Edek01 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 (edytowane) Uważaj bo pojawiły się Nexen made in china broń boże nie kupuj!!!!!!!!!! Made in Korea tak polecam Letnią, Zimową ,Całoroczną Ranger moje o tak agresywnym bieżniku nie są głośne ,nie huczą Edytowane 9 Czerwca 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 Ja wkleiłem jak wygląda mój bieżnik nie hałasuje Stider jak Nexen był by taki kiepski to nie szedł by na pierwszy montaż do wielu marek samochodów ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 Ale poza Dacia za wiele marek nie daje tych opon na pierwszy montaż. O ile ktoś jeszcze daje... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 (edytowane) Stider dokładnie nie raz czokowałem samoloty i odczokowywałem trza mieć nerwy i dobre słuchawki bo jeden błąd i mielone Jezuuu ile ja już w życiu robiłem W Kia też idą na pierwszy montaż i Hyundaiu, teraz Dacia jakoś będzie Edytowane 9 Czerwca 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 do Dustera na pierwszy montaż trafiają Continental Cross Contact lub Michelin Latitude Cross - więc klasa całkiem niezła. A co do 4x4 - z tym jest jak z prezerwatywą - lepiej mieć niż nie mieć, bo nigdy nie wiadomo kiedy się może przydać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 Nexen to chiński właściciel ,który wykupił jedną z firm oponiarskich w Koreii i wiele w Chinach. Zresztą zajmują się wieloma rzeczami. Więc nie wiem co Cię Edwardzie tak zdziwiło ,że są made in china , zresztą dobrze to już przedyskutowaliśmy parę miesięcy temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 Na portalach oponiarskich chodziła i chyba dalej chodzi nie do końca oddająca prawdę informacja, że Nexen to koreańska marka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 (edytowane) Nexeny wychodzą z fabryk Korea i china z opinii ludzi co kupili wszelakie Nexen Korea bardzo zadowoleni z china klną Ja tam jak je dotre a szykuje mi się sporo wyjazdów w lato to następne będą Cross Climate Edytowane 9 Czerwca 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 Jeżeli produkt ma różna jakość zależną od fabryki, to bardzo źle świadczy o marce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 (edytowane) Ranger a co powiesz na to że Dunlop ma na oponie Made in Poland i są tragicznej jakości bo są robione w Dębicy a Dębica robi teraz nawet Klebera co znika w oczach a ja pamiętam kiedyś Klebera made in germany to była opona super To tak jak super Dębica Presto made in Poland pow 140km/h bicie a made in france super do 200km/h Opony strasznie zdziadziały ! Edytowane 9 Czerwca 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 Pewnie jakieś drobne wahnięcia jakości występują nawet u renomowanych producentów. Ale w przypadku Nexena mamy dwa stany - dobrą jakość i tragedię. A to świadczy źle. Nie potwierdzam Twojej oponii o polskich wytwórniach oponiarskich. Sam mam Bridgestony z Polski i są super. Miałem w innych samochodach opony dobrych światowych producentów wytwarzane w Polsce i też były dobre. Ba, zaryzykuję nawet stwierdzenie, że Fuldy z Polski były nawet lepsze od tych wytwarzanych w innych krajach. Jakość opon generalnie jest inna niż kiedyś. Po pierwsze ze względu na ekologię a po drugie na dostepność i róźnorodność. Nie ma sensu robić super trwałych opon, bo średni wiek opony w Europie to 4-5 lat. Do tego, są jeszcze zamieniane na zimę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
manix Opublikowano 9 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2015 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 w 2016 roku najprawdopodobniej pojawi się taki oto mix koncernowy w postaci małego, miejskiego crossovera na bazie nowej płyty podłogowej micry. W Europie (o ile go wprowadzą) tradycyjnie przypną mu na masce otwieracz do piwa. W Indiach i na innych rynkach pozaeuropejskich ozdobią ją rombem. Jego przednia atrapa dziwnie jakoś kojarzy mi się z DD po liftingu. Jeśli obiecywana cena (ok. 25 000 zł) będzie w miarę realna, powinien sprzedawać się jak ciepłe bułeczki. Mając np do porównania Pandę czy Picanto (bo sądząc po wymiarach 368 cm długości,158 cm szerokości i ponad 18 cm prześwitu!, mniej więcej w tej okolicy się usadowi) i to maleństwo - miałbym spory problem z decyzją. W sam raz coś dla pani domu do codziennych zmagań z miejską dżunglą http://superauto24.se.pl/nowosci/renault-kwid-oficjalnie-maly-crossover-ktory-w-europie-bedzie-dacia_608084.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Wygląda nawet fajnie. Zobaczymy jak to będzie się prezentować w realu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chimba Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Silnik 900 cm słabo trochę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 o silnikach na razie nic konkretnego nie wiadomo, może dostać 900 Tce, 90KM w takim małym autku to aż nadto, a najlepiej by było,żeby w wolumenie znalazł się stary, dobry 1,2 16V 75KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 No ten 0.9 Tce to jest super, żeby nie te tyrytutki to by wyskoczył z komory i po polu radośnie terkotał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dar1962 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 pięknie słychać zawór turbinki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 Zawór zaworem zgadzam się ale dlaczego on tak się trzęsie że trzeba go wiuzać tyrytutami aby na pole nie uciekł ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@reS Opublikowano 15 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2015 (edytowane) Jak traktor......ten zawór OK ale reszta to kicha jakich mało. W Seicento silnik chodzi ciszej i równiej. Heehe...na youtube są filmiki jak się trzęsie w środku przy 130-150 km/h Wibracje jak w starej Skodzie Rapid Edytowane 15 Czerwca 2015 przez M@reS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 Akurat na tym filmiku silnik jest dłubnięty. Dolot przerobiony, chyba jakaś forma stożka, dlatego chodzi głośno i stąd te taśmy zaciskowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 Ale gibania nie da rady ustabilizować tytytutami bo strasznie się gibie tet super silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 Taśmami zaciskowymi jest ustabilizowany przerobiony dolot a nie sam silnik. Wiele trzycylindrowców na zimno trochę się giba. To jeszcze nic nie znaczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edek01 Opublikowano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 (edytowane) Tak tak nic nie znaczy ,a szklanka z wodą to by nie ustała jak na moim Wszystkie silniki trzycylindrowe nie pracują gładko,tylko to jest Delirium Edytowane 16 Czerwca 2015 przez Edek01 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ranger Opublikowano 16 Czerwca 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2015 Silniki nie służą do tego, aby trzymać na nich wodę w szklankach. To, że się na zimno, przy niskich obrotach trochę trzęsą, absolutnie nich nie dyskwalifikuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.