komosinskijunior Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 Witam Zakupiłem x-trail z przebiegiem 1,4kk , udało mi sie upolować wersję z navi i lederami na dachu. Silnik 2.2 dCi, i oto mam kilka pytań na które nie mogłem znaleźć odpowiedzi na forum. 1. Silnik jest zaolejony , pytanie czy to turbina. Samochód przyśpiesza wzorowo , nie zostawia wielkiego dymka( sladowy jest bo brak DPF) A olej skądś ucieka. 2. Przycisk ON OFF na rozdzielczej , do czego on służy? Jest on zlokalizowany obok manipulatora lusterek 3. Sprzęgło- To że sprzęgło działa ciężko jest już mi wiadome i całkiem mi z tym dobrze , ale mam pewne skromne wątpliwości co do jego działania. Podczas zmiany biegu i dodawania gazu na pedale sprzęgła czuć powtarzające się stukanie. 4.Mój wóź drabiniasty ma elektryczne sterowanie foteli. Pytanie brzmi , jak podnieść fotel do góry? Operacje do przodu , do tyłu i nachylenie mam opcykane. Z góry dziękuje za wasze wyczerpujące odpowiedzi :-) Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zeshky Opublikowano 19 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 Witam Zakupiłem x-trail z przebiegiem 1,4kk , udało mi sie upolować wersję z navi i lederami na dachu. Silnik 2.2 dCi, i oto mam kilka pytań na które nie mogłem znaleźć odpowiedzi na forum. 1. Silnik jest zaolejony , pytanie czy to turbina. Samochód przyśpiesza wzorowo , nie zostawia wielkiego dymka( sladowy jest bo brak DPF) A olej skądś ucieka. 2. Przycisk ON OFF na rozdzielczej , do czego on służy? Jest on zlokalizowany obok manipulatora lusterek 3. Sprzęgło- To że sprzęgło działa ciężko jest już mi wiadome i całkiem mi z tym dobrze , ale mam pewne skromne wątpliwości co do jego działania. Podczas zmiany biegu i dodawania gazu na pedale sprzęgła czuć powtarzające się stukanie. 4.Mój wóź drabiniasty ma elektryczne sterowanie foteli. Pytanie brzmi , jak podnieść fotel do góry? Operacje do przodu , do tyłu i nachylenie mam opcykane. Z góry dziękuje za wasze wyczerpujące odpowiedzi :-) Pozdrawiam 1. możesz mieć rozszczelniony intercooler albo któyś wąż puszcza. Zerknij też na uszczelkę pokrywy zaworów, może puszcza. Ubywa ci oleju na bagnecie? 2. Przełącznik od ESP 3. Dwumas? Ktoś ogarnięty musi to sprawdzić 4. przełącznik od przesuwania przód-tył unosisz do góry - jeśli się nie da to masz fotel od angola sprawdź czy pasażer nie ma podnoszenia. Jakbyś miał wątpliwości to wal śmiało! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komosinskijunior Opublikowano 19 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2012 No właśnie ESP mam obok , ale esp włącza się jednopozycyjnie czyt. z kontrolką na desce. Tu jest ikonka świateł długich , na górze on na dole off. Co do fotelu od angola , kurcze coś może w tym być bo fotel kierowcy jest z lekka pochylony w lewo. I co do zawieszenia , czy u wasze wozy drabiniaste też mają tak szyderczo twarde zawieszenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mark_75 Opublikowano 20 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 Zawieszenie X-Traila jest relatywnie twarde, o ile mi wiadomo to np. porównywalna z naszym X-Trailem, Toyota RAV4 jest znacznie "miększa" - tak jak i wiele "bardziej terenowych" samochodów. Co do zaolejenia silnika, to najprawdopodobniej nie ma się czym przejmować. Mój był idealnie czysty, do puki nie dokręciłem opaski zaciskowej na dolocie do turbiny. Dzięki temu, że nie była dokręcona olej z odmy spływał po rurze na zewnątrz, a nie trafiał do turbiny i do intercoolera. Intercooler w X-Trailu jest zgrzewany i niestety zwykle bardzo łatwo się rozszczelnia, przez co wykroplone opary oleju silnikowego kapią na silnik. Mógłbym ten intercooler wymienić, ale jak na razie jego szczelność nie ma wypływu pracę mojego silnika, więc nic z tym nie robię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
komosinskijunior Opublikowano 20 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2012 No właśnie sam silnik pracuje całkiem przyjemnie , nie ma jakiegoś zauważalnego ubytku mocy w porównaniu do innych xsów. Bardziej zaczyna boleć mnie sprzęgło , bierze na samiutkim końcu (podobo wszystkie tam mają) do tego przy lekkim dotknięciu sprzęgła bardziej wibruje (Albo ja szukam dziury w całym) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Zarchiwizowany
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.