Gość tomsarnecky Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Mam problem ze zbyt dużym spalaniem paliwa przez moją Almerę N16 - ok. 11L/100km w jeździe po mieście. Ostatnio miałem problemy ze zbyt niskimi obrotami na biegu jałowym ok. 500 - 600 i z tego powodu gaśnięciem silnika. Po wymianie przepływomierza i przeczyszczeniu przepustnicy obroty podniosły się do ok. 1000 - 1100 i tak się utrzymują, samochód nie gaśnie. Jakiś czas temu wyskoczył mi też błąd silnika, nieprawidłowo działająca sonda lambda ale po wykasowaniu błędu nie pojawił się nowy. Ma może ktoś jakiś pomysł o co chodzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 1. Jaki silnik? 2. 1000 - 1100 obrotów to stanowczo za dużo jak na wolne obroty. 3. Skoro był błąd sondy lambda - tutaj bym szukał usterki. Jedź do elektryka i niech ją pomierzy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buladag Opublikowano 5 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2012 Przy jeździe typowo miejskiej to w miare normalny wynik dla QG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Borofik Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 czy po wymianie przepływki i czyszceniu przepustnicy robiłeś planowanie czujnika? Jeżeli nie to jest to twój problem. Z tego co pamietam zapalasz silnik wyłączasz wszystko co pobiera prąd, za przepustnicą jest czujnik ( brązowy kolor kostki ) wypinasz ją na ok 15 sek. następnie wpinasz i zostawiasz auto na chodzie, obroty jałowe ustawia sie automatycznie na ok 700. I to wsio. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.