Gość gstep Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Witam Czy ktoś z was próbował wstawić do swojego terrano 3.0 v6 most z przodu? Pozdrawiam Grzesiek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakula81 Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Witam Czy ktoś z was próbował wstawić do swojego terrano 3.0 v6 most z przodu? Pozdrawiam Grzesiek Mam 2,7 TD i wstawiłem sztywniaka na przód. Tył z blokadą 100%. Czy 3,0 czy 2,7TD zasada roboty ta sama. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 w przypadku 2,7 na H322 bardzo fajnie zgadzały się przełożenia z przednim mostem z hiszpanów w 3,0 jest tak samo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gstep Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Mam 2,7 TD i wstawiłem sztywniaka na przód. Tył z blokadą 100%. Czy 3,0 czy 2,7TD zasada roboty ta sama. a zdradzisz ile cie ta przyjemnosc kosztowala? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakula81 Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 w przypadku 2,7 na H322 bardzo fajnie zgadzały się przełożenia z przednim mostem z hiszpanów w 3,0 jest tak samo? wymieniałem przód i tył więc... a zdradzisz ile cie ta przyjemnosc kosztowala? całość wyszło ok 4tys za materiały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Czy 3,0 czy 2,7TD zasada roboty ta sama. Zasada tak, ale przy 2,7 mamy mniejszy zakres "prac minimum" Redzik gdzieś miał super fotostory nt sztywniaka z przodu, może ktoś zlinkuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gramek Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 http://nissantrailriders.com/forum/viewtopic.php?f=10&t=299 Nasz kolega z forum tak się zaprezentował. Ja tez juz za tydzien bede mogl sie pochwalic ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakula81 Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 http://nissantrailri....php?f=10&t=299 Nasz kolega z forum tak się zaprezentował. Ja tez juz za tydzien bede mogl sie pochwalic ;-) czekamy Gramcio czekamy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gstep Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 na chwile obecna nie stac mnie na taki wydatek a sam nie jestem wstanie tego bo mieszkam w bloku i nie mialbym gdzie zmotac auta. Jestem posiadaczem terrano od niedawna i chcialbym go podniesc by dac mu wiekrzy przeswit. Moze moglibyscie poradzic co moge zrobic by go podniesc bo slyszalem ze malo skuteczne jest rozkrecanie na drazkach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakula81 Opublikowano 14 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Maja 2012 na chwile obecna nie stac mnie na taki wydatek a sam nie jestem wstanie tego bo mieszkam w bloku i nie mialbym gdzie zmotac auta. Jestem posiadaczem terrano od niedawna i chcialbym go podniesc by dac mu wiekrzy przeswit. Moze moglibyscie poradzic co moge zrobic by go podniesc bo slyszalem ze malo skuteczne jest rozkrecanie na drazkach najłatwiej i bez komplikacji zrób lift budy 5cm. Za pomocą kilku lewarków i pomocy dwóch chłopa w pare godzin będzie gotowe. Lift na zawieszeniu przód to tylko na drążkach podkręcić, tył podkładki pod sprężyny. Wtedy już przedłuzasz amorki, wahacz poprzeczny też musisz z długością powalczyć no i geometria przodu. Ja w takiej kolejności to zrobiłem. Buda póżniej zawiecha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Ale kolega napisał że chce większy prześwit... to co mu da podniesienie budy? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Ale kolega napisał że chce większy prześwit... to co mu da podniesienie budy? Większe koło wsadzi, nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gstep Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 wlasnie rozkrecenia z przodu drazkow... slszalem wiele zlego na temat tej metody miedzy innymi ze po kazdm wypadzie w teren bede musial jechac robic geometrie lub ze kola sa odchylone i opony sie scieraja. jakie sa wasze zdania na ten temat? zakula skad masz taki fajny snorkel? tez bym sobie zalozyl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Thespian Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Większe koło wsadzi, nie? No, ale jak chce większe koło to w sumie może coś wyciąć W TI wchodziły z tego co pamiętam 32 calowe kapcie... to ile większe te koła ma założyć? 35? Co do geometrii na podkręconych (nie rozkręconych ) drążkach, to ona leci niezależnie od tego jak mocno te drążki są skręcone... po prostu IFS jest niezbyt terenoodporny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakula81 Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 wlasnie rozkrecenia z przodu drazkow... slszalem wiele zlego na temat tej metody miedzy innymi ze po kazdm wypadzie w teren bede musial jechac robic geometrie lub ze kola sa odchylone i opony sie scieraja. jakie sa wasze zdania na ten temat? zakula skad masz taki fajny snorkel? tez bym sobie zalozyl człowieku kiblorurki i do przodu !!!! owinięte tkaniną i potraktowane żywicą epoksydową. Latam po lasach i narazie cały Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gstep Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Przepraszam za pytanie i prosze sie nie smiac ale co to IFS? I taka mala prozba z mojej strony czy koledzy mogliby opisac jak zrobic lift zaieszenia w tyranie? szukalemn forum jak zrobic to krok po kroku ale niestety nie ma takich informacji albo nie znalazlem. nie mam duzego doswiadczenia ale chcialbym sprobowac w weekend powalczyc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 (edytowane) IFS independent front steering czy jakoś takoś licz się z tym że jak podkręcisz przód to tylko do pewnego momentu da się ustawić geometrie (bez dodatków rożnych) , oczywiście są tacy co mi to już wytknęli parę razy że mają auto w teren i nie specjalnie wnikają w geometrię i wystarcza poziomica .... prawda Zakula Edytowane 15 Maja 2012 przez hugh_h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gramek Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 jest na forum. Szukaj po opisach "lift budy itd" pomocne tez jest "jak podniesc terrano" tam masz wszystko. Jak chcesz bawic sie w prawdziwy teren to przygotuj sobie dodatkowa pule kaski na to.BŁOTO WCIĄGA...!;-)) Ja tez zaczynalem od podkrecania drazkow i podkladek na sprezyny... A teraz z seryjnego zawieszenia juz nic nie mam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zakula81 Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 (edytowane) Przepraszam za pytanie i prosze sie nie smiac ale co to IFS? I taka mala prozba z mojej strony czy koledzy mogliby opisac jak zrobic lift zaieszenia w tyranie? szukalemn forum jak zrobic to krok po kroku ale niestety nie ma takich informacji albo nie znalazlem. nie mam duzego doswiadczenia ale chcialbym sprobowac w weekend powalczyc https://picasaweb.google.com/109508375496667128950/LIFTTERRANOII moze to Cię natchnie... Edytowane 16 Maja 2012 przez zakula81 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość gstep Opublikowano 16 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2012 swietny poradnik zdjecia duzo daja bo taki laik jak ja moze sobie z tym poradzic ale wiem tez ze na parkingu przed blokiem tego nie ogarne wiec jeszcze dwa tygodnie sie wstrzymam do urlopu i wtedy bede walczyl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 29 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2013 a zastanawiam się od czego mosty można by brać, ale takie z konkretnym przełożeniem powyżej 5 ceniakenzo znalazł ze frotka miała 5.13 ale to z przodu i tak ifs będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hugh_h Opublikowano 30 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2013 kolego to nie ten dział i nie ten temat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matis_uaz Opublikowano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 Witam Odnośnie zapodania sztywnej ośki do terranusa .Chciałbym sie was zapytać poważnie , czy ktoś prubował zamontować reduktor z patrola y60 2.8td do terrano wd21 2.7td, akurat tak się składa że wykonałem prawie remont generalny swojego auta (naprawa i zmocnienie ramy oraz wyspawanie kasty na tip top) sam osobiście i mam w planie założyć dyfer z patrola gr do przodu , a że nie usmiecha mi się obracać mostu (gruszka na lewą strone) to po prostu podmienie reduktor ,o ile to się uda? Teraz pewnie myślicie że jakiś czubek nawiedził to forum , nic bardziej mylnego po prostu mam taki chytry plan! Dzieki za odpowiedz pozdro... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 Zakula 81może coś wiedzieć o takiej konwersji ... rzadko zagląda ostatnio http://forum.nissanklub.pl/index.php/user/39107-zakula81/ jakaś flansza pośrednia będzie pewnie potrzebna oprócz tego przełożenie w tylnym moście trzeba by zmienić, a najprościej obydwa mosty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matis_uaz Opublikowano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 Zakula 81może coś wiedzieć o takiej konwersji ... rzadko zagląda ostatnio http://forum.nissanklub.pl/index.php/user/39107-zakula81/ jakaś flansza pośrednia będzie pewnie potrzebna oprócz tego przełożenie w tylnym moście trzeba by zmienić, a najprościej obydwa mosty odnośnie przełożeń to t1 w dislu ma identyczne co patrol y60 2.8td czyli 4:625 (8/37) ,jedynie to kwestia gruszki mostu ,trzeba by było ją zapodać na lewą strone tego bym niechciał ,choć słyszałem ze z starej k 260 2,8td dyfer idzie lżej przerobić i zębatki pasują Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.