Skocz do zawartości
Części Nissana - iParts.pl

problem z odpalaniem primery p11 2.0TD


Gość mariuszl
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość mariuszl

witam.

mam problem z odpalaniem na zimnym silniku.

w trakcie odpalania załapuje ale gaśnie, po kilku próbach odpala ale szarpie około 3 minut

potem wszystko się stabilizuje i jest normalnie.

co może byc przyczyną ?????????

spawdzałem świece żarowe są ok ,filtr paliwa wymieniony .

Proszę o sugestie i pomoc !!!!!!!!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź pompką na filtrze paliwa czy nie zapowietrza się układ, to może być przyczyną, pompnij kilka razy i zobaczysz - jak lekko chodzi to gdzieś jest nieszczelność

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość mariuszl

Sprawdź pompką na filtrze paliwa czy nie zapowietrza się układ, to może być przyczyną, pompnij kilka razy i zobaczysz - jak lekko chodzi to gdzieś jest nieszczelność

 

 

.....sprawdzałem jest ok .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

.....sprawdzałem jest ok .

Zanim odpalisz to spróbuj podgrzać świece z 3 razy jeśli odpali normalnie to Maciek ma rację.

Miałem podobnie i przestawiali mi kąt wtrysku

pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik wolnych obrotów??? :fish: pewnie masz na myśli nastawnik pompy lub zawór poczatku wtrysku, zrób autodiagnozę i sprawa się wyjaśni, te objawy pasują idealnie do nieszczelnych popękanych wężyków powrotu paliwa(tych gumowych) z wtryskiwaczy i pompy, sprawdź to.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po pierwsze sprawdzić błędy, wtedy będziemy myśleć co dalej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak to na pewno ten czujnik wolnych obrotów a do teko jeszcze zużyty katalizator i przestawiony zapłon :D:thumbsup::D

Oj ile razy słyszałem ja takie diagnozy u domorosłych mechaników co to swój rozwój zawodowy ukończyli na etapie Polonezów i dużych Fiatów

 

Zrób odczyt błędów jeśli świeci się check engine. Ja obstawiam twoje problemy na uszkodzeniu zawora kąta wtrysku i tak jak wyżej koledzy piszą, złym kątem wtrysku spowodowanym przestawieniem pompy lub spieprzeniem rozrządu przez mechanika co to ci kazał ten czujnik wolnych obrotów sprawdzić

 

Jedynym czujnikiem który powinieneś sprawdzić to jest ten od temperatury silnika co podaje sygnał na ECU a nie tablicę rozdzielczą

Edytowane przez and_pec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Czy wymieniałeś świece żarowe na nowe?

W mojej primie dopiero włożenie używanych świec fabrycznych od innej primy ze szrotu zlikwidowało problem z odpalania na zimnym silniku. Zanim wpadłem na ten kuriozalny pomysł wymieniałem wedłóg katalogu na nowe różnych marek i auto jak nie zapalało tak nie zapalało, a wedłóg wszystkich znaków na niebie i mechaników na ziemi nie powinno się tak dziać :(.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...