jagiel Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Witam, ostatnio zabrałem się za porządkowanie wszelkich spraw z autem i likwidowania wszelkich jego niedociągnięć. Potrzebuje jednak rady : 1. Strasznie wibruje lewarek zmiany biegów oraz cała buda auta. Czy poduszki pod silnikiem i skrzynią moga być główną przyczyną ? 2. Auto dosłownie chwilę po odpaleniu ( czasami ) traci obroty,zbliża się do gaśnięcia i tylko przygazowanie pozwala utrzymac samochód odpalony. Co może być przyczyną ? 3. Kłopot z wstecznym. Czasem wchodzi tak "delikatnie" czyli nie słychac charakterystycznego dźwięku i po odpuszczeniu sprzegła samochód nie zaczyna cofac tylko słychac jakieś taki rzężenie/tarcie jak wrzuce wsteczny jeszcze raz tylko mocno uderze lewarkiem to wskakuje i jest okej.Co może byc przyczyną ? 4. Na zimnym silniku auto wręcz tragicznie zbiera się spod świateł i do 1500 obrotów bardzo słąbo ciągnie. Co może byc przyczyną ? Dodam,że próbowałem zrobic autodiagnostykę ale w ogóle nie zapala mi sie kontrolka check. Ma to miejsce odkąd jeden magik od elektroniki przeprogramowywał mi komputer i usuwał moduł immo bo samochód nie chciał odpalić za nic w świecie. Dzięki z góry za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Ad.1 Jak najbardziej, zużyte poduszki powodują drgania całej budy. Ad.2 Problem z dawką rozruchową, ewentualnie z czujnikiem, który zmienia kąt wtrysku na zimnym silniku - tutaj wypadało by do jakiegoś warsztatu skoczyć, ale takiego od diesli. Dla kogoś kumatego to chwila roboty. Ad.3 Normalna rzecz, nie przejmuj się tym, bo te skrzynie tak mają. Jak wsteczny nie chce wejść do końca to puść sprzęgło i wciśnij jeszcze raz, wejdzie. Ad.4 Na zimnym silniku w dieslu silnik pracuje na tzw. przyspieszonym zapłonie. Głośniej klekocze, jest mułowaty, wolniej wkręca się na obroty. Normalna rzecz, gdyby nie to cudo, to zimnego diesla byś odpalał z pół godziny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jagiel Opublikowano 9 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Co do tej dawki rozruchowej/czujnika to kwestia regulacji ? czy wymiany części ? Bo chce mniej więcej przygotować się na koszta. I jak ktos wie to jaki jest koszt wymiany wachaczy w Primerze ? bo tłucze na dołach jak szalona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 Zależy, co będzie uszkodzone - być może wystarczy sama regulacja. A co do wahaczy - zapewne wystarczy wymienić same tuleje, a to są naprawdę śmieszne pieniądze (tuleja dobrej firmy ~30zł) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paweleknowakowski Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 o wahaczach masz tu temat, http://forum.nissank...kcja-obrazkowa/ o luzie na dźwigni biegów i problemach z wstecznym tu http://forum.nissank...eg%C4%82%C5%82w i http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/66918-wp11-jak-naprawic-luzy-gaki-biegw-przy-skrzyni-20-td/ spec pewnie wyjął żarówkę żeby nie świeciła i pokazywała że coś jest nie tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jagiel Opublikowano 11 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Warsztat od diesli juz znalazlem,niedlugo sie umowie. co do wachaczy to jak bylem u mechaniora ktoregos raazu to mowili o wymiane calych wachaczy a wczesniej zalecali sworznie. jesli mowa o specu to nie sadze ze bawil sie zaroweczka,raczej jego programowanie kompa od nowa przy wyrzucaniu klopotu z immo dalo taki efekt ze nie mam teraz autodiagnostyki spinaczem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 Odnośnie wahaczy - jeśli kupisz jakieś ze średniej albo niższej półki, rdza je zeżre migiem. Dlatego jeśli masz oryginalne i nie są pordzewiałe to lepiej założyć nowe tuleje. Chyba, że kupujesz coś z wyższej półki typu Yamato, to wtedy cały wahacz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jagiel Opublikowano 21 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 wczoraj ponownie bylem u mechanika. mam juz kontrolke silnika okazalo sie ze ja celowo odcieli bo blad z immo obeszli jakos na okolo i dalej mi pokazuje blad 143 - klopot z immo. natomiast co niepokojace znalazlem dodatkowy blad nr 92 czyli : 92 Engine control relay, shut-off time – too late Przekaźnik kontroli silnika, odcinający czas - za późno jaki czas i czego ??? nie znalazlem na forum tego bledu. powiedzcie mi co to jest i co z tym zrobic i czy moze miec wplyw na wrecz kolosalne spalanie oraz strasznie zamulony silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slaweq22 Opublikowano 21 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2012 blad 143 - klopot z immo. natomiast co niepokojace znalazlem dodatkowy blad nr 92 czyli : błąd nr 143 to "Niskie napięcie w obwodzie czujnika O2(Zespół 1 Czujnik 3)" błąd nr 92 mi wypisało tylko, że masz cytuje "Wysoki poziom w obwodzie sterowania regulatora ciśnienia paliwa 1" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.