Gość Yeryfriko Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Witam , otóż mam problem , samochód mi padl , byl po wymianie uszczelki pod głowica wiec duzo mechanizmów było odkręcanych ,mam bardzo slabe napiecie podczas krecenia w cewce zapłonowej rzedu 11V .., wiec od razu nie ma tez iskry na świecach , zobaczyłem na check engine i komputerek wystukał blad 21 , sprawdzałem na necie ale nie znalazlem nigdzie satysfakcionujacej mnie informacji bym mógł rozwiązać ten problem , macie jakieś pomysły ? Bezpieczniki wszystko okej, sadze ze tak jakby masy nie bylo na silniku , chodz jak przykładam miernik i dotykam to jest napiecie.. wiec nie mam pojecia co robic , jedyny mankamentem ktory mnie trapi jest przewód od masy który przyłączyłem pod glowice bo nie pamietam gdzie jest jego stare miejsce, ma to jakis wplyw na to ? Przysyłam zdjęcie gdzie podpiąłem masę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 21 jeden to wlasnie chyba aparat zapłonowy zobacz czy idzie do niego napięcie odepnij wtyczkę masz 4 kable czarny masa ,,a potem musi być napięcie ew sprawdź przepływkę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vixo Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Ile ja ostatnio wywalczyłem się z moim eGT. Nie palił jak już odburzył to po czasie gasł i nic. Jakie masz napięcie na wejściu cewki taka wtyczka dwa kable?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yeryfriko Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 do cewki wchodzi 12.03 V dokladnie , wychodzi tyle samo.. eh co do wtyczki do aparatu zaplonowego to narysowalem jakie wchodzi napięcie czarny masa i tam jakies kolorowe ;] moim zdaniem jakiś silnik jest za słabo uziemiony albo co , zgłupiałem juz.. sprawdzałem po calym silniku czy jest napiecie i w kazdym miejscu jest wiec nie wiem o co kaman.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vixo Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Tak spytałem z tym napięciem bo u mnie też było 12V z hakiem a u kumpla kilkadziesiąt razy mierzyliśmy i było 5 coś V jego palił mój nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 z apparatem to skumaj tak żę 2 kable to są sygnały na ecu idące z aparatu a check ci sie pali normalnie,,,, sprawdź czy kabel od cewki do aparatu przewodzi prąd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yeryfriko Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 kabel przewodzi prad , da sie jakos zobaczyc samemu czy aparat zapłonowy jest sprawny ? nie wiem jak podłączyć by mi pokazywalo ze wychodzi napiecie z aparatu na kable do swiec , bo aparat moze byc uszkodzony ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 wyciągasz swiece ew jak masz dodatkową podpinasz kabel i kręcisz rozrusznikiem jak działa to ok drugi pomysł to brak napięcia na wtryskach pb ew będe miał cewkę i tranzystor mocy to małe czarne ,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Yeryfriko Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 Poszedł aparat zapłonowy , zamówiłem nowy zobaczymy jutro ma dojsc przesyłka czy to rozwiąże problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.