób regulacji siedziska kierowcy -brak wzdłużnej regulacji kierownicy -za krótkie siedziska foteli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Koledzy rzuciliście temat rzekę,który można by tak na prawdę podpiąć pod każdy typ samochodu.Właściciel merca też będzie miał uwagi co do poprawy ergonomiczniści swoich 4-ch kółek,a i ten od Bentleya również.Nie zrozumcie mnie źle,ale wnioski z tego tematu takim pseudo pismakom z super auto ...coś tam (nie będę im robił reklamy)dają super pole do popisu,no bo cóż mieć lepszego na podorędziu niż narzekania właścicieli na złe wykończenie,niespasowane elementy ,słabe części itp.Tworzycie kompendium niedostatków tego modelu,podkopując tak na prawdę dobrą markę Note.Takie jest moje zdanie 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czeslaw4 Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 JACK029 , zgadzam się z Tobą w zupełności. Dodam, że raczej każdy kupujący sprawdza samochód. Najpierw ogląda, sprawdza jego funkcjonalność i wszelkie dane techniczne a także życzy sobie jazdę próbną. Po tym wszystkim podejmuje decyzję o kupnie a tym samym godzi się, tak jak w przypadku Note, na regulację kierownicy w jednej płaszczyźnie, za niskie lusterko a także na niewygodne zagłówki. Nie wiem jak inni ale ja wiedziałem o tym wszystkim przed kupnem samochodu a mimo to zdecydowałem się. Przy wyborze wersji Note, koniecznie chciałem mieć klimatyzację automatyczną, którą w danym momencie miał tylko I-Way i z tego względu go kupiłem, chociaż nawigacja, w takim wydaniu, nie jest mi potrzebna. Jednak nie można było z niej zrezygnować. Nadal korzystam z AutoMapy i nawigacji przenośnej. Czy teraz mam moralne prawo narzekać ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 (edytowane) Zgadzam się z opinią Jacko. Temat trochę bez sensu. Zawsze komuś coś przeszkadza. Nie ma samochodów idealnych - przynajmniej ja o takich nie słyszałem. Poza tym większość uwag w takim temacie będzie subiektywna. Ja np. jestem całkiem słusznego wzrostu i postury i w życiu bym nie powiedział, że lusterko jest za nisko. Także do zagłówka nie mam zastrzeżeń. W moim przekonaniu zagłówek nie służy do tego, żeby opierać o niego głowę podczas jazdy. Nigdy tak nie robiłem w żadnym samochodzie... Zawsze uważałem, że zagłówek ma "złapać" głowę po uderzeniu, kiedy siła bezwładności "odrzuca" ją do tyłu, co grozi urazem karku. Pewnie są limuzyny, gdzie człowiek zapada się w ultra wygodny fotel wraz z podparciem głowy, jednak to chyba nie ta klasa samochodów... Tak więc publiczne narzekanie na samochód niczemu nie będzie służyć. Bo co miałoby z tego wynikać? Nissan przeczyta nasze forum i dokona poprawek? Wszyscy wiemy jakie plusy i minusy ma nasz samochód i wałkowanie tego na forum nie ma sensu. Natomiast świetnym pomysłem będzie prezentowanie "poprawek", które można samemu wykonać. Po przedstawieniu takich modyfikacji np. w wątku "Tuning", każdemu da to szansę na ocenę danego pomysłu i zadecydowanie, czy warto wprowadzić go w życie we własnym samochodzie. No i da wieczną chwałę pomysłodawcom . Pole do popisu jest, bo w każdym samochodzie można coś poprawić pod siebie. Tak ja to widzę. Pomysłowość, kreatywność, inicjatywa - TAK. Narzekanie, marudzenie - NIE . Edytowane 1 Maja 2012 przez ranger Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość weber29 Opublikowano 1 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2012 Koledzy rzuciliście temat rzekę,który można by tak na prawdę podpiąć pod każdy typ samochodu.Właściciel merca też będzie miał uwagi co do poprawy ergonomiczniści swoich 4-ch kółek,a i ten od Bentleya również.Nie zrozumcie mnie źle,ale wnioski z tego tematu takim pseudo pismakom z super auto ...coś tam (nie będę im robił reklamy)dają super pole do popisu,no bo cóż mieć lepszego na podorędziu niż narzekania właścicieli na złe wykończenie,niespasowane elementy ,słabe części itp.Tworzycie kompendium niedostatków tego modelu,podkopując tak na prawdę dobrą markę Note.Takie jest moje zdanie Witam.Podpisuję się pod wypowiedzią kolegi JACKO29 temat do . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gmarcin Opublikowano 3 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2012 Temat zbedny bo co przyjąć za kryterium by coś znalazło sie na liscie? Dla mnie, zawodnika ktory w porywach ma 172 cm wzrostu oraz 78 kg żywej wagi zarówno: 1. zagłówki 2. lusterko wew 3. dlugość kanapy ...są ok. Co jest ok a co do poprawy niech weryfikuje życie i dedykowane tematy na forum poswiecone danemu czemuś w aspekcie wad i zalet. No niestety czytacz nie dostanie wszystkiego w 1 wątku bo tak sie nie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janio Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Temat rzucony i mimo, że negatywnie się do niego odnosimy to jednak kilka wpisów zostało popełnionych mimo wszystko. Myślę od siebie, że wszystko za i przeciw znajdziemy w różnego rodzaju poradach na całym naszym forum. Bo temat co bym poprawił? można odnieść się do wszystkiego np. do poprzedniego auta którym jeździliśmy. Jedne rzeczy będą na plus a inne na minus. Jeśli będziemy poprawiali fabrykę wg własnych pomysłów dzielmy się na forum w dziale tuning łącznie z fotkami, wtedy inni będą korzystać ze wspólnych pomysłów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
red Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 I ja dodam co nie co... - brak wyłączenia czasowego oświetlenia przestrzeni bagażowej (powinno z czasem przygasać, a tak nie jest) - oczywiście podczas otwartego bagażnika - podczas jazdy powinna blokować się klapa bagażnika (elektromagnez)...tak dla bezpieczeństwa i nie powinno być to powiązane z zamykaniem centralnego zamka na czas jazdy, powinien być to automat i działać zawsze - mocowanie "pręta" podszymującego maskę silnika...jakieś takie nieporęczne wg mnie (zazwczyaj "pręt" leży na dole w samochodach, a u nas jest przymocowany do klapy - zagłówki przednie...owszem nie podpierają tego co trzeba - regulacja kąta pochylenia przednich oparć...także wg mnie do bani i średnio wygodne (jak w Pandzie) - klamry pasów przednich w czasie jazdy hałasują i obijają się o plastik (oczywiście gdy są niezapięte) To tyle co na chwilę obecną przychodzi mi do głowy...Nie są to sprawy mechaniczne, a kosmetyczne i ułatwiające życie kierowcy i umilające jazdę. Jak coś mi się jeszcze przypomni to dopiszę. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 (edytowane) z tym prętem trafiłeś w sedno,zawsze mocno mnie to irytowało - nawet w "Drakulach" są siłowniki i klapę otwiera się i zamyka jedną ręką Edytowane 4 Maja 2012 przez Dar1962 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 - brak wyłączenia czasowego oświetlenia przestrzeni bagażowej (powinno z czasem przygasać, a tak nie jest) - oczywiście podczas otwartego bagażnika Sam tego nie sprawdzałem, ale w instrukcji stoi, że w Note jest mechanizm chronicy przed rozładowaniem akumulatora, który po 30 min. gasi wszystko co jest zapalone. Pewnie nie o to Ci do końca chodziło, ale zawsze coś . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Jakoś tego nie doświadczyłem,tylko mi zjadł bestia całą energię a nic nie wyłączył.Dobrze że byłem w domu i dostał posiłek z prostownika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Możliwe, że wprowadzili ten układ później. U mnie w instrukcji wyraźnie jest o tym napisane. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
greg70 Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Oświetlenie w bagażniku gaśnie po kilku minutach (coś ok 5 min) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
red Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Mi oświetlenie w bagażniku nie gaśnie...pali się non-stop! A rocznik auta 2010. Sprawdzcie to proszę u siebie, bo może u mnie coś nie tak...Ale zaznaczam mam Visię. A z ta maską to owszem...dziwiactwo. Duster ma teleskopy wiem wiem...wypas. Tego w Note nie wymagam, ale by ten pręt był ździebko inaczej mocowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 (edytowane) Nie wiecie o co chodzi z tym brakiem teleskopu maski w Note? Otóż konstruktorzy naszego samochodu założyli, że użytkownik maskę silnika będzie podnosił bardzo rzadko - w zasadzie wcale. Zatem teleskop jest nie potrzebny. Natomiast w Duster co innego - maskę będzie się podnosić co chwila - czyli teleskop jest tam niezbędny . Edytowane 5 Maja 2012 przez ranger Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 (edytowane) Potwierdzam,w Note nie ma po co dźwigać maski A oświetlenie w bagażniku gaśnie tak jak pisał Greg coś po ok 5min. Z tego co sie orientuje to ten element można wyregulować poprzez komputer w serwisie. Jeżeli masz Visię to może być problem,nie wiem jak tam jest z tymi ustawieniami. Edytowane 6 Maja 2012 przez JACKO29 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xpert17 Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Otóż konstruktorzy naszego samochodu założyli, że użytkownik maskę silnika będzie podnosił bardzo rzadko - w zasadzie wcale Haha, true. Właśnie po 6000 km podniosłem maskę po raz drugi (pierwszy raz w salonie mi sprzedawca demonstrował) - skończył się płyn do spryskiwaczy i musiałem nalać nowego. Przy okazji faktycznie - pręt podtrzymujący pokrywę jakiś taki inny niż się przyzwyczaiłem :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gmarcin Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Skoro temat puszczony........irytuje mnie umiejscowienie przycisku świateł awaryjnych.....ilekroć podczas jazdy odstawiam kubek z kawą to często wciskam ów przycisk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Gdzieś - chyba na TVN Turbo widziałem program z przedstawicielami Ferrari w Polsce. Wiecie co mówili? Że najbardziej wybredni i najbardziej wymagający klienci są w Polsce! Dlatego Ferrari na Polskę przegotowuje specjalne edycje swoich modeli - najbardziej wycackane jak tylko można. Jak czytam ten wątek nasuwają mi się dwa wnioski: 1. Włosi mają 100% rację 2. Włosi ciągle mają sentyment do Polaków I tym optymistycznym akcentem - ciągnijmy dalej . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACKO29 Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 (edytowane) Skoro temat puszczony........irytuje mnie umiejscowienie przycisku świateł awaryjnych.....ilekroć podczas jazdy odstawiam kubek z kawą to często wciskam ów przycisk. A od kiedy wolno jeść i pić w czasie jazdy? Edytowane 7 Maja 2012 przez JACKO29 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gmarcin Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 jacko oj tam oj tam:) Jest za nisko i koniec:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
graphia Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Wolę tam niż "za kierwonicą" - pamiętam że czasem tam bywa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Czeslaw4 Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 W Escort-cie miałem za kierownicą. To prawdziwa gehenna włączyć, choćby w podziękowaniu innemu kierowcy za zjechanie przy wyprzedzaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 (edytowane) Kurczę, jestem jakiś nie typowy! Lusterko mi nie przeszkadza, siedzenia też. Wożę w Note kubki z napojami i same napoje i jeszcze nigdy nie włączyłem sobie świateł awaryjnych. Pręt do podnoszenia maski też mi nie przeszkadza, podobnie jak i zagłówki... O co chodzi? Edytowane 7 Maja 2012 przez ranger Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.