Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

big brake n16


Gość slaweq22

Rekomendowane odpowiedzi

Gość slaweq22

witam, mam zamiar zmienić układ hamulcowy mojej n16 tarcze jak wiadomo 280mm i stąd wysuwa się pytanie czy zaciski i i tarcze podejdą z mercedesa slk :) zaciski 4tłoczki tarcza 300mm. Wiem, ze musze zmienic rozstaw. Średnica [mm] 300 Grubosć tarczy hamulcowej [mm] 28,0 Minimalna grubość [mm] 25,4 Typ tarczy hamulcowej wentylowany Przetwarzanie stopowy / wysoko nawęglany Powierzchnia pokryty dodatkową warstwą Ilosć otworów 5 średnica otworu [mm] 112 Wysokosć [mm] 46,5 średnica otworu centrujacego [mm] 67 Średnica wewnętrzna [mm] 154 otwór o żr [mm] 13,3 artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca 2 ze żrubami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ciezko powiedziec, ale jesli by Ci sie cos takiego udalo to ja tez bym to zrobil u siebie bo nie moge zniesc ciagle powracajacego problemu z wibrujacymi hamulcami z przodu;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość slaweq22

zamówiłem zestaw z 406 v6 i tarcze z fiata coupe 305mm u znajomego co sprowadza samochody na części, ale nie wiem czy je dostane jak sie skapną po ile na aledrogo :) Wracając do slk fitmy Ate nr 39 to mam te zaciski, ale bez prętów i blaszek trzymających klocek o ile mi wiadomo to tylko serwis ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i ten zestaw bedzie Ci pasowal>> jakies prserobki musi przejsc pewnie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Najprościej zrobić szczep taki jaki ja robiłem kiedyś w swojej P10, na zet z 200SX S14, czterotloczkowe zaciski grube tarcze, nie trzeba robić adapterów...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiem widziałem Twoje posty z tym, ale ciężko je dostać w rozsądnej cenie...500zł za same zaciski to dla mnie troche przesada, razem z dobrymi tarczami i klockami wyjdzie 1k :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja i w N16 i w T31 bym zrobił jak mówi Coobcio, 4-tłoczkowe zaciski z 300ZX/S14, do tego tarcze 280x30mm. W N16 na pewno pasuje (tylko albo toczymy tarczę albo rezamy zacisk), nie wiem jak w X-Trail. Dodatkowym plusem jest fakt, że bardzo podobne zaciski Sumitomo były stosowane w subaru imprezie WRX - klocki są identyczne, a wybór jest znacznie większy. Klocki standardowe TRW kosztują w okolicach 100zł, ale wybierać mozna z wszelkiej maści EBC, Ferodo DS, Hawk... Aha, i zestawy naprawcze (gumki, blaszki, tłoczki) też są łatwodostępne (pasują od subaru) i nie takie drogie, więc w razie co nie zostaje się na lodzie z niesprawnymi hamulcami.

 

Edit: jak jest miejsce w feldze to można na adapterze wrzucić te zaciski i do tego większe tarcze, nawet ponad 300mm średnicy (od murano) i mamy jeszcze lepszy zestaw.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zarchiwizowany

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...