Gość slaweq22 Opublikowano 9 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2012 witam, mam zamiar zmienić układ hamulcowy mojej n16 tarcze jak wiadomo 280mm i stąd wysuwa się pytanie czy zaciski i i tarcze podejdą z mercedesa slk zaciski 4tłoczki tarcza 300mm. Wiem, ze musze zmienic rozstaw. Średnica [mm] 300 Grubosć tarczy hamulcowej [mm] 28,0 Minimalna grubość [mm] 25,4 Typ tarczy hamulcowej wentylowany Przetwarzanie stopowy / wysoko nawęglany Powierzchnia pokryty dodatkową warstwą Ilosć otworów 5 średnica otworu [mm] 112 Wysokosć [mm] 46,5 średnica otworu centrujacego [mm] 67 Średnica wewnętrzna [mm] 154 otwór o żr [mm] 13,3 artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 ze żrubami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechalm Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 ciezko powiedziec, ale jesli by Ci sie cos takiego udalo to ja tez bym to zrobil u siebie bo nie moge zniesc ciagle powracajacego problemu z wibrujacymi hamulcami z przodu;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slaweq22 Opublikowano 10 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2012 zamówiłem zestaw z 406 v6 i tarcze z fiata coupe 305mm u znajomego co sprowadza samochody na części, ale nie wiem czy je dostane jak sie skapną po ile na aledrogo Wracając do slk fitmy Ate nr 39 to mam te zaciski, ale bez prętów i blaszek trzymających klocek o ile mi wiadomo to tylko serwis ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzechalm Opublikowano 11 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Maja 2012 i ten zestaw bedzie Ci pasowal>> jakies prserobki musi przejsc pewnie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slaweq22 Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 czajnik ma taki setup u siebie, daje zdjecie znalezione na forum. Mam nadzieje, ze sie nie obrazi http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1bde7987a0514015.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Coobcio Opublikowano 11 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2012 Najprościej zrobić szczep taki jaki ja robiłem kiedyś w swojej P10, na zet z 200SX S14, czterotloczkowe zaciski grube tarcze, nie trzeba robić adapterów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość slaweq22 Opublikowano 13 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2012 wiem widziałem Twoje posty z tym, ale ciężko je dostać w rozsądnej cenie...500zł za same zaciski to dla mnie troche przesada, razem z dobrymi tarczami i klockami wyjdzie 1k :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maius Opublikowano 14 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2012 Ja i w N16 i w T31 bym zrobił jak mówi Coobcio, 4-tłoczkowe zaciski z 300ZX/S14, do tego tarcze 280x30mm. W N16 na pewno pasuje (tylko albo toczymy tarczę albo rezamy zacisk), nie wiem jak w X-Trail. Dodatkowym plusem jest fakt, że bardzo podobne zaciski Sumitomo były stosowane w subaru imprezie WRX - klocki są identyczne, a wybór jest znacznie większy. Klocki standardowe TRW kosztują w okolicach 100zł, ale wybierać mozna z wszelkiej maści EBC, Ferodo DS, Hawk... Aha, i zestawy naprawcze (gumki, blaszki, tłoczki) też są łatwodostępne (pasują od subaru) i nie takie drogie, więc w razie co nie zostaje się na lodzie z niesprawnymi hamulcami. Edit: jak jest miejsce w feldze to można na adapterze wrzucić te zaciski i do tego większe tarcze, nawet ponad 300mm średnicy (od murano) i mamy jeszcze lepszy zestaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.