Gość skarbek100 Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Witam to mój pierwszy post na forum więc wybaczcie jeśli nie tu piszę . Posiadam Primere 1.6 16V + gaz 96rok P11 chyba wszystko:) Problem polega na tym o ile to problem a w zasadzie kilka, iż podczas redukcji z 1 na 2 słysze pod spodem dziwny pstryk dość głośny bo nawet znajomi z około 100 metrów go słyszą, drugą sprawą jaką zauważyłem jest dziwne pstrykanie podczas szybszej jazdy np, kiedy jade na 4 biegu i puszczam gaz słyszę podobne pstrykanie jakby z tyłu samochodu tak samo na 5 biegu. A najbardziej wkurzającym problem jest przygasanie podczas skrętu w prawo na luzie nie gaśnie ale obroty schodzą na około 300 400, byłem z tym problem u gazownika wymienił parownik i w zasadzie pomogło na miesiąc potem cały czas regulował ze skutkiem takim iż teraz jara około 17 litrów na 100 a w trasie 13 Przykręciłem sobie juz sam ten gaz bo ileż można się wk***iać na kogoś pali mniej ale problem bez zmian, dodam może że to silnik na jednopunktowym wtrysku, i wiem że nie musi w nim być wcale sekwencja bo już takie opinie też słyszałem, W aucie wymieniłem świece przewody na boscha, filtr paliwa i powietrza także na boscha, zero efektu a wydawało by się nawet jakby problem się nasilił po tych wymianach . Bardzo dużo jeżdżę więc jest to kłopotliwe a nawet uciążliwe ale mechanicy ręce rozkładają i zero pomysłów ostatnio słyszałem że może to być servo ale czy to możliwe może macie jakieś pomysły. Dzięki z góry za sugestie i pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Depesz Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Musisz rozwinąć pojęcie pstrykania bo nie ogarniam Gdzie ten pstryk pod podłogą pod silnikiem / Dzieje sie tak tylko na LPG czy na bp tez/ Jeśli piszesz ze gdzies z tyłu to moze zapchany katalizator ale wtedy auto miało by strasznego muła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skarbek100 Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Pstrykanie dochodzi spod auta za kółkiem wydaje się jakby z tyłu pod autem ale siedząc z tyłu wyrażnie słychać że to gdzieś z tyłu silnika, dzieje się tak i na benzynie i na lpg przygasa także i na tym i na tym choć na benzynie jest to prawie nie odczuwalne. Co do kopa to ma niesamowitego buta aż mnie czasem zadziwa bo biore na luzie silniki 2.0 oczywiście na starcie, wyciąga mi na gazie ok 170km/h na benzynie nawet 190 sprawdzałem na autobanie więc silnik idzie jak burza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Depesz Opublikowano 4 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2012 Skoro masz moc kata mozna wylkuczyś. A to pstrykanie to nie przypadkiem stukanie?/ Moze to pprostu poduszka skrzyni wali jak puszczasz sprzegło po zmianie biegów z 1 na 2 a co do przygasania to silnik krokowy i przepustnice czyściłeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skarbek100 Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Hmm sprawdze to wszystko i dam znać a ta poduszka skrzyni to gdzie się znajduję cięzko ją będzie wymienić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Depesz Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Poduszke masz pod pułką akumulatora. Na niej wisi skrzynia. Taka okrągła z gumą i dziura na śrube w środku. Guma musi być cała. Druga poducha jest za silnikiem miedzy skrzynią a silnikiem na belce podłużnej podytrzymującej silnik zwie sie ona chyba sankami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skarbek100 Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 oki postaram się to szybko sprawdzić Poduszki sprawdzone są dobre nie trzeba wymieniać nic nie lata i tam nie stuka, leżąc pod autem ustaliłem miejsce stukania i jest to między katalizatorem a końcówką tłumika jakby coś w rure wpadło wiec to raczej pikuś, zostaje czyszczenie krokowca i przepustnicy żeby wyeliminować przygasanie ale sam tego chyba nie zrobię więc podjadę do mechanika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DAX85 Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Rura wydechowa uderza o tylny wahacz. Wymień wieszaki gumowe trzymajace rurę jeśli są popękane i porozciagane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skarbek100 Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 i trafione w sedno:) wymienione i przestało stukać aż miło:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.