Gość Oconer1 Opublikowano 13 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Maja 2012 Witam, wszystkich serdecznie. Mam taki problem co do mojego nissanka a konkretnie silnika 1,3 ohc e13s, ustawiłem pierwszy tłok w gmp na rozrządzie, i ustawiłem kąt wyprzedzenia zapłonu na słuch (poruszając aparatem zapłonowym). Ale mam pewien nie dosyt bo mam lampę stroboskopową i ostatnio jestem w posiadaniu książki serwisowej i wyczytałem tam właściwy kąt wyprzedzenia zapłonu 2 + 2° przed GMP 800 + 50 obr/min (obrotomierza nie mam). Pytanie moje jest takie: -Jak zmierzyć tą wartość (2 + 2° przed GMP) wiem, że mierzy się to na kole pasowym w odniesieniu o obudowę paska rozrządu ?. -Co to oznacza 2 + 2° przed GMP (czyli o co chodzi z tym 2 +2 stopnie) ? - Na kole pasowym są takie wytłoczone kulki co one oznaczają ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.