lemmy69 Opublikowano 30 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2015 Przytoczę co onegdaj usłyszałem ... "Hiszpany" tym różnią się od pozostałych Patroli że ich przedni dyfer jest "rozbieralny" na gruszkę i rury (krótszą - prawą i dłuższą - lewą) ... wystarczy je oraz półosie zamienić stronami aby otrzymać odpowiednik terranowego dyfra ale to dopiero początek zabawy http://forum.nissanklub.pl/index.php/topic/97342-od-bulwar%C3%B3wki-do-u-boota-czyli-syndrom-zakuli/ zanim zaczniesz cokolwiek przerabiać zapraszam do lektury powyższego tematu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matis_uaz Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 lemmy69 dzieki brachu za podpowiedż ,temat który przytoczyłeś (załączył mi mózg ) ,zapodam most z K260 przełożę gruszeczkę na lewo ,reduktora nie ruszam, za zaoszczędzone złocisze wystrugam sobie np. regulowane wahaczyki , dzieki za za***iscie konkretną odpowiedź , już wiem jak to wszystko ogarnąć ,tego mi było trzeba . Dzięki piękne jeszcze raz , Pozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dżem Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Jak byś przebywał II tydzień Lutego w okolicy Zakopanego to będą takie dwa sztywniaki testowane w terenie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 O właśnie, podjechać, obejrzeć, podpytać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redwater Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 (edytowane) Najprostsza konwersja to: wahacze z range rovera P38, most odwrocony z K160/K260 (latwo sie odwraca), wał z K260 ( z podwojnym krzyzakiem, trzeba skrocic), sprezyny od krotkiego Y60 standardowe. Aha i belke pod skrzynie trzeba lekko przerobic, bo koliduje z wałem, przewody hamulcowe dlugie (od range rovera P38). Najbardziej upierdliwe jest pozbycie sie mocowan do IFS-u, trzeba ciac etapami. Aha i bardzo wazna rzecz: pilnowac kątów zwrotnic i kątu wału, przesunac przednia os do przodu o 5 cm w stosunku do IFS, inaczej nei wejda wieksze kola niz 33" a i tak bedzie obcierac. Po przesunieciu wchodzi i 37". Do zwrotnicy trzeba tez wąsa kierowniczego dorobic, znaja temat ci co robili spoa w K160/260. A co do reduktora, to K260 byly w wersji z silnikiem 2,7TD takim jak w terrano, wiec calosc skrzynia + reduktor powinna spasic, tylko kup pan taki ... Edytowane 1 Lutego 2015 przez redwater 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Redzik ... ale Ty Mavericka motałeś a kolega do Terrano poszukuje inspiracji no może podpasuje ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saydack Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 lemmy69 dzieki brachu za podpowiedż ,temat który przytoczyłeś (załączył mi mózg ) ,zapodam most z K260 przełożę gruszeczkę na lewo ,reduktora nie ruszam, za zaoszczędzone złocisze wystrugam sobie np. regulowane wahaczyki , dzieki za za***iscie konkretną odpowiedź , już wiem jak to wszystko ogarnąć ,tego mi było trzeba . Dzięki piękne jeszcze raz , Pozdrawiam! Matis jak będziesz w trakcie prac to zaproś na piwko do Ciebie (piwo ja przywiozę) chętnie zobaczę rozwiązania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 1 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2015 Najprostsza konwersja to: wahacze z range rovera P38, most odwrocony z K160/K260 (latwo sie odwraca), wał z K260 ( z podwojnym krzyzakiem, trzeba skrocic), sprezyny od krotkiego Y60 standardowe. Aha i belke pod skrzynie trzeba lekko przerobic, bo koliduje z wałem, przewody hamulcowe dlugie (od range rovera P38). Najbardziej upierdliwe jest pozbycie sie mocowan do IFS-u, trzeba ciac etapami. Aha i bardzo wazna rzecz: pilnowac kątów zwrotnic i kątu wału, przesunac przednia os do przodu o 5 cm w stosunku do IFS, inaczej nei wejda wieksze kola niz 33" a i tak bedzie obcierac. Po przesunieciu wchodzi i 37". Do zwrotnicy trzeba tez wąsa kierowniczego dorobic, znaja temat ci co robili spoa w K160/260. A co do reduktora, to K260 byly w wersji z silnikiem 2,7TD takim jak w terrano, wiec calosc skrzynia + reduktor powinna spasic, tylko kup pan taki ... Prosze bardzo, tylko nie wiem, czy sam most sprzeda: http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item=5047851403 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matis_uaz Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Aha i bardzo wazna rzecz: pilnowac kątów zwrotnic i kątu wału... Odnośnie tego najważniejszego aspektu ,mam w zanadrzu kilka narzędzi <<precyzyjnych>> których użyje w tym celu.. Dzięki kolego redwater za kolejną garść wskazówek odnośnie tej modyfikacji ,doceniam to. Pozdro Prosze bardzo, tylko nie wiem, czy sam most sprzeda: http://www.allegro.pl/ShowItem2.php?item Podziękował za info , zadzwoniłem tam gość z którym rozmawiałem powiedział ,ze niema opcji sprzedaży tajli oddzielnie, wszystko na raz albo nic ,za całość ok 5 kafli zarzekał się że ma białego kruka .Może ktoś inny skorzysta co? Za dużo za ten złom O właśnie, podjechać, obejrzeć, podpytać Święte słowa!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Jak możesz nazywać to złomem?! być może dla zwykłego szrociarza przeliczającego wszystko na kasę są to tylko kilogramy surowca dla jakiegoś gogusia w wypicowanym E-klasse ... też będą to zwykle śmieci ... ale nie dla nas, my widzimy od razu co można z tym, z tego zrobić, jak wykorzystać ... jesteśmy niczym tropiciele artefaktów, bibliofile przekopujący zakamarki antykwariatu w poszukiwaniu białych kruków czy innych tam złotych graali to są skarby! życie terenówki nie kończy się wraz z pierwszą stłuczką, to jest jak zabawa klockami lego ... nieraz dla jednego pożądanego elementu warto przebudować, przekonfigurować pozostałą resztę grunt, żeby efekt końcowy wywołał banana między uszami no normalnie jestem zniesmaczony Twoją wypowiedzią Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matis_uaz Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Jak możesz nazywać to złomem?! Uważam że ta połówka patrola na aukcji to kawał kozka ma potencjał który z pewnością ktoś wykorzysta ,ale w tym przypadku nie ja .Wyjechałem niechcący z hasłem obrażającym stan tego oto pojazdu nazywając go <złomem>, gdyż zdenerwował mnie straszliwie posiadacz i sprzedawca w jednej osobie ,tym że oczekuje za zmęczonego staruszka ,któremu jakiś wandal obciął tylną część nadwozia i podwozia !!! Astronomiczną sumę gotówki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 no dobra dobra ... nie chciałem Cię urazić, tylko z emotów nie skorzystałem gość wie co ma, stąd taka cena, a że do wykorzystania z tego tylko przedni most ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matis_uaz Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 ... ale nie dla nas, my widzimy od razu co można z tym, z tego zrobić, jak wykorzystać ... to są skarby! to jest jak zabawa klockami lego ... Słychać tu prawdziwą pasje ,oddanie się jej bez reszty ,szacuneczek kolego ,to jest rasowy off roader z krwi i kości ,a nie jakeś sraty taty, fiu bżdziu. Tak trzymać ,ukłony i brawa Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lemmy69 Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 no coś Ty ... tylko teoretykiem jestem nie mam szczęśliwej ręki do off roadu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matis_uaz Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 no dobra dobra ... nie chciałem Cię urazić, Halo to żadna obraza ,wręcz przeciwnie ,uśmiałem się jak mały <stasiu >czytając twój post :jump: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 no dobra dobra ... nie chciałem Cię urazić, tylko z emotów nie skorzystałem gość wie co ma, stąd taka cena, a że do wykorzystania z tego tylko przedni most ... Przedni most i silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matis_uaz Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 no coś Ty ... tylko teoretykiem jestem nie mam szczęśliwej ręki do off roadu I do tego skromny ,podwójne brawa Przedni most i silnik No silnik na rezerwe .jak znalazł 5 koła i ktoś go przygarnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 3 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2015 Zawsze mozna jakos sie zrzucic, ktos most, ktos silnik, kwestia tylko dogadania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redwater Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 Tylko ze zbytem na te silniki jest problem, nie chca sie psuc. Krukiem to tam jest skrzynia+reduktor i tyle. No moze jeszcze przedni most jesli ma nie zżarte kule z chromu, ale nie ze kruk, no chyba ze czarny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 5 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2015 A u mnie był raz wymieniany z tego co wiem, bo się przytarł jak na autostradzie sie dziura w chlodnicy zrobiła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matis_uaz Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Jedynie wrogiem tego silnika jest zaniedbamie go przez kierowce ,lub ekscesy w stylu przedziurawiona chłodnica ,turbinka w stanie przedrozpadowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Badger1s Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Dziurawa chłodnica już była, po tej przygodzie jest teraz właśnie turbinka w stanie przedrozpadowym chyba Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matis_uaz Opublikowano 9 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Lutego 2015 Krukiem to tam jest skrzynia+reduktor i tyle. Tak to prawda najszczersza .Reszta tajli to k260 , nielicząc silnika z terrano i jego wiązki elek. . Jeżeli ktoś z was ma 260 to zadzwońcie tam jeżeli coś potrzebujecie , bo coś czuje że gościu miał zły chumor jak zemną rozmawiał,i chciał mi sprzedać całość a nie poszczegulne części Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
redwater Opublikowano 10 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2015 Jeszcze jedno, przy zastosowaniu reduktora z wyjsciem walu na przod po stronie pasazera, trzeba mocowania silnika przespawac, bo przy wyjsciu po stronie kierowcy silnik jest przesuniety lekko w strone pasazera, wiec trzeba zrobic odwrotnie. Motania chyba wiecej niz przy odwracaniu mostu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość matis_uaz Opublikowano 11 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2015 Jeszcze jedno, przy zastosowaniu reduktora z wyjsciem walu na przod po stronie pasazera, trzeba mocowania silnika przespawac, bo przy wyjsciu po stronie kierowcy silnik jest przesuniety lekko w strone pasazera, wiec trzeba zrobic odwrotnie. Motania chyba wiecej niz przy odwracaniu mostu. O widzisz ,o tym nie miałem pojęcia , za dużo zachodu, ja zostaję przy przeróbce dyfra z k260 to sie wydaje bardziej trafione . Dzięki kolego za cenną wskazówkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.