szkrab Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 (edytowane) szukałem ale nic nie znalazłem interesuje mnie czy do primer wkładali jeden typ skrzyni bo ta u mnie ma kiepskie przełozenia na 5 biegu przy 2tys obrotów licznik pokazuje około 80 km/h a spotkałem juz dieselki ( passat , mondeo , a4) ze przy 2tys obrotów maja na 5 biegu 100 a nawet prawie 120 km/h wiec jak to jest z tymi japonczykami ?????? Edytowane 7 Maja 2012 przez szkrab Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Zacznij od filtr powietrza,przepływki Egra i turbopoierdziawki. TrakorPrimera to nie bolid ale taki przymuł to nie wina skrzyni tylko najprędzej braku powietrza w mieszaninie napędzającej zaledwie 90 kuców Jak się nie mylę w dieslu była tylko jedna skrzynia a od benzyny nie podejdzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkrab Opublikowano 8 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 nie chodzi mi o przepływki i inne takie sprawy chodzi mi o przełozenia na skrzyni bo wydaje mi sie ze jak na diesela to primera ma chyba troche za krótkie a wiadomo jak by primera miała chociaz piątke dłuzsza to ekonomia by sie poprawiła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Ekonomia ci się poprawi jak będziesz miał sprawny układ zasilania silnika. Przecież nie wstawisz tam chyba skrzyni od paska czy innego kibelwagena Dlatego sugeruję ci sprawdzenie najpierw tych rzeczy, jeśli czujesz że twój traktor nie ma siły. Jakie prędkości i obroty są u mnie to Ci nie odpowiem bo mój traktor zapewne został juz przerobiony na żyletki. Sprawa obrotów i prędkości jest adekwatna do masy. Gdzieś tam kiedys był temat o tym i sam zamieszczałem w nim swoje spostrzeżenia, więc bądz łaskaw poszukać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkrab Opublikowano 8 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 (edytowane) kolego już pisałem że nie o siłe mi chodzi i to nie jest temat zasilania , mieszanki itp co filtr powietrza ma do ilosci zębów w skrzyni?????????? jeżeli potrzeba łopaty to tłumacze : jak na primere chodzi pięknie są wymienine filtry , przepływka i te wszystkie bajery sprawa obrotów i masy to inna wogóle sprawa z niego tematu tu jest sprawa SKRZYNI BIEGÓW a co do wymiany skrzyni : dobrze wiesz że innej sie nie wsadzi niz od primery i to diesela więc powtarzam : interesuje mnie mechanika skrzyni myślałem że odezwie sie jakiś spec od tych spraw Edytowane 8 Maja 2012 przez szkrab Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hary7 Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Tylko ten typ skrzyni występował z tym silnikiem. Ale policz sobie - 2.000 obr to 80km/h ; 4.000obr to 160km/h ; 5000 obr to 200km/h Ten samochodzik nie pójdzie więcej niż 180 - 190/h bo silnik jest za słaby więc wyższe przełożenie w skrzyni mijało by się z celem. Takie jest moje zdanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 raczej chodzi o ekonomię, jadąc 120 masz 3000 obr, a jakby było 2500 lub 2200 to by może mniej palił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
and_pec Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 Ja na codzień robię z 500 km dziennie służbowym Combo z marnym 1,3 CDTi 69KM Na pace mam zawsze z pół tony ładunku. Przy 2k obr mam 80km/h przy 2,5-100 przy 3-110 a przy 4-4,2 osiągam już max prędkości możliwości tego muła roboczego osiągając 145km/h. Jak jest pusty to leci do max 150/h ale nie czuję aby obroty mu jakoś malały. Na 45 litrach robię tym 680-720 km tak że też nie jest oszczędnie Silnik Primery cd20t nigdy nie był oszczędny. Ta jednostka nie wyszła wybitnie japońcom, a co do przełożeń skrzyni to jak widzisz nie tylko w primie tak jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkrab Opublikowano 12 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 raczej chodzi o ekonomię, jadąc 120 masz 3000 obr, a jakby było 2500 lub 2200 to by może mniej palił. dokładnie o tym myślałem nie trzeba wtedy tak piłowac silnika przy wiekszych predkosciach na ale jak nie ma innej do przekładki to juz trzeba jakos wytrzymac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek1958 Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 Wcale nie jest tak tragicznie tym spalamiem w nissanie . jesli wszystko sprawne i dobrze ustawiony to duzo wiecej nie pali niz np. vw . Co do skrzyni biegow to jest ona dobrana do silnika i wcale przelozenia skrzyni w nisanie nie roznia sie duzo np od vw 4 1,9 tdi 90 km. Pierwszy bedzie nissan a drugi vw . I tak 1 bieg 3,06-3,5 . 2 bieg 1,83-1,944 3bieg 1,21-1,26 4 bieg 0,93- 0,838 5 bieg 0,73 - 0,683 . Porownuje to do vw dlatego ze wszyscy sie do tego odnosza. Moze i pali troche mniej vw ale nasz nissan jest ciezszy od niego . Poza tym ja wole w trase jechac nissanem bo tak nie trzepie jak vw . nasz nissanek jest dluzszy. ja sie zastanawiam nad zalozeniem interccolera ale jak zrobie turbine. Powinien wtedy mniej palic . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 12 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 jeśli porównywać jazdę primerą a golfem IV czy octavią, to nissan wygrywa zdecydowanie pod względem komfortu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkrab Opublikowano 12 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2012 jezeli chodzi o wygode to sie zgodze jezeli chodzi o golf 4 ale według mnie golfa to chyba powinno sie porownywac z almera bo to chyba ten segment? teraz jechalem passatem on 116 koni pompowtryski - dynamika nieporównywalna spalanie mniejsze i konfort tez nie kiepski nawet na felach 17" na piatym biegu 2000 obrotów na zegarze ponad 100/h ale to juz inna technologia nissan za to prostota jak sie dba to ciezko cos zepsuc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.