ukaniopl Opublikowano 22 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2012 Witam wszystkich, Ostatnio nabyłem kabel/interfejs do wymienionej instalacji i przeprowadziłem auto kalibracje. Auto odzyskało trochę mocy i nawet zmieniła się charakterystyka silnika, a co najważniejsze zniknęły wszystkie problemy. Teraz czekam, zeby zobaczyć jakie jest spalanie. Chciałem prosić o pomoc w zrozumieniu co oznaczają wartości podane w mapie i jak je zmieniać oraz co znaczy regulacja przed wtryskiem i cięcie. Czy takie ustawienia wyglądają na sensowne? Dzięki. Liznalem tematu regulacji wiec sam sovie odpowiem. Na mapie u gory sa obroty, co jest oczywiste. w pionowej kolumnie mamy czasy wtryskow, nazwijmy je obciazeniem. w komorkach sa czasy albo tez wspolczynniki, ktore odpowidaja za czasy wtrysku gazu. Postepowanie: robimy autokalibracje i dodajemy okolo10% do wszystkich wartosci, tak zeby czas wtrysku benzyny na ovu paliwach byl porownywalny. Potem kolej na sprawdzenie reakcji na gaz, wciskasZ gaz ido dechy i obserwujesz reakcje silnika. Jesli jest ok robisz probe drogowa. Jesli jest ok to jestes zadwolony. Jesli nie to dodajesz lub odejmujesz kilka procent i powtarzasz kroki. Co zauwazylem zwiekszajac czasy na duzym obciazeniu i prz duzych obrotach to mozesz zyskac troche wigoru na tych obrotach. Moja almera wymagala zmiany biegu przy 5k a teraz dobrze jedzie do5.5k. Jest to poza zakresem normalnej eksploatacji ale to moje spostrzezenie. Niech moc i gaz beda z wami:-P Aha mApy w zalaczniku sa nie aktualne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.