PrimerkaTD Opublikowano 6 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2012 Moj Nissanik Od Pewnego Czasu Jak Wcisnę Sprzęgło I Zatrzymuje Sie Do np. Świateł Zaniża Obroty Tak Na 600 Po Czym Wskakuje Na Poprawne Przy Których Pracuje Silnik. Silnik 2.0 TD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maciek90 Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Suwak w pompie się zacina, po jakimś czasie będą spadały bardziej i jest ryzyko gaśnięcia. U mnie jest to samo lecą obroty do 600, i w momencie podnoszenia obrotów potrafią spaść do 400 i aż się zatrzęsie i albo się uratuje albo zgaśnie, już nieraz mi zgasł głównie na zakręcie, po czyszczeniu suwaka jest tylko spadnięcie obrotów do 600, jak będę miał czas to go lepiej dotrę bo też jeszcze miał lekkie zacięcie w jednym miejscu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skarbek100 Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Można rozwinąć temat. Mam ten sam problem primera p11 1.6 96rok 90km benzyna gaz, O jaką pompę chodzi bo u mnie problem pojawia się tylko na gazie na benzynie jest oki, gaz zwykły nie sekwencja i żaden gazownik mi nie może tego ustawić dobrze. Dodam że już wymieniłem parownik na nowy i po ustawieniu problem się dużo zmniejszył ale nie do końca i po pół roku jest coraz gorzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adambyw Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 skarbek100 tu mowa o dieslach, i o pompie wtryskowej, której nie ma w benzynce. Z tego co widzę wciśnięcie pedału hamulca ma (elektronicznie) wpływ na działanie silnika. Zauważyłem że wciśnięcie hamulca automatycznie generuje w komputerze zdjęcie nogi z gazu. Można to sprawdzić, przyspieszając, gaz do podłogi, i lekko nacisnąć pedał hamulca, tak żeby nie hamować. Samochód przestanie przyspieszać. Tak się zastanawiam czy to nie jest związane z tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nrb Opublikowano 19 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2013 Ciekawe co piszesz adambyw, muszę sprawdzić czy u mnie też tak jest. Ale może też to być spowodowane faktem że wciśnięcie hamulca otwiera zawór podciśnienia w serwie i automatycznie zmienia się ciśnienie powietrza w dolocie, dlatego przestaje przyspieszać... Kolego skarbek100 a spróbuj podczas jazdy wcisnąć sprzęgło bez hamulca i zobacz czy problem tez będzie występował. U mojego taty w P10 1.6 też tak było i okazało się że powodem był zbyt szeroki dolot powietrza. Częściowe zatkanie (ale tak z umiarem) wlotu rury zlikwidowało problem, nie powodując utraty mocy. A najlepiej to bym radził podjechać do DINO do Koszalina, kawałek masz ale na pewno wyjedziesz zadowolony :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skarbek100 Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Wciśnięcie sprzęgła także powoduje problem a pogarsza go dodanie hamulca, Spróbuje zmniejszyć ten dolot powietrza i zobaczymy. Co do tego koszalina to nie problem i tak tam często jestem tylko nie kojarze tej firmy Dino mógłbyś jakoś dokładniej podać bo w google nie wiem czy dobra firma wyskakuje. Pozdro:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzeRuSco Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Dino http://forum.nissanklub.pl/index.php/user/1037-dino/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość skarbek100 Opublikowano 20 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2013 Dzięki bardzo jak to zatkanie rury troche nie pomoże to spróbuję tam, bo powoli zaczyna mnie ten problem lekko móiąc wnerwiać i cały urok tego samochodu pryska, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.