Gość marak4 Opublikowano 15 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Maja 2012 Witam, od pewnego czasu borykam sie z problemem spadku mocy na cieplym silniku, jak silnik zimny to ładnie wkręca sie na obroty, przyspiesza dobrze bez zadnego przerywania itp, natomiast jak tylko sie zagrzeje to gorzej wkręca sie na obroty, słabo przyspiesza i ogolnie jest taki mułowaty. Mowa oczywiscnie o benzynie, na gazie nie występuje taki problem. Dodam ze przewody, kopółka, swiece i przepływomierz są ok, prawdopodobnie uszkodzona jest sonda lambda i teraz pytanie czy mialo by to az taki wplyw?? Zastanawiam sie tez nad czujnikiem polozenia przepustnicy bo mierzyłem napiecia na nim i jakies glupoty wychodzily oraz czujnikem temp. Prosze o jakies sugestie bo nie mam juz pomyslu:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Oconer1 Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 To jest wtrysk, czy gaźnik ? Jak gaźnik to może być spowodowane automatycznym ssaniem, co do wtrysku to nie mam jeszcze doświadczenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polo1976 Opublikowano 17 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2012 Lambda ma wpływ na mieszankę paliwo-powietrze. Jeśli masz 1-żyłową sprawdź ją miernikiem(jest opis na forum) może być jeszcze krokowy nie wykluczłbym też tego TPS-a on steruje pracą przepustnicy. możesz spróbować odpiąć lambdę i zobaczyć co się będzie działo. Tylko nie wiem jak wtedy będzie pracować na gazie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość komorokoro Opublikowano 18 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2012 To jest wtrysk, czy gaźnik ? Jak gaźnik to może być spowodowane automatycznym ssaniem, co do wtrysku to nie mam jeszcze doświadczenia. tak gaznik w GTI lol mysle ze lambda na gazie też by dawała znac w razie uszkodzenia oststnio u mnie też nie chciał jechać, nie miał mocy i winna była lambda, wystarczyło kable psiknąć sprejem do elektryki poprawić i jak nowy lata ale te objawy były na obu paliwach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Tofu Opublikowano 1 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2012 w zależności od rodzaju gazu 1 generacja ustawiana na śrubkę nie ma wpływy na lambdę ,,,, reszta juz tak ,,,, sonda ma podstawowe zadanie przy doborze mieszanki ,,, uszkodzona w 90 % nie działa i daje stałe napięcie 0,2 V informując ecu o zbyt ubogiej mieszance ,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.