Cyklop Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 Cześć, poradźcie czym uszczelnić gwinty odpowietrzników układu chłodzenia, bo właśnie się zabieram do wymiany chłodnicy i chciałbym jak najwięcej płynu wymienić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojt_mk.. Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 Cześć, poradźcie czym uszczelnić gwinty odpowietrzników układu chłodzenia, bo właśnie się zabieram do wymiany chłodnicy i chciałbym jak najwięcej płynu wymienić. Ja nie uszczelniałem niczym jak wymieniałem płyn i nic nie leciało nigdy, odpowietrzniki są dwa jeden na głowicy po prawej stronie pod aparatem zapłonowym, drugi na wężu od nagrzewnicy z lewej strony ten który wchodzi do kabiny, jak chcesz to daj silikon ale myślę że nie potrzeba, zrobisz jak uważasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyklop Opublikowano 19 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 Dzięki za info. Wkręciłem bez uszczelnienia i nic nie kapie. Niestety kapie za to z dolnego łączenia chłodnicy z rurą, a wcześniej nie kapało, więc nie wiem czy tam coś jakoś można to poprawić, a opaskę docisnąłem dość mocno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojt_mk.. Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 Dzięki za info. Wkręciłem bez uszczelnienia i nic nie kapie. Niestety kapie za to z dolnego łączenia chłodnicy z rurą, a wcześniej nie kapało, więc nie wiem czy tam coś jakoś można to poprawić, a opaskę docisnąłem dość mocno. Spróbuj założyć drugą opaskę obok tej co masz może jakaś felerna jest ?? ja tak zrobiłem z wężem od wpomagania bo kiedyś mi puszczało no chyba że wąż ma jakąś dziurkę . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyklop Opublikowano 19 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 Spróbuję wpierw nowej opaski. Oby pomogło, bo gdzie ja dobry wąż dostenę??? Nowa opaska pomogła. Nowa chłodnica działa jak ulał. Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojt_mk.. Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 Spróbuję wpierw nowej opaski. Oby pomogło, bo gdzie ja dobry wąż dostenę??? Nowa opaska pomogła. Nowa chłodnica działa jak ulał. Pozdrawiam! Fajnie ja też wymieniałem chłodnice podróbka ale daje radę już 4 lata pojeździj trochę i sprawdź czy węże nie są twarde, trochę mają być twarde bo jest ciśnienie w ukł., będziesz widział czy nie są "spuchnięte" ( na gorącym silniku) czy dobrze się odpowietrzył, jak nie to pod korek chłodnicy włóż kawałek grubszego drutu wygiętego w kształcie litery "C" tak aby po zakręceniu korka był przepływ do zbiorniczka wyrównawczego i pojeździj tak trochę to na pewno się odpowietrzy, później wyjmij drut i zakręć normalnie korek. Ja u siebie tak robiłem bo nie chciał się odpowietrzyć i pomogło pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyklop Opublikowano 19 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 Dobrze, że to piszesz, bo coś grzeje się pod obciążeniem. Nie wiem czy to wina nieodpowietrzonego układu czy jakaś inna, ale się grzeje i pomaga włączenie dmuchawy do wewnątrz auta na maxa ciepłem. Dziwne. Rura dochodząca do chłodnicy jest gorąca, a odchodząca ciepła, więc przepływ przez chłodnicę jest. Wentylator też się włącza, a jednak się grzeje. Sprawdziłem poziomy płynu w chłodnicy (pod korek) i w wyrównawczym na MAX. Dziwna sprawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość wojt_mk.. Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 Dobrze, że to piszesz, bo coś grzeje się pod obciążeniem. Nie wiem czy to wina nieodpowietrzonego układu czy jakaś inna, ale się grzeje i pomaga włączenie dmuchawy do wewnątrz auta na maxa ciepłem. Dziwne. Rura dochodząca do chłodnicy jest gorąca, a odchodząca ciepła, więc przepływ przez chłodnicę jest. Wentylator też się włącza, a jednak się grzeje. Sprawdziłem poziomy płynu w chłodnicy (pod korek) i w wyrównawczym na MAX. Dziwna sprawa. A jak termostat wymieniałeś ????? może nie otwiera się do końca ?? Spróbuj najpierw z tym drutem jak pisałem wcześniej ja wsadziłem chyba 4 mm kwadrat dość gruby żeby korek się trochę podniósł i był przepływ do zbiorniczka będziesz czół czy leci do zbiorniczka jak złapiesz za przewód od zbiorniczka do chłodnicy przy gorącym silniku powinien być ciepły. I jeszcze jedno jak wygniesz ten drut w kształt litery "C" to przerwą skieruj go do otworu od zbiorniczka wyrów. i zakręć korek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cyklop Opublikowano 19 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 Termostatu nie wymianiałem i też o nim myślałem, ale nie wiedziałem, że może być otwarty nie zupełnie, więc teraz się będę zastanawiał czy to to przypadkiem nie jego wina. Wężyk do zbiorniczka jest ciepły i jak podkręcę obroty to widać jak się coś dzieje w zbiorniczku, taki nagły atak płynu. Termostatu chyba się nie naprawia, więc pozostaje mi tylko wymienić go w cholere. Ech. Ciekawe czy znów będzie lał się płyn przez otwór termostatu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.